vetgirig Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Grym syn på turn av Gunnar med KK när esset dyker upp.. Han vet om att motståndaren inte har ett A - Fi hade höjt pre-flopp i så fall. Citera
kungbohman Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 juggler: Vet du vad Gunnar sitter och antecknar med jämna mellanrum? Citera
JensNi Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Andy o gunnar HU och andy snackar ut gunne;) sjukt bra med live, mer sånt Citera
JensNi Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 juggler: Vet du vad Gunnar sitter och antecknar med jämna mellanrum? är de inte hur stor stack han har? Citera
PianoPer Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Han vet om att motståndaren inte har ett A - Fi hade höjt pre-flopp i så fall. Det brukar jag också "veta". I de fallen har FI A7 och träffat triss på floppen (9,7,7) och sen kåk på turn som han betar och jag blixtsynar med KK eftersom jag inte kan sätta honom på esset. Men det är väl mina motståndare som är för dåliga. Måste börja spela fler EPT finalbord. Gunnar kanske kan låna mig en slant? Heja heja Gunnar! Längesen jag var så engagerad i en för mig helt okänd persons framgång! Jag kanske inte är helt igenom empatilös ändå. Sorry för OT, men vad ska man annars göra i pausen? Citera
Juggler Postad 11 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2007 Får fråga honom vid intervjun sen. Citera
JensNi Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Får fråga honom vid intervjun sen. ah gör de:) fin stämning där annars? Citera
vetgirig Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Det brukar jag också "veta". I de fallen har FI A7 och träffat triss på floppen (9,7,7) och sen kåk på turn som han betar och jag blixtsynar med KK eftersom jag inte kan sätta honom på esset.Men det är väl mina motståndare som är för dåliga. Måste börja spela fler EPT finalbord. Gunnar kanske kan låna mig en slant? Heja heja Gunnar! Längesen jag var så engagerad i en för mig helt okänd persons framgång! Jag kanske inte är helt igenom empatilös ändå. Sorry för OT, men vad ska man annars göra i pausen? Jag har sett tillfällen där fi haft A i denna situationen mot Gunnar - men Gunnar brukar alltid räkna med att Fi inte har det. Har haft mina bataljer med Gunnar på pokerbordet. Den typ av poker han spelar nu är den han är bäst på. Gunnar är svårstoppad om han får en stor stack. Citera
PianoPer Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Jag har sett tillfällen där fi haft A i denna situationen mot Gunnar - men Gunnar brukar alltid räkna med att Fi inte har det. Har haft mina bataljer med Gunnar på pokerbordet. Den typ av poker han spelar nu är den han är bäst på. Gunnar är svårstoppad om han får en stor stack. Jag menade verkligen inte mitt inlägg som kritik av din analys. Men det förstod du säkert. Det var (som vanligt) ett helt meningslöst inlägg av mig. Jag är lite rädd för Andreas. Hoppas Gunnar reder ut honom. Citera
Juggler Postad 11 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2007 ah gör de:) fin stämning där annars? Jadå, i pressrummet iallafall! Sköna kommentarer från britterna och holländarna. Inför finalbordet startades en vadslagning om vem som skulle vinna också. Citera
JensNi Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Jadå, i pressrummet iallafall! Sköna kommentarer från britterna och holländarna. Inför finalbordet startades en vadslagning om vem som skulle vinna också. veme favorit enligt er då?=) Citera
Juggler Postad 11 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2007 Develanteriel satsade på Mücklish som åkte ut för länge sedan. Nu när det är fyra kvar så är det ganska öppet. Erik Lindberg tyckte att Sebastian Ruthenberg spelade riktigt bra men han har varit riktigt passiv framför tv-kamerorna. Vi får hoppas på Gunnar. Citera
JensNi Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Develanteriel satsade på Mücklish som åkte ut för länge sedan. Nu när det är fyra kvar så är det ganska öppet. Erik Lindberg tyckte att Sebastian Ruthenberg spelade riktigt bra men han har varit riktigt passiv framför tv-kamerorna. Vi får hoppas på Gunnar. ah men sebbe har inte så mkt marker, han måste ju dubbla för att kunna börja spela:) ja tror på andy, han e skön...en lite lättare "tony g" haha Citera
vetgirig Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 ah men sebbe har inte så mkt marker, han måste ju dubbla för att kunna börja spela:) ja tror på andy, han e skön...en lite lättare "tony g" haha Med hans grimaser så är han mera en norsk Gus Hansen. Citera
PianoPer Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Neeeeeej... Det var väl synd. Undrar vad han satte honom på.. Citera
Juggler Postad 11 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2007 Pressrummet tycker det luktar collusion eftersom Sebastian checkraisade på floppen där han inte hade något och sen träffar sitt set på turn. Citera
kungbohman Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Dåligt att förlora så mycket på den handen.. Citera
PianoPer Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Jag fattar faktiskt ingenting av den handen. Men så är jag fortfarande kvar på 0.10-0.20 efter 4 år. Citera
overmuch Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Skulle va kul att få den analyserad av Ola i Poker Tv... Skum hand... Citera
kungbohman Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Jag fattar faktiskt ingenting av den handen. Men så är jag fortfarande kvar på 0.10-0.20 efter 4 år. Klockren Citera
RuchYa Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Han ser ju helt bedrövad ut karln =/. Han måste ha läst honom totalt fel, jag menar, vad fan slår han där? Citera
Bubbla Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Skulle va kul att få den analyserad av Ola i Poker Tv... Skum hand... Hur länge tanker dom hålla på? Någon som har nån aning när man får sova? Citera
vetgirig Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Trist av Gunnar att göra en av sina stora bluffar precis i fel ögonblick. Han hade rätt motståndaren hade inget A - problemet var att motståndaren fick triss på turn. Tysken synade Gunnars all-in väldigt fort på river - utan att ens tänka sig för. PS De brukar spela till 3.30-4.00 någon gång då de stänger ner butiken. Idag tror jag de spelar tills vinnaren är klar. Citera
Recommended Posts