Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA

Recommended Posts

Postad
Till er som klarat den här bonusen: Om man klarar bonusen på 100 000FPP efter 10 dagar, kan man maila supporten direkt och få bonusen då och skriva

31 mars - 30 april trots att man mailar 10 april? Får man då bonusen direkt eller måste man vänta till 30 april innan man mailar och får den?

Slut på dag 1 på bonusen, 18 000 FPP på 0.5/1..

Kan jag fråga hur många bord, om det är sh eller fr och hur länge du spelat

• Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Nu fick jag detta mailet:

Tack för ditt e-mail!

Vänligen notera att du måste ackumulera FPPs i enlighet med tabellen under "pokerinfo" VIP program.

Så på deras hemsida står följande:

VIP-nivå Master Legend

FPP-krav 22,000FPPs 50,000FPPs

Poker VIP-nivåerna är sammanräknade av ett medelvärde på dina erövrade FPPs (enligt tabellen ovan), över en 3-månadersperiod:

● 50% av den senaste månaden

● 30% av månaden före (två månader bakåt)

● 20% av ytterligare en månad före (tre månader bakåt

-Med andra ord om jag förstår det rätt så är det svårare o behålla Legend statusen efter 10e då bara 50% av ens ihopsamlade FPP räknas senaste månaden. Man måste då spela ihop 100 000 för o få Legend status :P

Tänker jag fel här?

Postad

Tack för ditt e-mail!

Vänligen notera att du måste ackumulera FPPs i enlighet med tabellen under "pokerinfo" VIP program.

Så på deras hemsida står följande:

VIP-nivå Master Legend

FPP-krav 22,000FPPs 50,000FPPs

Poker VIP-nivåerna är sammanräknade av ett medelvärde på dina erövrade FPPs (enligt tabellen ovan), över en 3-månadersperiod:

● 50% av den senaste månaden

● 30% av månaden före (två månader bakåt)

● 20% av ytterligare en månad före (tre månader bakåt

-Med andra ord om jag förstår det rätt så är det svårare o behålla Legend statusen efter 10e då bara 50% av ens ihopsamlade FPP räknas senaste månaden. Man måste då spela ihop 100 000 för o få Legend status :P

Tänker jag fel här?

ne du tänker rätt men eftersom expekt i de flesta mailen svarat att man får behålla statusen till sista april utgår jag från det.

De tar alltså bort din legend den 10e, men eftersom VIPnivåerna bara ändras den sista varje månad så får du behålla den till sista april.

Postad
ne du tänker rätt men eftersom expekt i de flesta mailen svarat att man får behålla statusen till sista april utgår jag från det.

De tar alltså bort din legend den 10e, men eftersom VIPnivåerna bara ändras den sista varje månad så får du behålla den till sista april.

hm jag vet inte jag.

Hej,

Tack för ditt e-mail!

Det stämmer att din legend status gäller enbart till den 10 april.

Jag ber dig vänligen att läsa om villkoren för vårt VIP program på "pokerinfo" sidan i klienten.

Vänligen återkom om du har ytterligare frågor eller funderingar!

MVH

Denise Granquist

Poker Support

Expekt.com Ltd.

Postad

Kanske lika bra detta. Loosat alla 10 allins jag varit i på denna klienten o då är ca 6 antingen 80/20 lr 75/25. Dock minst 50/50 i alla.

Sjukaste riggen jag varit med om, en upplevelse var det iaf.

Dock är det de sämsta spelarna jag mött så för er med normal tur där kan det gå bra för.

Postad
hm jag vet inte jag.

Hej,

Tack för ditt e-mail!

Det stämmer att din legend status gäller enbart till den 10 april.

Jag ber dig vänligen att läsa om villkoren för vårt VIP program på "pokerinfo" sidan i klienten.

Vänligen återkom om du har ytterligare frågor eller funderingar!

MVH

Denise Granquist

Poker Support

Expekt.com Ltd.

Det är ju klart att de vill mygla. Annars står det klart och tydligt på hemsidan.

"Please note that any player's poker VIP level is changed on the first day of each month. Players are eligible for their first poker VIP level upgrade after playing for one whole calendar month. For example, a player who signs up at Expekt poker on February 9th will only be eligible for a poker VIP level upgrade on April 1st with one whole month being March."

Postad
Tyckte du det var lika hemskt mygel när de uppgraderade folk samma dag som de mailade in i stället för att vänta till månadsskiftet?

Och det har med kontexten att göra? Även om folk börjar spela i mitten av mars så kommer de bara räkna in Aprils FPPS så man får sin uppgradering i Maj. Står klart och tydligt i det jag klistrade in.

Postad
spelat 6st 22$ sngs, 1hu 21$ och drygt 1.5h 6bord nl50 ändå har jag bara fått ihop 1100p. Det känns ju extremt lite men är det bara så enkelt att jag spelar för lågt?

