Gå till innehåll

Diskutera EPT Dortmund


Juggler

Recommended Posts

Hur länge tanker dom hålla på?

Någon som har nån aning när man får sova?

 

Det undrar jag och Develanterial också. Vi har fått lägga oss vid 05 och gå upp vid 9 för många dagar i rad nu. Devs flyg går på morgonen medan mitt går vid lunch, något jag är tacksam för nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 236
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

EPT är coolt... 6h riktig poker sen blev det bara raise, re-raise osv osv... men nu har man testat det i alla fall.. synd att poker.se reportrarna inte hittade mig när jag hade 38.5k på 150/300 nivån =) Riktigt häftigt att lira med Marcel Luske, Noah Boeken, Hasse Eskilsson och tyska fiskar =) (Och ännu häftigare att först crippla Marcel, snacka poker med hnm i 15 min i lunchpausen, för att i hand 2 efter matpausen ta hans sista 5k :)) Synd att man ska åka med QQ vs JJ med J på rivern för 25k potten precis innan level 8 var slut...

 

Det satt även en ung jänkare vid mitt bord... han fick väldigt stor uppmärksamhet i wsop sändningarna 2006.. eftersom han var ung och dryg och kass åkte typ top50 någonstans om jag inte minns fel... någon som minns vad han hette? Ljushårig nyss fyllda 21 då misstänker jag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...