freddelino Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 nu har jag spelat in mina resterande härliga 3500 fpp som fattades.. ska jag ens FÖRSÖKA maila dom och säga att jag är klar? en idé vore väl annars att Expekt ger oss procentuella skillnaderna mellan varje "breakpoint". då 75,00 FPP ger $2,500 och 100,000 FPP ger $5,000 så kan väl en spelare som genererat säg 90,000 FPP få $2,500 + $100 / 1,000 FPP utöver 75,000 som genererats. Om de vill skapa en gnutta rättvisa, och ändå inte vill/kan betala ut hela summan... Men ok, kom igen nu folk.. vi här på pokerforum borde kunna påverka ganska mycket då väldigt många befinner sig i samma sits. Jag är nog inte den enda som vill dedikera mitt liv för att ställa allt till rätta/sätta dom på plats och ge dem ett horribelt rykte. Jag kokar inombords nu, jag förstår inte hur de kan satsa så pass mycket, i en så här stor kampanj och sedan floppa TOTALT. vad kan vi göra som grupp? skriv gärna ner förslag, sen försöker vi samla ihop det på något vettigt sätt. någon får gärna sammanställa en post med användare som är redo att gå vidare med detta och tillsammans hjälpas åt. Jag skriver upp mig själv på en gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 nu har jag spelat in mina resterande härliga 3500 fpp som fattades..ska jag ens FÖRSÖKA maila dom och säga att jag är klar? en idé vore väl annars att Expekt ger oss procentuella skillnaderna mellan varje "breakpoint". då 75,00 FPP ger $2,500 och 100,000 FPP ger $5,000 så kan väl en spelare som genererat säg 90,000 FPP få $2,500 + $100 / 1,000 FPP utöver 75,000 som genererats. Om de vill skapa en gnutta rättvisa, och ändå inte vill/kan betala ut hela summan... Men ok, kom igen nu folk.. vi här på pokerforum borde kunna påverka ganska mycket då väldigt många befinner sig i samma sits. Jag är nog inte den enda som vill dedikera mitt liv för att ställa allt till rätta/sätta dom på plats och ge dem ett horribelt rykte. Jag kokar inombords nu, jag förstår inte hur de kan satsa så pass mycket, i en så här stor kampanj och sedan floppa TOTALT. vad kan vi göra som grupp? skriv gärna ner förslag, sen försöker vi samla ihop det på något vettigt sätt. någon får gärna sammanställa en post med användare som är redo att gå vidare med detta och tillsammans hjälpas åt. Jag skriver upp mig själv på en gång.. Skulle jag vara du skulle jag låtsas som inget hade hänt... Maila å säg att du var klar och du vill ha din bonus, nekar dom kan du tjata som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddelino Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 vilka är det maila när man ska claima bonusen? är på tok för arg/irriterad/trött/lat för att kolla upp det i tidigare posts. edit: jag måste ju iaf säga att jag gjorde mina sista FPPs den 11e? stor idé.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 vilka är det maila när man ska claima bonusen? är på tok för arg/irriterad/trött/lat för att kolla upp det i tidigare posts. edit: jag måste ju iaf säga att jag gjorde mina sista FPPs den 11e? stor idé.. poker@expekt.com Om du vill skita i att pröva så får du det men jag skulle iaf testat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 expekt måste vara sämst (väldigt dåliga) på kundrelationer, hade de varit smarta hade de istället minimerat kostnaden för promon genom att korta ner datum, till tex 15 april tex, visst väldigt många hade då lyckats grinda upp bonusen (och det hade kostat) men det hade varit färre som hade hamnat i kläm och färre som känt sig blåsta av expekt. fast man gör väl bedömningen att det nuvarande lösning är bättre ev i långa loppet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddelino Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 om de hade gjort som du föreslog istället, så hade de sluppit att förstöra deras rykte i samma utsträckning och folk hade troligtvis/förhoppningsvis kommit ihåg att de förvarande trots allt istället för att bara bryta rakt av. jag tror verkligen inte att detta kommer spara dem mer pengar än att fullfölja kampanjen då sååååå många spelare, inte bara vi som inte hann bli klara i tid, utan även många andra som blir förbannade p.g.a detta kommer sluta spela på sidan. vilket jag verkligen hoppas, djupt inifrån hjärtat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RiverKlonk Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 De E Så Sjukt Dåligt Gjort!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 lider verkligen med er, alldeles för jävligt.. de drog en nordicbet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EAK Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Ska man skratta eller gråta? Ska jag vara nöjd att jag bara spelat in 36k/100k points? Vill dom dra in kampanjen så bör dom maila i FÖRVÄG och säga detta. Vill dom korta kampanjtiden så bör dom maila i FÖRVÄG och säga detta. Tycker att dom borde hanterat detta genom att; * Ta bort den tillfälliga legendstatusen för alla som fått den och ev korta kampanjperioden med 5-10 dagar. Nu finns det bara en lösning som gör att jag inte kommer snacka skit om dom offentligt. Det är att betala mig 36% av 5000$. Vi vet båda att jag skulle hunnit grinda ihop mina 100k FPP. Gör dom detta kommer jag att vara lite missnöjd, men jag kommer ändå fått relativt mycket för mitt besvär. Idioter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Magoo Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 ● Management reserves the right to alter terms and conditions for this promotion, and its decision is final. Så jag tolkar det som dom får göra som dom vill. Var väl ganska självklart att dom skulle korta tiden om det blev en populär bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EAK Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 ● Management reserves the right to alter terms and conditions for this promotion, and its decision is final. Så jag tolkar det