Gå till innehåll

Sajt: Carlospoker.com


Fossan

Recommended Posts

  • Svars 268
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fick svar från min afffe..Enl dem har Carlos blivit avstända i en månad beroende på att andra affiliates öppet erbjudit rb, vilket inte är tillåtet inom Ipoker..Pengar ska vara säkert och rb kommer betalas ut som vanligt osv...Blir väl till att byta site en månad då...

 

Låter inte bra... är dessa uppgifter pålitliga? Måste betyda stora ekonomiska förluster för Carlos i så fall...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick svar från min afffe..Enl dem har Carlos blivit avstända i en månad beroende på att andra affiliates öppet erbjudit rb, vilket inte är tillåtet inom Ipoker..Pengar ska vara säkert och rb kommer betalas ut som vanligt osv...Blir väl till att byta site en månad då...

 

Kom igen nu... berätta mer. Om detta stämmer så låter det riktigt illa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom igen nu... berätta mer. Om detta stämmer så låter det riktigt illa.

 

Carlos Poker har även lämnat in en stämning mot iPoker för att de inte

uppfyllt det som Carlos Poker blivit lovade. Stämningen kommer tas

tillbaka om iPoker tar bort sin 1 månads avstängning...

 

Detta är det sista jag hört..Är väl bara och vänta och se..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlos Poker har även lämnat in en stämning mot iPoker för att de inte

uppfyllt det som Carlos Poker blivit lovade. Stämningen kommer tas

tillbaka om iPoker tar bort sin 1 månads avstängning...

 

Detta är det sista jag hört..Är väl bara och vänta och se..

 

Åfan... en riktig soppa. Men hur tillförlitliga är dina källor?

Och kommer Carlos att klara en månads avstängning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag mejlade carlospokers support angående detta, så sa de att mina uppgifter var fullständigt felaktiga, och att avbrottet endast bestod av ett tekniskt problem...

 

Det är inte speciellt förvånande att de förnekar detta.

Givetvis vill de inte gå ut med detta som offentliga nyheter, blir ju rena dokusåpan med stämningar och avstängnignar hit och dit.

 

Det ger inte ett speciellt professionellt intryck i mitt tycke.

 

Tekniska problem känns för övrigt som en klassiker i sammanhang som dessa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag mejlade carlospokers support angående detta, så sa de att mina uppgifter var fullständigt felaktiga, och att avbrottet endast bestod av ett tekniskt problem...

 

Måste nog dra slutsatsen att de ljuger. Helpdesken sa till mig "technical issues, havent updated the server" först. Jag sa att jag läst att de är avstängda ifrån Ipoker en månad och då bekräftade hon det. En stor affe för ipoker svarade "ja, jag vet. Men jag hoppas att det kommer lösa sig snabbare än så". De är avstängda helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som det står på sajten så är beslutet upp till Playtech att koppla på Carlos och när, det är frågan. Skulle inte förvåna mig om det är igång måndag/tisdag. Allt annat är sjukt! Alla bonusar kommer betalas ut som vanligt och pengarna är trygga där dem är. Snackade med en väl insatt källa. Finns inte en möjlighet att Carlos bara skulle självdö. Det är ju inte så att iPoker är det enda nätverket som finns...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otroligt löjligt att ingen carlos rep. Skriver som det är. Tror de vi är idioter?? Jobbigt o skriva "vi har meningsskiljaktigheter blaj blaj"?

 

Har 0 respekt för den sajten. Enda räddningen är om de ger en vettig förklaring. Har rätt mycke pengar därinne och jag förlorar mycke på att skiten e nere.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med om att det är dåligt av Carlospoker att ljuga om detta, de bör förstå att sanningen alltid kommer fram ändå. Mejlade dem igår igen, och var lite mer missnöjd i min ton, men har inte fått nåt svar ännu. Förmodligen så vet inte riktigt supporten vad de skall säga...

 

Ganska intressant ändå att iPoker säger ifrån så hårt, lär ju få flera sajter att skärpa till sig gällande rb. En riktig såpa... kommer Carlos att överleva? Får vi tillbaka våra pengar? Byter de nätverk? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...