Well. 2*6=12*50=600 FPP 20+1=50 FPP Cash game= 350 FPP.

Nu vet jag inte hur många händer som blir rakade per hand i NL50. Men det är typ bara 40-60 händer i timmmen per bord. Så det är inte så värst konstigt om du bara får mellan 3-7 FPP per raked hand på totalt ca: 450 händer SPELADE händer.

Postad

ååh herregud.... AnnaDea du är helt ute och cyklar i nästan varje inlägg... precis som vanligt när det gäller bonusar..

kan du inte bara ge fan i att kommentera och sluta förvirra folk? =(

Postad
ååh herregud.... AnnaDea du är helt ute och cyklar i nästan varje inlägg... precis som vanligt när det gäller bonusar..

Var lite mer konkret än att bara spy ut en massa skit som inte har någon substans. Kommentera hellre vad I DET JAG SÄGER som förvirrar folk?

Postad

Vet du exakt hur det ligger till?

Jag tycker någon admin på forumet borde ringa upp marknadschefen o fråga hur det ligger till.

Postad

För i helvete. NÄr jag har skrivit ett långt j*vla mejl till Expekt som hänvisar till en massa inlägg till detta forum så dör hotmail-servern >//// Kan ju bli förbannad på mindre.

Postad
För i helvete. NÄr jag har skrivit ett långt j*vla mejl till Expekt som hänvisar till en massa inlägg till detta forum så dör hotmail-servern >//// Kan ju bli förbannad på mindre.

Snälla, maila inte en massa. Det slutar bara på ett sätt. Bättre att läsa hur det gått för alla andra. Bara att spela och hoppas på att det går bra.

Postad
Snälla, maila inte en massa. Det slutar bara på ett sätt. Bättre att läsa hur det gått för alla andra. Bara att spela och hoppas på att det går bra.

Nu fattar jag inget. Ska man lira i 12 dagar o loosa en massa på skitsiten för att sen få reda på att man inte får någon bonus? Kommer ju hinna ruinera mig om jag fortsätter o loosa 13 av 14 all-ins som jag gjort nu när jag testat 10-talet sngs på siten.

Postad

Jag vill ju verkligen veta hur det ligger till. Jag vägrar spela en Bonus som har vaga T&C. Har de redan gått ut med tidigare att man ska få ha kvar LEGEND-status hela April ut så ska man få ha det. Står ju tilochmed i deras TC, och att deras support har sagt samma sak. Är nu på senare tiden de skriver något helt annat.

Kolla bara in denna snubbe. Säger emot sig själv.

" Hei Stefan,

Takk for din e-post,

VIP level blir vanligvis justert den 1. hver måned. Nå når du har fått din level oppgradert til FPP Racet vil den vare til den 30. April. Den 1. Mai vil denne justeres automatisk igjen å komme an på ditt poker spill.

Håper dette svarer på ditt spørsmål!

Lykke til videre med din poker!

Ha en fin dag

Tommy Martinsen

Poker Support

Expekt.com Ltd."

Senare till en annan användare.

"Det stemmer det du har lest, Legend FPP Racet slutter den 10. April og da vil oppdateringene skje automatisk igjen. Hvis du spiller inn 50000FPPs beholder du din status.

Lykke til videre med din poker!

Tommy Martinsen

Poker Support

Expekt.com Ltd."

Det är bara sjukt när de håller på sådär.

Postad

resultatet är iaf följande.

för att få bonusen måste man få in 100k fpp, dvs 18k händer på nl400. om man inte spelar in 50k fpp dvs 9k händer innan 10april så tappar man sin legendstatus, annars får man behålla den månaden ut.

Postad

Jag känner mig ganska säker på att det ligger till på detta sättet:

-50K händer är ju det man måste få ihop för o bli legend. Har man inte uppnått det så avskrivs man från tillfällig legendstatus den 10e april för att man helt enkelt inte har rätt till statusen efter FPP racet.

MEN man får behålla den månaden ut eftersom statusar inte uppdateras förrän den första varje månad.

Det är just detta som gör att vi får olika svar från supporten. En del av dem skriver bara vad som gäller(statusen avskrivs 10e april) medan andra förklarar vad det oxå innebär(att du ändå får behålla den månaden ut pga uppdateringssystemet)

Postad

Har mailat till Expekt nu för att försöka reda ut alla frågetecken, får hoppas på något vettigt svar..

Till den som frågade om hur många bord så spelar jag 8-9 och får ca 2000FPP/timma på $0.5/1.

Postad
resultatet är iaf följande.

för att få bonusen måste man få in 100k fpp, dvs 18k händer på nl400. om man inte spelar in 50k fpp dvs 9k händer innan 10april så tappar man sin legendstatus, annars får man behålla den månaden ut.

tror inte det krävs 18k händer på NL400. Har spelat 2570 händer och fått in 20146 FPP på NL400 6max