Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA


fraes

Recommended Posts

Någon som just signat up med Expekt och tar del av Legend race samt Cashback erbjudandet?

Vill veta om jag kan göra så.

 

Mejl jag fick av expekt när jag ställde samma fråga häromdan: "Thank you for your E-mail.

 

The VIP-level upgrade is not for everyone, this upgrade was implemented for a

few different customers.

 

All the FPP´s you accumulate during the FPP-race, will also be added to your

Cash Back Bonus, so you will be able to clear this bonus a lot faster than

before. The requirements are still the same, yes. You have to accumulate 100.000

FPP´s to get the maximum bonus.

 

Please get back to us if you have further questions.

 

Best regards

Mattias Jansson

Poker Support

Expekt.com Ltd"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Någon som just signat up med Expekt och tar del av Legend race samt Cashback erbjudandet?

Vill veta om jag kan göra så.

Jag är tveksam. Det står uttryckligen i terms and conditions att det inte är tillåtet. Vilket torde innebär att Expekt mycket väl kan neka dig Cashbacken om du har spelat och placerat dig i FPP-racet. Detta även om någon i supporten har sagt annorlunda. Den som lever får se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Fpp-racet och cashbackbonusen är två helt skilda saker. Jag fick min 2.5k giant bonus förra månaden + pris från fpp racet som var då paralellt.

 

Jag ska för övrigt också till vip-kvällen =)

 

Nån mer från GBG som ska dit?

 

Mvh

Daniel

 

Jag och en anna kille åker också från Göteborg, be dom boka samma resa som Fredrik Haugen om du vill ha några att tjöta med på vägen upp :)

 

Vad nickar du på expekt föresten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså hur ser det ut när man har legden status, hade för några dagar sen en guldstjhärna och nu är det 6 st silverstjärnor tror jag, betyder det att jag inte har nån VIP status alls eller har jag blivit legend? :? Så här ser det ut:

 

vipxy0.th.jpg

 

Då är du legend... tryck på fpps flicken så står det och om du är legend eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men ser du dåligt? har du en eller sex stjärnor?

 

EDIT: orka bli avstängd för att en åsna drygar sig.

 

och för att svara denna åsnan så hade jag förut en GULD stjärna och inte nån silverstjärna och jag hade för mig att dem återstående 5 stjärnorna var silverfärgade, alltså jag trodde att silverfärg = inte uppnått än d.v.s att jag trodde att jag hade förlorat min guldstjäena..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och en anna kille åker också från Göteborg, be dom boka samma resa som Fredrik Haugen om du vill ha några att tjöta med på vägen upp :)

 

Vad nickar du på expekt föresten?

 

Hej!

 

Jag fick biljetterna på posten idag. Åker X2000 torsdagen kl. 12.42 med ankomst 15.45 och bor sen på Radison SAS. När åker ni och var bor ni? 8-)

 

Jag nickade först Dannesan och sen nu 2007Kent747. Jag vet ja lirat mot dej Haugen :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har funderat lite på om det kan vara så att dem semiblåser folk med VIP upphöjningen. Alltså att man blir enbart upphöjd för att man ska kunna ha bra chans i FPP racet och att man då inte får nån cashbackbonus alls alternativt att man får inte poäng som en LEGEND när man clearar bonusen, vad tror ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har funderat lite på om det kan vara så att dem semiblåser folk med VIP upphöjningen. Alltså att man blir enbart upphöjd för att man ska kunna ha bra chans i FPP racet och att man då inte får nån cashbackbonus alls alternativt att man får inte poäng som en LEGEND när man clearar bonusen, vad tror ni?

 

Tror inte dem blåser nån. Jag fick min 2.5K giant bonus (bonusen precis innan 5K cashback), och erhöll priser från förra fpp race samtidigt.

 

De gör nog helt enkelt en enorm satsning för att ta över svenska spels m.m. kunder. Det måste kosta oehört, men är väl ett långsiktigt tänkande.

 

Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har funderat lite på om det kan vara så att dem semiblåser folk med VIP upphöjningen. Alltså att man blir enbart upphöjd för att man ska kunna ha bra chans i FPP racet och att man då inte får nån cashbackbonus alls alternativt att man får inte poäng som en LEGEND när man clearar bonusen, vad tror ni?

Den 24e lär vi få svar på det, eftersom det är första dagen man kan claima bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg detta i deras t&c för $5000 cashback bonusen:

 

Certain release requirements or cash out restrictions must be satisfied before the bonus amount can be used, played with or cashed out. These restrictions or requirements are contained or referenced in the offer itself

 

Vad det kan detta betyda?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg detta i deras t&c för $5000 cashback bonusen:

 

Certain release requirements or cash out restrictions must be satisfied before the bonus amount can be used, played with or cashed out. These restrictions or requirements are contained or referenced in the offer itself

 

Vad det kan detta betyda?

 

Att du måste nå 100 000 fpp för att få den..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...