som dom får göra som dom vill. Var väl ganska självklart att dom skulle korta tiden om det blev en populär bonus. Givetvis finns den säkerhetslina för deras skull. Det är dock överraskande att ett företag med Expekts resurser inte kan anställa en statistiker/matematiker/ekonom/vettig människa, som kan berätta för dom att det här erbjudandet är för bra och att dom kommer backa otroligt mycket. Det dom nu lyckas med är att få en otrolig badwill som förmodligen kommer jaga bort dom flesta grinders. Samma folk som dom precis försökte locka till sig. Visst kommer dom att få behålla Göte 54 år som spelar sportsbetting för 100kr i veckan och som efter 5 starköl ramlar in på pokerklienten. Men dom kommer tappa så många av sina spelare med hög MGR. Tragiskt att ett företag kan vara så dumma att dom går ut med ett erbjudande som dom inte kan stå för. Badwillen blir enorm.... Nordicbet valde att betala ut 100% rakeback istället till de som rakeade lite om jag minns rätt. Hade jag varit expekt hade jag valt att kompensera dom som klagar med antingen 100% rakeback för den tid som man spelat in FPP för denna kampanj. Alternativt hade jag bitit i det sura äpplet och gett % av 5.000$. I mitt fall (spelat 36k/100k FPP) så 36% av 5.000$. Då skulle dom vända på steken från att vara den totalt elaka till den kompromissvillige. = Mindre badwill. Det konstiga är att jag inte ens är bitter, jag visste att dom förmodligen skulle ducka och försöka smita undan från cashbacken. Men det var värt en chansning från min sida. Det som är bittert är att dom tydligen är totalt aningslösa om vad deras agerande innebär långsiktigt. Expekt, om någon hos er läser detta. Hör av er om ni vill anställa någon som kan räkna, som läst marknadsföring och som har folkvett. (Dock kommer ni få betala mig jävligt bra, men det är jag värd.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Magoo Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 ok. Jag vet att jag börja spela denna bonus väldigt sent, så jag hade detta i åtanke. Inte mer med det. Var i alla fall värt och chansa tyckte jag, men men... Hade ju ändå spelat bort pengarna någon annanstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Det är väl till att fylla på/återuppleva citatet då som var så underbart senast. Titanic 1912 Hiroshima 1945 Tjernobyl 1986 Monster 2006 Expekt 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheEmbassy Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Har mailat dom nu. Ligger back 850dollar på SNG-spel över min nivå. Något får de allt hosta upp för att täcka de förlusterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 känns nästan lite OT men iaf. kollade mig själv och mina huvudkonkurrenter på 50+9 i sharkscope. alla madbackar. är det fel på ipoker och sharkscope typ att de missar att man får betalt för 3e platserna, eller suger jag och mina konkurrenter stenhårt på sng? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
logicsense Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 18 % rake är tokigt... måste vara ytterst få som plussar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bogus Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 alla som tar jackpotten plussar. jag hade -4% ROI det borde vara godkänt med 18% rake Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedroboy Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 18 % rake är tokigt... måste vara ytterst få som plussar.. Ja du måste han en jäklarns edge på motspelarna, samt klonka jackpotten nån gång för å plussa då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flexnip Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Jag har cliamat den 9, kmr jhag få den då?, dem vägrar svara på mail.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lundvall Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Jag har cliamat den 9, kmr jhag få den då?, dem vägrar svara på mail.... ja, du kommer få den. alla kommer få bonus. bara att man måste sluta räkna den 10e april 23:59:59 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Alla ni som har suttit och sagt hela tiden att det varit så säkert att man får ha kvar sin VIP-level till 31:a bör väl även dom ha ett stort TACK. Hade inte ni tjatat i sida efter sida i den här tråden om att det var så jävla klart att man skulle få ha kvar den till den sista så hade nog de flesta slitit lite mer och fixat färdigt sin bonus. Det var ju absolut inget som var helt klart. Bra jobbat! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 43k FPP och får alltså $500 (motsvarar 58% RB). "Lätt irriterad", men tänker hålla god min tills jag får min CB. Bara att casha ut och fortsätta nån annanstans när jag fått min CB. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheEmbassy Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Alla ni som har suttit och sagt hela tiden att det varit så säkert att man får ha kvar sin VIP-level till 31:a bör väl även dom ha ett stort TACK. Hade inte ni tjatat i sida efter sida i den här tråden om att det var så jävla klart att man skulle få ha kvar den till den sista så hade nog de flesta slitit lite mer och fixat färdigt sin bonus. Det var ju absolut inget som var helt klart. Bra jobbat! =) Tjaa, det är ju Expekts support som sagt det i mail efter mail. Sen att de jävlarna stryper bonusen kan man ju aldrig veta. Annars är allt som vanligt. Fulltidsspelarna cashar in, vi andra fattiga får sitta med lång näsa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Detta var ju extremt väntat, därför jag grindade som en galning för att få bonusen snabbt innan de fick kalla fötter och insåg vidden av hur många miljoner dollar de höll på att förlora. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jokern Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Kommer bounsen per automatik eller måste man maila dem nu tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts