Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA


fraes

Recommended Posts

223 st 50+9sng?(läste i annan tråd), det låter ju som en lätt match, funderar på att att dra en chansning med min rulle när månaden är slut och pengarna från betfair leaderboard kommit in.

 

hur bra fart är det på dessa? går det att hålla igång 6-10 dygnet runt?

 

Bra fart nu iaf, håller 8-9 st igång hela tiden. Drog in lite stålar för att testa, tyvär lyckades jag backa 1,1k$ på ca 2-3 timmar på 50+9 sng'sen, men jag drog in 25k FPP's iaf :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bra fart nu iaf, håller 8-9 st igång hela tiden. Drog in lite stålar för att testa, tyvär lyckades jag backa 1,1k$ på ca 2-3 timmar på 50+9 sng'sen, men jag drog in 25k FPP's iaf :-)

 

ajdå, 1k varians klarar jag knappt av (= kmr nog ha en rulle på ~2.3k i början på april, känns som man kmr klara av att spela ihop 100k innan pengarna är slut iaf, då tjänar man ju lite pengar på bonusen (=, vore ett helvete om dem helt plötsligt slutade att betala ut bonusen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet vilka regler som gäller för att sedan lösa ut denna bonusen när man väl ha fått den? Jag menar får man det direkt i cash och kan ta ut, eller kommer det vara mera krav för att kunna ta ut pengarna?

 

De skriver också att det inte kan kombineras med andra erbjudande.. så om jag använder detta får jag inte vara med på legend bonusen, och inte heller ta del av first deposit bonus?

 

Citerare expekts hemsida nedan för denna cashback bonus, och har några funderingar kring ett par punkter som jag markerat med fet stil:

 

"Ditt deltagande i denna kampanj innebär och fordrar accepterande av dessa villkor och bestämmelser.

 

● Utöver punkterna i detta dokument, gäller även Expekt.com:s generella villkor och bestämmelser.

 

● Erbjudandet är aktivt mellan den 23:e februari och den 31:e mars 2007. Din "första dag" måste vara inom dessa datum.

 

● Kunderna har 30 dagar på sig att samla ihop FPPs. Detta innebär att sista dagen för att fullfölja insamlingen är den 29:e april 2007.

 

● Sista dag för att hämta ut bonusen är den 10:e maj 2007. Bonusförfrågningar efter detta datum kommer inte att behandlas.

 

● Bonusen kommer att betalas ut till ditt spelkonto inom 48 timmar efter att din förfrågan och i enlighet med tabellen som du finner på erbjudandets sida.

 

● Maxbonusen ligger på $5,000.

 

● Detta erbjudande kan inte kombineras med andra erbjudanden.

 

● Vissa vidare krav eller utbetalningsrestriktioner måste fullföljas innan bonussumman kan nyttjas eller utbetald. Dessa krav finns listade/hänvisade till i själva erbjudandet. Expekt.com förbehåller rätten att begära id-kopior och insättningsbevis, t.ex. kreditkortskopior och/eller bankutdrag i samband med att uttag av bonusen företas.

 

● Bonusen erbjuds en gång per konto, person, familj, hushållsadress, e-postadress och/eller kreditkortsnummer. Spelare som otillbörligt försöker hämta fler än en bonus kommer få sitt/sina konton inaktiverade och alla uttag hävda.

 

● Ett konto får enbart nyttjas av den individ kontot i fråga är registrerat på.

 

● Deltagare som underlåter följandet av våra stipulerade villkor och bestämmelser kommer automatiskt få sin bonus konfiskerad.

 

● Expekt.com förbehåller sig rätten att utesluta missbrukande kunder från framtida kampanjer, stänga deras konton samt vidarebefordra information kring deras missbruk til andra "IPoker Network"-operatörer. Detta för att försäkra att de även utesluts från kampanjer initierade av övriga pokerrum som nyttjar Playtech:s tjänster.

 

● Expekt.com förbehåller sig rätten att utan förvarning modifiera dessa villkor om detta anses nödvändigt.

 

● Expekt.com:s ledning förbehåller sig rätten, oavsett tidpunkt, att häva detta erbjudande.

 

● Vid händelse av dispyt kommer Expekt.com:s lednings beslut alltid anses slutgiltigt."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen

 

Är det inte så att Legend statusen tas bort den 10e april men att man fortsätter ha den då statusar inte uppdateras förrän den 1 Maj?

 

 

Tack för ditt E-mail

 

Jag tror att jag har förstått din fråga korrekt, och är det så, stämmer det mycket riktigt det du säger. Din VIP-nivå kommer inte kunna ändras förrän den 1:a maj, vilket jag antar är vad du menade i ditt mail?

 

Slutagerat nu lr finns det fortfarande frågetecken efter det mailet?

Skickade dock ett följdmail o bad han prata med fler i expekt för o få det bekräftat. Återkommer...

 

 

EDIT: Fick nu detta mailet:

Tack för ditt E-mail

 

Detta stämmer ja. Du kommer kunna spela med denna VIP-nivå under april månad, då inga förändringar kommer ske före den första maj.

 

Jag ber dig vänligen återkomma om du har frågor kring detta.

 

-Alla oklarheter om detta ä nu löst. Man behöver alltså inte spela ihop 50k innan 10e april utan 30e.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Daniel,

 

Tack för ditt E-mail

 

Inga förändringar kommer ska med din VIP-nivå före den 1:a maj. Du måste spela in 50,000 FPP månadsvis för att behålla denna VIP-nivå.

 

Jag ber dig vänligen återkomma om du har frågor.

 

Med vänliga hälsningar

Mattias Jansson

Poker Support

Expekt.com Ltd.

 

Det där mailet fick jag för ca 40 minuter sen så tror och hoppas att det där stämmer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså jag blir "lite" förbannad. Beskedet huruvida jag återställs från Legend till Vanlig från 10 April eller 30 April, det är helt jääävla osäkert. Jag har verkligen fått två 100% olika besked. Fuck. Sorry :-(

 

Inga oklarheter längre. Du behåller legend statusen till 30e.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inga oklarheter längre. Du behåller legend statusen till 30e.

 

tackar verkligen för din ansträngning :-) however:

 

Hej

Tack för ditt e-mail.

 

Jag har uppgraderat din status till legend. Detta är aktuellt under den tiden som

FPP racet pågår mellan 20 mars - 10 april, sedan kommer man som spelare automatiskt

få den status som motsvarar spelarens spelnivå.

 

Är inte det lite skumt, trots alla uppklarade oklarheter?

 

Jag tror ju att allt är lugnt även efter den 10:e april, men man vill ju vara säker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tackar verkligen för din ansträngning :-) however:

 

Hej

Tack för ditt e-mail.

 

Jag har uppgraderat din status till legend. Detta är aktuellt under den tiden som

FPP racet pågår mellan 20 mars - 10 april, sedan kommer man som spelare automatiskt

få den status som motsvarar spelarens spelnivå.

 

Är inte det lite skumt, trots alla uppklarade oklarheter?

 

Jag tror ju att allt är lugnt även efter den 10:e april, men man vill ju vara säker.

 

Spela ihop 50k VIPs eller vad det nu är innan dess då så blir du ju legend ändå :)

 

Själv funderar jag fortfarande varför jag får FPPs som en "grinder" när jag har "legend" status. Men bara jag som verkar ha problemet så är väl bara att vänta på supportens svar som aldrig kommer. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...