Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA


fraes

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

iofs märker man direkt om man får FPPs snabbare ifall man har spelat på iPoker innan. jag märker då ingen skillnad...

Ja självklart märker man det, man behöver inte ens ha spelat iPoker förut, det är ju bara att kolla hur mycket poäng man får vid tex 3$ rake och jämföra med tabellerna på hemsidan. Det jag svarade var på om de extrapoäng man får som legend även clearar $5000-bonusen. Jag är rätt säker på att de gör det, och nu har visst några fått bonusen.

Va? Jag fick mina femtusen igår och 2 tredjedelar av FFPsen var inspelade som tillfälligt upphöjd Legend. Så inga frågetecken här.
Haha, ok, nice :)

När jag försökte få bonusen för några dar sen så sa de att man måste vänta tills den 24e eftersom det då har gått 30 dar sen denna promotion började. Jaja, inkonsekvent agerande från en pokersupport är ju inget nytt under solen direkt. De svarar iaf snabbt på mail, och uppgraderingen till legend var verkligen en trevlig överraskning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick svaret att man faktiskt får 3 "bonusar" för en FPP. Alltså att du kan köra alla samtidigt.

 

Om man kör CashBack-bonus och har clearat en SignUp-bonus tidigare, har man då någon extra som man kan påpeka för Expekt-Support när man sedan mailar dem?

 

Mvh, KF!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man kör CashBack-bonus och har clearat en SignUp-bonus tidigare, har man då någon extra som man kan påpeka för Expekt-Support när man sedan mailar dem?

 

Mvh, KF!

Den 600$ bonusen är endast för nya spelare och aktiveras automatiskt vid ens första insättning och clearas precis som alla andra iPokerbonusar allt eftersom man spelar... Det är inget man behöver maila om.

 

Det man behöver maila om är cashbacken och ev. rakeback.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ni som blivit uppgraderade till legend, vet ni hur länge ni kommer att vara det? är det bara under fpps racet som man får vara legend eller? det jag läst mig till är att man får fortsätta var legend om man får ihop 50 000 poäng under varje månad, vilket inte bör vara omöjligt :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ni som blivit uppgraderade till legend, vet ni hur länge ni kommer att vara det? är det bara under fpps racet som man får vara legend eller? det jag läst mig till är att man får fortsätta var legend om man får ihop 50 000 poäng under varje månad, vilket inte bör vara omöjligt :D

Ja 10:e april får man sin normala VIP-status igen. Kraven för att få vara legend står på sidan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja 10:e april får man sin normala VIP-status igen. Kraven för att få vara legend står på sidan...

 

ok enligt vem? jag mailade precis expekt och fick precis svar att man är garanterat legend tom sista 30 april. mao är det så bra som det låter och denna bonus är mkt mkt bra! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok enligt vem? jag mailade precis expekt och fick precis svar att man är garanterat legend tom sista 30 april. mao är det så bra som det låter och denna bonus är mkt mkt bra! 8-)

Det var vad livesupporten sa till mig iaf. Men de som svarar på mail kanske har lite mer koll... Hoppas det är till 30:e =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snälla, berätta vad du skrev i mailet. Jag vill också bli legend... :-)

 

Till: pokerupdate@expekt.com

Hej!

Enligt Tommy, på Expekt-supporten, så ska jag skicka ett mail till er för att bli VIP-Legend, så jag kan lira CashBack-Bonusen.

 

Så fixar ni det? =)

 

Tack på förhand!

 

Ha det bra!

Mvh, Tomas!

 

Från pokerupdate:

Hej Tomas,

Tack för ditt e-mail!

 

Jag har nu upgraderat dig till en legend!

 

Lycka till!

 

Vänligen återkom om du har ytterligare frågor eller funderingar!

 

MVH

Denise Granquist

Poker Support

Expekt.com Ltd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Kluffie! Trodde verkligen inte att det var så lätt att bli uppgraderad till Legend. Ska lira några hundra händer innan jag mailar för säkerhets skull.

 

Som Legend droppar bara FPP:n in i ruskig snabb takt!

Helt galet!

Är nog en ganska lätt bonus om man lirar runt NL100 - NL200 med 3-4 bord. Lirar man NL50 kan det nog ta mycket timmar av en.

 

Blir 250% RB f.ö. för min del som enbart lirar HU-SnG (eller nästan iaf, lite CG har det också blivit).

 

Mvh, KF!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Kluffie! Trodde verkligen inte att det var så lätt att bli uppgraderad till Legend. Ska lira några hundra händer innan jag mailar för säkerhets skull.

 

Hör av dig med resultat sen. Jag tänkte också signa upp, köra signup + $5k cashback. Men vill givetvis vara legend då för annars blir det tungt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående det här med att bli upphöjd till legend, gäller det bara för vipracet eller även för 5k-cashbacken? Jag tänkte eventuellt köra cashbackbonusen sen men känns som att den blir betydligt värdare om man jag får ha legendstatusen under hela tiden jag kör den.

 

Cirkus hur många timmar tar det att grinda ihop typ 20.000FPP's på NL50, 6 bord med legendstatus? Någon som kan göra en snabb kalkyl?:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kfluffie, kan du bekräfta att man är Legend om man har 6 st silverstjärnor inne på "My account" ?

 

Det står ej om man håller musen över stjärnorna eller dy. men det finns ju bara 6 olika nivåer samt så får jag korrekt antal FPP:s när jag lirar så jag svarar nog Ja på den frågan.

 

De som snackade om Guldstjärna har jag ingen aning om vad det är, hittar ingen information om det heller =/

 

Mvh, KF!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...