Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA


fraes

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fick precis svar... Ikväll blir det grrind...

 

 

ps. tack för guiden kfluffie :h:

 

No problem!

 

Är det bara att skicka ett mail till expekt så blir man uppgradera till önskad nivå eller?

Står i ett flertal inlägg i denna tråd så jag väljer ej att svara.

 

 

För att snabbare bli legend, OBS. Detta är ett lite tips ifrån Expekt-horan-KF, påpeka om deras Mail-respons, som ska vara max en timme, då brukar de svara väldigt snabbt!

 

OBS. Don't spread the word!

 

Mvh, KF!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

No problem!

 

 

Står i ett flertal inlägg i denna tråd så jag väljer ej att svara.

 

 

För att snabbare bli legend, OBS. Detta är ett lite tips ifrån Expekt-horan-KF, påpeka om deras Mail-respons, som ska vara max en timme, då brukar de svara väldigt snabbt!

 

OBS. Don't spread the word!

 

Mvh, KF!

 

Står det på deras hemsida eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MÅSTE man maila dom för att bli legend? Eller kan det vara så att alla expektspelare blir "legend" fram tom 10 april? När jag logga in på expekt idag hade jag nämligen 6 silverstjärnor. Jag har INTE mailat och bett dem uppgradera. Spela dock en del där fram till början av februari, men borde inte räckt för att bli "legend".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså hur ser det ut när man har legden status, hade för några dagar sen en guldstjhärna och nu är det 6 st silverstjärnor tror jag, betyder det att jag inte har nån VIP status alls eller har jag blivit legend? :? Så här ser det ut:

 

vipxy0.th.jpg

 

Loggade in på mitt konto på expekt för att se vilken status jag har och jag hade också 6 st silverstjärnor. Alltså är jag legend utan att de svarat på mitt mail? Bara börja grinda då :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Står det på deras hemsida eller?

 

Vi har öppet dygnet runt

Din fråga kommer

att behandlas inom

1 timme

 

Du får ett vänligt

bemötande och

effektiv hjälp

av vårt professionella

supportteam.

 

Står inte att svar ska ges inom en timme men jag brukar påpeka det anywho för att få snabbare respons.

 

That's the drill!

 

Sincerely, KF!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skicka mail idag eftersom de skrev så till min bror och svaret jag fick nu lyder som följer:

Hej,

Tack för ditt email!

Vip statusen är endast fram till fpp racets slut som kommer vara den 10 april.

Om du har ytterligare frågor, tveka inte att kontakta oss!

Ja, jag vet i fan.

 

 

FEL fel fel vip statusen gäller hela april! kolla längre bak i tråden! har dels fått det från mail och via direkt kontakt med expekt så det är det som gäller!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, vilken skitsida, går ju inte ens att logga in och sätta in pengar...bah

 

Jag har satt in vid Visa och har ofta haft problem att det står "Banken nekade din transaktion" (eller dy.). Är det det felet du får?

 

Bra irriterande. Bara repetera proceduren och sedan brukar det fungera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, vilken skitsida, går ju inte ens att logga in och sätta in pengar...bah

Vet du någon mer som har haft det problemet? Det verkar inte vara någon annan som klagar. Problemet kanske inte ligger hos Expekt utan hos dig. Jag själv har spelat där väldigt mycket på sistone och har aldrig haft några problem.

 

 

Förresten, ni som är färdiga med CashBacken, hur lång tid tog det från dess att ni skickade mailet tills ni hade pengarna på kontot?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har satt in vid Visa och har ofta haft problem att det står "Banken nekade din transaktion" (eller dy.). Är det det felet du får?

 

Bra irriterande. Bara repetera proceduren och sedan brukar det fungera.

 

nä, jag vet inte...bara att jag hade tänkt grinda lite nu och så går det knappt ens att logga in, kommer olika långt varje gång jag föröker också, ibland kommer inte ens inloggningsrutan upp och ibland kommer jag ända till netellerrutan. känns inte så stabilt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nä, jag vet inte...bara att jag hade tänkt grinda lite nu och så går det knappt ens att logga in, kommer olika långt varje gång jag föröker också, ibland kommer inte ens inloggningsrutan upp och ibland kommer jag ända till netellerrutan. känns inte så stabilt

 

Kommer inte heller speciellt långt. Får helt enkelt börja grinda imorgon istället och hoppas att de ordnat sidan tills dess.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är vad det står i deras villkor på sidan. Så då är det väl det som gäller.

 

jojo, jag har iaf fått samma besked från expekt från 2 oberoende (en som jobbar där samt supporten) att det är sista april som gäller och det är det jag kommer att köra från.

 

inte vet jag om risken är att de ändrar villkoren om för många börjar fråga för mkt men men... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är vad det står i deras villkor på sidan. Så då är det väl det som gäller.

 

Följande står i ett mail jag fick nyss från supporten:

 

"Legend Racet slutter den 10. April, men siden den automatiske forrandringen av VIP level skjer en gang i måneden vil du beholde din VIP level til den 1. Mai.

Etter det kommer din Level til å endres etter hvordan ditt poker spill er."

 

Tolkar ju helt klart det som att man får behålla statusen månaden ut, eller? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Följande står i ett mail jag fick nyss från supporten:

 

"Legend Racet slutter den 10. April, men siden den automatiske forrandringen av VIP level skjer en gang i måneden vil du beholde din VIP level til den 1. Mai.

Etter det kommer din Level til å endres etter hvordan ditt poker spill er."

 

Tolkar ju helt klart det som att man får behålla statusen månaden ut, eller? :roll:

Jag tror också att det är så. Men som det ser ut nu får man gå på att man får tillbaka ens gamla VIP-level den 10:e eftersom supporten säger olika hela tiden. Det känns inte värt att chansa direkt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...