Gå till innehåll

Sajt: Carlospoker.com


Fossan

Recommended Posts

  • Svars 268
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

for att dom sa att jag fuskade och laste mitt konto。:evil:

 

Sa dom någonting om på vilket sätt du skulle ha fuskat? Jag kör själv på carlospoker fast bara sedan tre veckor ungefär. Har inte haft några problem.

 

Det enda som är störande är att anteckningsfunktionen på folk har i stort sett genomskinlig bakgrund. Det gör att det går ibland inte att läsa vad man antecknat på folk för den vita texten på anteckningarna blandas ihop med det vita på korten på borden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Läste om en $500,000 turnering på CarlosPoker (se info nedan). Jag kan dock inte hitta kvalificeringsturneringarna dom snackar om (Daily MTQ) i Lobbyn. Någon som har koll på detta?

 

Special tournament!

$500,000 Freeroll

 

♠ CarlosPoker will run a special tournament with a prize pool of $500,000. Players will be able to qualify to the main event through daily MTQ, with an FPP buy-in.

♠ There will be no direct registration for this event

♠ Max Players – 2,500

♠ Main event will take place July 28th, at 14:00 GMT (15:00 BST)

♠ Daily MTQ at 14:00, 300 iPoints buy-in. 5 seats awarded. Max players – 2,000

♠ Daily MTQ at 21:30, 900 iPoints buy-in. 10 seats awarded. Max Players – 1,500

♠ Ongoing Stage 2 Sit ‘N’ Go Satellite, 50 iPoints buy-in, winner receives a seat in the 14:00 MTQ

♠ Ongoing Stage 2 Sit ‘N’ Go Satellite, 150 iPoints buy-in, winner receives a seat in the 21:30 MTQ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är hela carlos nedstängt? Eller är det bara hemsidan som ligger nere?

 

Spelar inte där själv, så vet inte om klienten och så fungerar. Men jag får bara upp någon testpage som inte verkar ha något som helst med carlospoker att göra?

 

Den funkade att gå in på igår.. jag som skulle börja där :(

 

Vad händer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den funkade att gå in på igår.. jag som skulle börja där :(

 

Vad händer?

 

Jag har intressen i en annan sida på iPoker nätverket , men har en bekant som blev väldigt orolig och frågade mig om jag hade hört något. Så tänkte om någon här som spelar där, vet om det är något planerat, att man gör om sidan eller något sådant?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

500$ hade jag som max deposit med VISA, fast efter jag tagit ett foto på visakortet och körkortet och en räkning som jag sedan mailade dom så fick jag gränsen höjd. Det tar ju inet mer än 1 minut att göra så det var det värt.

 

Jag förklarade för dom att det inte är så kul att spela NL100 med 500 på kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

500$ hade jag som max deposit med VISA, fast efter jag tagit ett foto på visakortet och körkortet och en räkning som jag sedan mailade dom så fick jag gränsen höjd. Det tar ju inet mer än 1 minut att göra så det var det värt.

 

Jag förklarade för dom att det inte är så kul att spela NL100 med 500 på kontot.

 

vad nickar du?

 

ja det e nere här med:shock: :twisted::-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

läste tråden här nu och de största problemet folk verkar klaga på är att klienten ligger nere. Är detta ett stort problem fortfarande?

 

De jag störde mig på så sjukt mkt som jag såg nämndes nånstans är att de är sjukt svårt att se hur mkt folk sitter med om dom har en av dom avatarerna som har mkt vitt på sig vita siffror+ vit bakgrund = katastrof.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha, har alltid vart inne på ett bord då jag försökt ta bort avatarerna (då funkar de inte, man måste ha alla bord stängda). Utan dom funkar de.

 

Enda man har att klaga på då är att miniwiven är alldeles för liten, speciellt korten som man knappt kan se. Lite större bord + mkt större kort måste ju fasiken fixas av iPoker för att de ska va spelbart. Eller är de bara jag som tycker detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det är ett problem att korten är för små. Fast jag har egentligen bara problem att se skillnad på 6 och 8. Måste kolla i chatrutan vad dealern säger för att se om jag har 68 eller par i åttor ibland.

 

Enda man har att klaga på då är att miniwiven är alldeles för liten, speciellt korten som man knappt kan se. Lite större bord + mkt större kort måste ju fasiken fixas av iPoker för att de ska va spelbart. Eller är de bara jag som tycker detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...