Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA


fraes

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Någon annan som har behövt skicka in kopia på ID och skärmdump på överföring från Neteller. För att "verifiera att insättningarna är legitima"?

 

Har jag aldrig behövt på någon iPoker site tidigare...

Jag satte in €2k och behövde inte göra det. Du kanske satte in ännu mer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I villkoren för cashback-bonusen så står det:

 

● Detta erbjudande kan inte kombineras med andra erbjudanden.

 

Kan man då bli nekad för att man tar signup-bonusen eller deltar i FPP-racet? Nån som vet vad som gäller?

Tror nån redan frågat och dom sa att det gick bra att spela signup-bonusen också.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfan alltså, om expekt backar ur nu och blåser folk ska jag dedikera hela mitt liv till att sabba för dem! :evil:

 

Iofs står det att bonusen ska betalas ut inom 48h från dess att man begärt den. Dom kanske menar 48h då det inte är helg. Får väl se om det händer något imorgon...

 

 

 

I villkoren för cashback-bonusen så står det:

 

● Detta erbjudande kan inte kombineras med andra erbjudanden.

 

Kan man då bli nekad för att man tar signup-bonusen eller deltar i FPP-racet? Nån som vet vad som gäller?

Det här skrev jag i mail till Expekt för cirka en månad sedan:

Jag hade tänkt att satsa på att klara eran Cashback Bonus på $5000 den här månaden och kom att tänka på att jag håller på med välkomstbonusen samtidigt. Är det okej för er att jag gör så?

 

Välkomstbonusen motsvarar bara ungefär 15% rakeback för mig. Klarar jag cashbacken under den här månaden så kommer den att motsvara nästan 100% rakeback. Så om jag inte kan köra bägge bonusarna samtidigt så skulle jag vilja ta bort välkomstbonusen om det är möjligt.

Och det här fick jag som svar av dom:

Hejsa Robin,

 

Tak for din mail,

 

Ja du kan sagtens optjene til begge bonuser på samme tid, så dette skulle ikke være et problem for dig, at benytte dig af begge bonuser.

Alltså kan man köra bägge samtidigt.

 

 

 

Alltså, man kan väl inte få pengarna förrän 30-dagarsperioden är över, även om man spelar in 100k vip första dagen.

Jag började spela på sidan den 23:e februari och begärde att få bonusen den 25:e mars, alltså 30 dagar efteråt. Så det är inte problemet i mitt fall...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag började spela på sidan den 23:e februari och begärde att få bonusen den 25:e mars, alltså 30 dagar efteråt. Så det är inte problemet i mitt fall...

 

Ok, hoppas att något händer snart då.

 

--------

 

Jag har också fått svar från supporten att man kan köra både $600-bonusen och $5k cashback samtidigt, och att de clearas simultant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

600$ bonusen, är den för helt nya expekt kunder eller även för gamla kunder som lirar med expekt på ipoker för första gången?
Tror det bara gäller för kunder som aldrig satt in pengar hos expekt. Det märks väl om man överför pengar från expekt till pokerkontot så ska man ha en $600 bonus under My account - Bonuses.

 

EDIT: Eller det beror ju iofs på hur mkt man har satt in. Men en bonus ska väl finnas där isåfall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

600$ bonusen, är den för helt nya expekt kunder eller även för gamla kunder som lirar med expekt på ipoker för första gången?

Det är en first-deposit bonus för ens första insättning på pokern. Så har man satt in pengar och lirat på Prima/Tain förrut så är det kört. Själv hade man flyt och lyckades tigga till sig bonusen ändå. Men jag hade bara satt in 100kr för att spela en liten forumturnering för länge sen. =)

 

Tror det bara gäller för kunder som aldrig satt in pengar hos expekt. Det märks väl om man överför pengar från expekt till pokerkontot så ska man ha en $600 bonus under My account - Bonuses.

Precis, får man bonus så aktiveras den automatiskt i klienten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

$5k-bonusen går att cleara på 3-4 dagar för multitablande 1-2NL spelare. Sannolikheten att expekt kommer att skänka 5k till massa spelare är inte alltför hög.. de kommer garanterat ändra villkoren och säga något blev fel, alternativt skylla på missbruk.

 

Är väl dags att dom gör det snart då isf. det måste ju vara bra många som redan har spelat in den...

Skiter det sig totalt har man ju iaf. $600-bonusen i ryggen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick svar från supporten nu efter att jag skickat mitt 8:e mail typ sen i söndas.

Hej Robin,

Tack för ditt e-mail!

 

Vi beklagar verkligen detta dröjsmålet och har självklart inte glömt bort dig!

 

Jag har skickat vidare ditt ärende återigen och ska skynda på detta så att du

får svar så fort som möjligt.

 

Vänligen återkom om du har ytterligare frågor eller funderingar!

 

MVH

Denise Granquist

Poker Support

Expekt.com Ltd.

Bra svar! Tack så hemskt mycket för den fina supporten Expekt! :h:8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grejen är ju att det är många som inte kommer lyckas nå 100k FPP så jag har svårt att tro att de inte kommer gå plus på detta ändå. Lägg sedan till att några av de som kör bonusen säkert kommer stanna kvar på Expekt av en eller annan anledning...

 

Precis!

Hoppas de raggar upp ett par spelare då detta är en väldigt generös bonus.

 

Grejen är att jag tror att för att behålla spelarna måste erbjudandena vara mer anpassningsbara, d.v.s. RB-deals till HS-lirarna och lite mindre och lättare bonusar till småfiskarna.

 

IMO.

 

Mvh, KF!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis!

Hoppas de raggar upp ett par spelare då detta är en väldigt generös bonus.

 

Grejen är att jag tror att för att behålla spelarna måste erbjudandena vara mer anpassningsbara, d.v.s. RB-deals till HS-lirarna och lite mindre och lättare bonusar till småfiskarna.

 

IMO.

 

Mvh, KF!

Sånt finns redan. Dom har ett VIP Loyality program som man får anmäla sig till via pokervip@hotmail.com. Tror de vill att man ska dra in minst 10K FPP i månaden för att man ska få ta del av det. Sen har dom ju utlovat andra grejer som freerolls och reloadbonusar beroende på vad man har för VIP-status. Visste inte du det redan? =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...