Gå till innehåll

All in, Gretko, Goolarn och Watoz bilddagbok från thailand

Recommended Posts

• Svars 436
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
gå inte dit, sjukt svårt att inte hitta noja över om alla asiatiska flickor man träffar är pojkar.

maritus mandarin är bra

maritus mandarin var okej men shangri-la var mkt bättre.

gällande nojjan med ladyboys har vi fått höra från en sådan att ung. 99% av alla "personer" med silikon här nere är killar. allt ska tydligen se realistiskt ut på dem etc.

blev småfest igår igen också. vi åkte till apoteket och fick tag på diverse och sen vet jag inte vad som hände, jag gick och la mig ganska tidigt dock - men jag tror de andra satt och spelade poker.

nu ska jag gå och leta efter lillen. hai hai

Postad

fyfan.. skottet på 25/50 gick åt helvete inatt.. -15k. torskade bla 10.3k potten all in pre AK mot AJ. då rök datorn i golvet å musen slets sönder sen stoppa ja i mig hundra på 50/100 ocksdiverse å somnade djupt. tog tillbaks några å minns jag.. fyfan.

ikväll är de fullmoon. får se om ja pallar det. min kropp är spaghetti å ja m år inge viodare. men bästa botemedlet e ju alkohol så...

Postad

Alltså den här dagboken...

Ibland när man läser här undrar man om det är Christer Petterssons barnbarn som flyttat till Thailand...

Alkohol, illegala substanser, strippor/hoes, kaskadspyor och poker.

Låter som en vanlig dag i CPs liv när han levde...

Edit: Lade till lite info om CP.

Postad
Alltså den här dagboken!

Ibland när man läser här undrar man om det är Christer Petterssons barnbarn som flyttat till Thailand...

sant. ack så fager blott så orörd

Postad

Det ryktas om att fm inte blir av ikvall. Nu i veckan har de slutat spela musik vid kl 02, o det verkar som om alla javla overskottsenergi gar att till slagsmal o mord. Tva mordade pa stranden senaste 3 dagarna, jag sjalv har akt pa ordentligt med stryk, hjarnskakning o dov pa hoger ora. Legat i sangen ett par dar. Men fullmoon e ju alltid fullmoon. Ganska trist mao.

Postad
Det ryktas om att fm inte blir av ikvall. Nu i veckan har de slutat spela musik vid kl 02, o det verkar som om alla javla overskottsenergi gar att till slagsmal o mord. Tva mordade pa stranden senaste 3 dagarna, jag sjalv har akt pa ordentligt med stryk, hjarnskakning o dov pa hoger ora. Legat i sangen ett par dar. Men fullmoon e ju alltid fullmoon. Ganska trist mao.

WTF... de lät inge vidare.. har du blivit helt döv lr bara tillfälligt? riktigt tråkigt att höra..

ang fullmoon. de kan väl inte vara helt inställt iaf tror jag? går ju anordnade båtresor osv härifrån över dit så..

Postad

Fullmoon verkar ju ha urartat rejält. Massor dumma turister som ska supa sig rejält jävla dyngfulla, thailändare som är fientliga på olika sätt, massa stöld och en jävla massa annat. Nej fyfan, jag sätter mig hellre med en utvald skara människor på en strand, spelar gitarr, knäcker ett par bira och käkar lite grillat.

Postad
Fullmoon verkar ju ha urartat rejält. Massor dumma turister som ska supa sig rejält jävla dyngfulla, thailändare som är fientliga på olika sätt, massa stöld och en jävla massa annat. Nej fyfan, jag sätter mig hellre med en utvald skara människor på en strand, spelar gitarr, knäcker ett par bira och käkar lite grillat.

Kan du spela gitarr?

Postad
hittade lite piller det står "tramadol" på baksidan på här nyss, vad händer om man tar dom? och hur många ska man ta? de är gul-gröna och medelstora.

quote "musklerna blir som luft och kudden blir som moln! kudden är bästa vännen"

f ö hellsis "massa dumma turister som super sig fulla".. ja dumma turister som super sig fulla på full moon, fett konstigt där ska man ju dricka måttligt i en sådan lounge miljö veeesst?

Postad
quote "musklerna blir som luft och kudden blir som moln! kudden är bästa vännen"

f ö hellsis "massa dumma turister som super sig fulla".. ja dumma turister som super sig fulla på full moon, fett konstigt där ska man ju dricka måttligt i en sådan lounge miljö veeesst?

Ja, det är klart. :roll: Går inte det? Haha

Förövrigt inte dumma turister, mer jobbiga människor i vår ålder. =)

Postad

Va i helvete har hänt med fullmoon party? när jag var där för ett par år sen så märkte jag inte av nåt våld alls. Är det sant det du skriver att två har blivit mördade? hur kunde det hända? hur gjorde du själv för att hamna i bråk?

Vettefan om man vågar fara dit igen efter ha läst detta.

• Skapa nytt...