Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA


fraes

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

japp

 

fyfan, 10000 händer nl 100 och clearat 30000 fpps på två dagar och inte ens rakeat 500 dollar:lol:

 

ojdå, det var här det blev problem på NB bonusen minns jag när de insåg hur bra bonus det var på de låga nivåerna. Ngn som spelar lowstakes o har fått ut bonusen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet hur Maui jackpoten på sngs funkar. ser ingen info om det på deras hemsida.

 

Poker - Om Expekt.com Poker - Poker tournaments - Jackpot sit 'n' go tournaments

 

Om man vill spela in den här bonusen på ett "säkert" sätt så testa 6pers SnG med tre(!) priser! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lira 223 st 50+9 sngs (jackpott), går att bli klar på ett dygn. Fick ut 750 bonus 2 ggr om + 5k bonus kom ganska omgående. Dom är att lita på.

 

Lycka till

 

Har också hittils vunnit 2x 750$ men de är då inte snabba att betala ut. 4-5 dagar har gått och jag har skickat 4 mail. Igår sa de att det var utbetalt men inga pengar på kontot...

De svarar dock snabbt på mina mail att det är forwarded... Men att få svar på "forwarded" mail går riktigt söligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Står ju följande i villkor och bestämmelser:

 

● Vissa vidare krav eller utbetalningsrestriktioner måste fullföljas innan bonussumman kan nyttjas eller utbetald. Dessa krav finns listade/hänvisade till i själva erbjudandet.

 

Kan någon förklara vad det där luddiga betyder. Att dom typ skulle kunna ha ett gigantiskt omsättningskrav? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror/vet att de är ganska så medvetna om att de kommer gå back på bonusen. Mer som att de vill bygga ett kundnätverk för att på längre sikt tjäna in det på rake.

Tveksam på om de går så mkt back. Det är som tivoli, det man förlorar på gungorna tar man in på karusellen. Alltså, strukturen på bonusen är ju sådan att man inte tjänar särskilt mkt om man inte spelar hela bonusen. Tex om man bara gör första steget i bonusen så motsvarar det typ 10% RB för de första 10$. Och jag tror inte att alla kommer slutföra bonusen.

 

Dessutom förstår dem bättre än NB förhoppningsvis goodwillen de får av att inte ändra i bonusen. Fixar de hela bonusperioden utan tveksamheter så kan nätverket explodera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tveksam på om de går så mkt back. Det är som tivoli, det man förlorar på gungorna tar man in på karusellen. Alltså, strukturen på bonusen är ju sådan att man inte tjänar särskilt mkt om man inte spelar hela bonusen. Tex om man bara gör första steget i bonusen så motsvarar det typ 10% RB för de första 10$. Och jag tror inte att alla kommer slutföra bonusen.

 

Dessutom förstår dem bättre än NB förhoppningsvis goodwillen de får av att inte ändra i bonusen. Fixar de hela bonusperioden utan tveksamheter så kan nätverket explodera.

 

Jo det är ju sant. Men det verkar som att alla bonushoror här kommer fixa den :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det inte var en så stor och känd sajt som expekt som går ut med den här bonusen skulle jag vara mkt skeptisk.

 

Att dom har råd att göra såhär visar också hur mkt endel sajter har tjänat på oss pokerspelare:rolleyes: . Eller så ska dom haussa upp ett bra värde i expekts poker och visa för någon intresserad köpare om 1 månad hur mkt trafik dom har och säljer skiten sen för mucho dineros!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här mailet fick jag innan bonusen kom in på mitt konto:

Hej Robin,

 

Tack för ditt e-mail!

 

Jag är mycket ledsen att utbetalningen dröjs och även att vi inte kunnat ge dig ett riktigt svar när det kommer ske. Jag förstår därför att du är trött att vänta på detta då vi sagt att det skall ske inom 48 timmar.

 

Dock har det tagit lite längre tid men i samma stund som du läser detta mail håller alla bonusar på att betalas ut. Jag kan tyvärr fortfarande inte ge dig en exakt tid när du kommer att få den men kan försäkra dig om att du inte har något att vara orolig för. Du kommer få din bonus utbetald. Det är heller inget som gått fel utan det har endast skett några mindre fördröjningar med utbetalandet.

 

Du skall alltså inte vara orolig för att du inte uppfyllt några krav och att din bonus skall gå förlorad.

 

Jag tror bonusen kommer nå dig mycket snart och om du har några frågor tills dess så är du alltid välkommen att återkomma.

 

Med vänliga hälsningar

Oscar Hansson

Poker Support

Expekt.com Ltd.

Så ni som sitter där och väntar behöver inte vara allt för oroliga. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag vet att det har stått i tråden att man kombinera 600 med 5000 bonusen men undrar varför expekt har skrivit såhär. (vore ju typiskt expekt att hänvisa till detta när man ska casha ut 5000)

 

● Detta erbjudande kan inte kombineras med andra erbjudanden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...