AnnaDea Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Angående det här med att bli upphöjd till legend, gäller det bara för vipracet eller även för 5k-cashbacken? Jag tänkte eventuellt köra cashbackbonusen sen men känns som att den blir betydligt värdare om man jag får ha legendstatusen under hela tiden jag kör den. Cirkus hur många timmar tar det att grinda ihop typ 20.000FPP's på NL50, 6 bord med legendstatus? Någon som kan göra en snabb kalkyl? Finns ju en tabell på hemsidan som visar hur många FPP per Rake man får. Kan väl leta upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludomir Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Finns ju en tabell på hemsidan som visar hur många FPP per Rake man får. Kan väl leta upp den. Tack, har sett den. Säger ju dock inte hur många FPP's man snittar/h på NL50 FR. Någon som har erfarenhet att dela med sig av? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Tack, har sett den. Säger ju dock inte hur många FPP's man snittar/h på NL50 FR. Någon som har erfarenhet att dela med sig av? Var någon som skrev det här tidigare så. Snittar kanske 2500fpp i timmen på nl50 (12bord). Nu vet jag inte om det är SH eller FR. Men du får en ide hur det ser ut iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludomir Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Var någon som skrev det här tidigare så. Nu vet jag inte om det är SH eller FR. Men du får en ide hur det ser ut iaf. Okej, okej.. någon som har koll på det där gällande legendstatusen? Kanske säkrast att slänga iväg ett mail till deras support.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Har expekt några avgifter för uttag/insättning med Neteller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Har expekt några avgifter för uttag/insättning med Neteller? nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Har expekt några avgifter för uttag/insättning med Neteller? Nej, förutsatt att man omsätter pengarna minst en gång. Annars tar de 3.75% (har jag för mig) eller nåt i straffavgift. Alltså, om du sätter in $1,000 och sen ångrar dig så måste du spela lite innan du kan ta ut pengarna igen om du inte vill betala $37.5 i straffavgift. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Nej, förutsatt att man omsätter pengarna minst en gång. Annars tar de 3.75% (har jag för mig) eller nåt i straffavgift. Alltså, om du sätter in $1,000 och sen ångrar dig så måste du spela lite innan du kan ta ut pengarna igen om du inte vill betala $37.5 i straffavgift. Okok, tack. Bäst att vänta med att sätta in pengar tills man fått klartecken att man blir Legend då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Någon som vet om man kan använda gametime+ på expekt om man kör med miniview? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Någon som vet om man kan använda gametime+ på expekt om man kör med miniview? Funkar på andra iPokersajter har jag för mig, men det blir väl inte så snyggt direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Ok kanske blir att skita i det eftersom jag tänker köra 12 bord samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schmitz Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Är ni säkra på att man är legend ända till sista april, och att man kan kombinera cashback med sign-upbonus? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Tack för ditt e-mail! Om man är ny kund och därmed berättigad välkomstbonusen på upp till $600 kan man kombinera detta med cash back bonusen. Detta betyder att FPPs kommer att tillräknas båda bonusar samtidigt. Tveka inte att höra av dig till oss igen om du har ytterligare frågor. Ha en fortsatt mycket bra afton! Med vänliga hälsningar Ola Andersson Poker Support Expekt.com Ltd. Du har nu uppgraderats till den högsta VIP-nivån, detta kommer återgå till automatisk VIP-nivå igen midnatt innan 1a Maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 felpost Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mauau Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Det här är humor... 2 000 poäng kvar till 100 000 och så kan inte klienten ansluta till servern längre. Någon annan som har problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Japp servern är nere Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mauau Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Någon här som spelar på PLO-borden förresten, 0.5/1 till 2/4? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mauau Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Nu fungerar det igen verkar det som, men jag saknar pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schmitz Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Tack för ditt e-mail! Om man är ny kund och därmed berättigad välkomstbonusen på upp till $600 kan man kombinera detta med cash back bonusen. Detta betyder att FPPs kommer att tillräknas båda bonusar samtidigt. Tveka inte att höra av dig till oss igen om du har ytterligare frågor. Ha en fortsatt mycket bra afton! Med vänliga hälsningar Ola Andersson Poker Support Expekt.com Ltd. Du har nu uppgraderats till den högsta VIP-nivån, detta kommer återgå till automatisk VIP-nivå igen midnatt innan 1a Maj. Underbart, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Tack för ditt e-mail! Om man är ny kund och därmed berättigad välkomstbonusen på upp till $600 kan man kombinera detta med cash back bonusen. Detta betyder att FPPs kommer att tillräknas båda bonusar samtidigt. Tveka inte att höra av dig till oss igen om du har ytterligare frågor. Ha en fortsatt mycket bra afton! Med vänliga hälsningar Ola Andersson Poker Support Expekt.com Ltd. Du har nu uppgraderats till den högsta VIP-nivån, detta kommer återgå till automatisk VIP-nivå igen midnatt innan 1a Maj. WOW! Sjukt bra, $5k + $600 då. Hoppas de svarar på mitt mail snart då!! När skickade du? De måste ja några svenska supportarbetare som jobbar på söndagsnätter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Jag skickade det i eftermiddags Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Jag skickade det i eftermiddags Vart? pokerupdate@expekt.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Vart? pokerupdate@expekt.com? Läs gärna min step-to-step-guide för att bli Legend: http://pokerforum.nu/forum/showpost.php?p=615903&postcount=69 Mvh, KF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Läs gärna min step-to-step-guide för att bli Legend:http://pokerforum.nu/forum/showpost.php?p=615903&postcount=69 Mvh, KF! Varför inte skriva att man ska köra FPP-racet och inte CashBack-bonusen? Tycker det låter bättre. Men tydligen kvittar det. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checkamat Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 någon som tagit 100 000 FPP på NL 400 6max och vet ungefär hur många händer som krävs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts