Cash Postad 19 Januari , 2008 Rapport Postad 19 Januari , 2008 Jag tror att jag vet vad det betyder, men jag vill inte avslöja något. För övrigt så misstänker jag att han inte var låg iaf. Om han menar din sexiga morsa borden han fan quota dig eller nått! Btw, din morsa är sjukt het.. om jag var du hade ja helst haft henne i samma säng... Citera
Zeit Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 Hur flyger man billigast till Bangkok från Svea Rike? Ska till Thailand om en vecka, men inte fixat flyget än. Citera
_ekan_ Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 vad kostar boendet på oakwood? Citera
Staffas Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 Hur flyger man billigast till Bangkok från Svea Rike? Ska till Thailand om en vecka, men inte fixat flyget än. Billigaste jag hittade nar jag letade i december (for resa i februari) var med turkish airlines (http://www.turkishair.com). Returflyg för ca7k blev det då. Citera
Jimbolito Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 vad kostar boendet på oakwood? oakwood.com? Citera
Gavve Postad 22 Januari , 2008 Rapport Postad 22 Januari , 2008 Hur flyger man billigast till Bangkok från Svea Rike? Ska till Thailand om en vecka, men inte fixat flyget än. Ja det är väll bara att söka. http://www.prisjakt.se http://www.luftgrop.se http://www.bigtravel.se Sthlm-BKK Sen är det bara att ta resan som passar plånboken Citera
Gavve Postad 22 Januari , 2008 Rapport Postad 22 Januari , 2008 Det ser ut som om det blir Koh Samet, utbudet pa trevliga hotel verkar vara battre dar, fins det nagra specifika favouriter dar?Detta verkar vara ett mellanklass alternativ: http://www.siamvisit.com/thailand/location/Koh-Samet/94/Vongduern-Villa/324 Nagonsom har varit dar? Annars är Koh Chang nice om man bara ska turista o inte satsa på heltidgrind. Många sköna öar o åka runt till, fin strand (white sand beach ska man bo på btw) o allmänt gött. Lite turistigt kanske men de kan man väl ta. KOh Chang Beach resort har jag för mig att ställe jag bodde på sist hette, 2,2k baht per natt, o de var nice där. Ta en seaview bungalow så kan man sänka en singha på balkongen också, inte så tokigt. Citera
Kollikock Postad 22 Januari , 2008 Rapport Postad 22 Januari , 2008 vad kostar boendet på oakwood? I runda slängar 1:a 50k++ 2:a 70k++ 3:a 75k++ ++ = 7% skatt och 5(?)% service charge Dom kan förstås ha höjt priserna på sistone och detta är månadspriser. Vad det kostar per dag vet jag inte, men kanske 50-75% mer. Citera
urmy Postad 22 Januari , 2008 Rapport Postad 22 Januari , 2008 3orna ligger på 6,8k per natt. 2,5k om du fixar månadsdeal för 75k. Citera
heltok Postad 22 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2008 vad kostar boendet på oakwood? 78k++ för 1rummare http://www.n-inter.co.th/Apartment/OakwoodSuites/oakwood.html Citera
matjo Postad 22 Januari , 2008 Rapport Postad 22 Januari , 2008 Tja, jag och två polare åker ner för att grinda i 2.5 månader nu och startar i Pattaya för att det verkar lätt att hitta en lägenhet med bra Internet där. Någon som har ett hotell att rekommendera medans vi letar boende? /Mattias Citera
vuns187 Postad 22 Januari , 2008 Rapport Postad 22 Januari , 2008 Tja, jag och två polare åker ner för att grinda i 2.5 månader nu och startar i Pattaya för att det verkar lätt att hitta en lägenhet med bra Internet där. Någon som har ett hotell att rekommendera medans vi letar boende? /Mattias ja men du får sloss om lägenheterna med feta tyskar med guldkedjor runt halsen LOL! Citera
Jimbolito Postad 25 Januari , 2008 Rapport Postad 25 Januari , 2008 ja men du får sloss om lägenheterna med feta tyskar med guldkedjor runt halsen LOL! vadå lol, bara bra om dom börjar slåss, en sån kedja i veckan så slipper man grinda helt och hållet.. Citera
matjo Postad 26 Januari , 2008 Rapport Postad 26 Januari , 2008 Hmm... nu är vi på plats i Pattaya, en riktigt mysig stad. Vi har inte sett så många tyskar än, men massa ryssar. Vi har hittat nötlägenheter men det fanns bara ettor kvar tyvärr Någon som har bra boende nära en strand där man kan hyra en två sovrumslägenhet eller större med bra Internet? /Mattias Citera
uffe_getsome Postad 26 Januari , 2008 Rapport Postad 26 Januari , 2008 Tjo! Ska till Thailand om några veckor med ett par polare. Vi flyger till Phuket och tänkte stanna där 1-2 dagar innan vi drar vidare. Är det någon som har tips på något bra ställe att bo på ett par nätter? Kan tänka att man i allmänhet åker från Phuket stad till någon bra strand och bor där om man vill bada lite o så? Tips på "ort" och hyfsat hotell/liknande som har bra standard men inte är superlyx? Tack på förhand! /Uffe Citera
Kollikock Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 Hmm... nu är vi på plats i Pattaya, en riktigt mysig stad. Vi har inte sett så många tyskar än, men massa ryssar. Vi har hittat nötlägenheter men det fanns bara ettor kvar tyvärr Någon som har bra boende nära en strand där man kan hyra en två sovrumslägenhet eller större med bra Internet? /Mattias hur mår du? Citera
Donner Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 lol.. pattaya mysigt? Asmysigt ju. Citera
_ekan_ Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 I runda slängar 1:a 50k++ 2:a 70k++ 3:a 75k++ ++ = 7% skatt och 5(?)% service charge Dom kan förstås ha höjt priserna på sistone och detta är månadspriser. Vad det kostar per dag vet jag inte, men kanske 50-75% mer. De där priserna är i bath hoppas jag? Citera
Jimbolito Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 De där priserna är i bath hoppas jag? öh, på pf så snackas väl alla summor i $? Citera
Donner Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 öh, på pf så snackas väl alla summor i $? O jag som trodde det var engelska pund.. Förresten, du Jimbo borde väl ha stenkoll på dagspriserna på oaken. Du har väl bott där total över ett halvår o förlängt med en dag i taget hela tiden Citera
heltok Postad 28 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2008 öh, på pf så snackas väl alla summor i $? hade det varit du som snackat hade det varit i sydafrikanska dollar. Citera
Jimbolito Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 hade det varit du som snackat hade det varit i sydafrikanska dollar. nu får du utveckla, även om ja antagligen förstår ditt inlägg så vill jag ha ett lite mer omfattande inlägg..khraaphom. Citera
heltok Postad 28 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2008 nu får du utveckla, även om ja antagligen förstår ditt inlägg så vill jag ha ett lite mer omfattande inlägg..khraaphom. den är värd 2 pund.... Citera
Recommended Posts