RuchYa Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Grymt bra Webcast, sjukt bra kvalite med riktigt bra och roliga(?) kommentatorer . Faktiskt ett väldigt bra Lördags nöje =) Man får bara hoppas det kommer att forsätta så här. Citera
gdaily Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 ähh de flesta sitter ju inte å kollar hela tiden utan går in å kollar ett par ggr i timmen å då är er typ av uppdatering överlägsen Problemet med webcasten är att dom då spärrat av för alla journalister, så vi kommer inte åt att rapportera i vanlig takt. Citera
Bubbla Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Live webcast på http://eptlive.com Spännande! Kul grej. Någon som kan nåt sätt att ändra volymen? Helskärm eller litet fönster är det enda man kan välja på? Citera
arsenalrulez Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Högerklicka på bilden så kan du ändra volym. Glöm inte bort att fhaugen finns vid tv-bordet, heja heja! Citera
Bubbla Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Högerklicka på bilden så kan du ändra volym.Glöm inte bort att fhaugen finns vid tv-bordet, heja heja! Jo jag har testat både höger och vänserklick. Händer inget hemma hos mig. Citera
Verbal__Kint Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Är det paus nu, eller är det bara hos mig? Citera
vetgirig Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Bara och peka din mediaspelare på http://tinopolis-PokerStarLive-Eng-500k.wm.llnwd.net/tinopolis_PokerStarLive_Eng_500k sedan kan man göra vad ens mediaspelare stödjer. NU är det dock paus - så det händer inte så mycket där. PS Nu som rapporterar - säg åt alla svenskar att komma förbi er varje paus och ange hur många marker de har ! PPS Gunnar heter Råbe inte Rabe i efternamn - utlänningar klarar inte av åäö så bra. Citera
Colderose Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Nytt feature table. De som känner igen spelarna kan ju nämna dessa här. Citera
Colderose Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Ben Grundy och Jens Vortmann har jag identifierat. Citera
devalanteriel Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 PPS Gunnar heter Råbe inte Rabe i efternamn - utlänningar klarar inte av åäö så bra. Aha... okej, ska skriva det fortsättningsvis. Tack! Citera
Bubbla Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Bara och peka din mediaspelare på http://tinopolis-PokerStarLive-Eng-500k.wm.llnwd.net/tinopolis_PokerStarLive_Eng_500k sedan kan man göra vad ens mediaspelare stödjer. NU är det dock paus - så det händer inte så mycket där. PS Nu som rapporterar - säg åt alla svenskar att komma förbi er varje paus och ange hur många marker de har ! PPS Gunnar heter Råbe inte Rabe i efternamn - utlänningar klarar inte av åäö så bra. Jo jag funderade på nåt sånt. Men har råkat uppdatera till mediaspelaren11. Och med den har jag ingen aning om hur man öppnar en länk eller en fil med för den delen. Citera
Pertey Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 ingen som har nån ny chipställning? Citera
jojje2k Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Jo jag funderade på nåt sånt. Men har råkat uppdatera till mediaspelaren11.Och med den har jag ingen aning om hur man öppnar en länk eller en fil med för den delen. edit: dubbelpost Citera
jojje2k Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Jo jag funderade på nåt sånt. Men har råkat uppdatera till mediaspelaren11.Och med den har jag ingen aning om hur man öppnar en länk eller en fil med för den delen. Högerklicka högst upp på "ramen" och klicka på "visa menyrad" Citera
devalanteriel Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 ingen som har nån ny chipställning? Nej, vi journalister får inte komma i närheten av borden... Citera
devalanteriel Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Nytt feature table. De som känner igen spelarna kan ju nämna dessa här. Jacob Rasmussen, Danmark Jens Vortmann, Tyskland Ben Grundy, UK Mark Bartlog, Tyskland Modassar Khan, Danmark Christoph Stiehler, Tyskland Michael xxx, vet inte vem Marco Liesy, Tyskland Citera
Pertey Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 synd Haugen, men grattis till en lite skant iaf:) Citera
Juggler Postad 10 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2007 Med de blinds och ante som gäller så växlar chipsställningen dramtiskt varje hand. Citera
devalanteriel Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 hur går det för haugen? Han är tyvärr utslagen. Citera
Recommended Posts