Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA


fraes

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag kan medela att jag inte har fått några pengar för casback bonusen, ska ju komma inom 48 timmar, nu har det gått över 60 timmar :evil: Börjar dom få kalla fötter?

 

Nu har jag fått min bonus :-D Kan säga att om dom mot förmodan har såna här bonusar i framtiden så ska jag ha det mesta av mitt spel på expekt. Bonusen är ju sjukt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ähh verkar som om jag bara får behålla min Legendstatus till 10:e April:

 

Hej,

 

Tack för ditt e-mail,

 

Denna har ej något att göra med vår cashback bonus utan är för Legend FPP race,

du har dock denna status som även fungerar att användas till cashback bonusen.

Men då vårt Legend race går ut den 10:e april gäller denna endast till denna

datum då detta är en preliminär uppgradering.

 

Har du ytterligare några frågor eller funderingar tveka inte att kontakta oss

igen!

 

 

Med vänliga hälsningar

Fredrik Andersson

 

Poker Support

Expekt.com ltd

 

Usch, kommer bli fruktansvärt hårt grindande för att jag ska klara det här nu. Kan max köra 4 bord dessutom så jag kommer nog i stort sett bosätta mig på Expekts NL400 de nästkommande 10 dagarna :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För er som fortfarande är osäkra vad som gäller kan jag sammanfatta alla svar jag fått nedan.

 

Hej igen

 

Är det inte så att Legend statusen tas bort den 10e april men att man fortsätter ha den då statusar inte uppdateras förrän den 1 Maj?

 

 

Tack för ditt E-mail

 

Jag tror att jag har förstått din fråga korrekt, och är det så, stämmer det mycket riktigt det du säger. Din VIP-nivå kommer inte kunna ändras förrän den 1:a maj, vilket jag antar är vad du menade i ditt mail?

 

Skickade ett följdmail:

Om jag förstått det rätt nu kommer kunna spela april ut med tillfällig legendstatus iom att de ändringar ni gör 10e april inte kommer uppdateras förän 1a maj.

 

Du kan ju dubbelkolla detta med er marknadschef eller andra i Expekt så att vi vet vad som gäller exakt. Vet att just denna frågan varit luddig för många.

 

 

Tack för ditt E-mail

 

Detta stämmer ja. Du kommer kunna spela med denna VIP-nivå under april månad, då inga förändringar kommer ske före den första maj.

 

 

Vill bara va säker på att ni inte ändrar i efterhand antalet FPP man spelat in som legend efter 10e april. Går det få någon garanti på det?

 

Tack för ditt e-mail!

 

Garantin får du genom dessa mail. Vi kommer inte manipulera dina FPP efter denna period är över.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett problem för oss som inte deltar i racet är ju att racing-spelarna callar med allt möjligt skräp för att samla points. Ett exempel är den där Pokermanager666 som hade extremtur på rivern igår och vann ett flertal dollar av mig...

 

(hehe.. lovade ju att gå in här och whina lite... skojar bara)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett problem för oss som inte deltar i racet är ju att racing-spelarna callar med allt möjligt skräp för att samla points. Ett exempel är den där Pokermanager666 som hade extremtur på rivern igår och vann ett flertal dollar av mig...

 

(hehe.. lovade ju att gå in här och whina lite... skojar bara)

 

Jaha... Mhm.. men det var ju ett problem.. eller? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett problem för oss som inte deltar i racet är ju att racing-spelarna callar med allt möjligt skräp för att samla points. Ett exempel är den där Pokermanager666 som hade extremtur på rivern igår och vann ett flertal dollar av mig...

 

(hehe.. lovade ju att gå in här och whina lite... skojar bara)

 

Aha det är han som ligger 327a i rejset. Nä men allvarligt om, om en sån strategi skulle förekomma är det bara hos rena idioter. Och jag ser inte hur det skulle kunna vara ett problem för solida grinders...?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett problem för oss som inte deltar i racet är ju att racing-spelarna callar med allt möjligt skräp för att samla points. Ett exempel är den där Pokermanager666 som hade extremtur på rivern igår och vann ett flertal dollar av mig...

 

(hehe.. lovade ju att gå in här och whina lite... skojar bara)

 

? Du får ju inte mer points av att calla... räcker med att få kort för att få poäng du måste inte delta i poten!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrev ju att jag bara skojade... ta inte inlägget på allvar.. bara ett "intern-inlägg" till pokermanager666.

 

Fast visst är spelet väldigt löst och det beror kanske till viss del på racet.

 

Tycker spelet är ganska tajt. Och det borde det ju vara iom bonusen. När alla sitter och spelar 8+ bord hela tiden så känns det ju ganska givet.

 

 

Är det förresten någon som orkar länka till top-listan i VIP racet. Hittar den inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...