Gå till innehåll

All in, Gretko, Goolarn och Watoz bilddagbok från thailand


All in

Recommended Posts

  • Svars 436
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ut med bilder nu!. Tänkte bara berätta att när jag vaknade upp imorse låg jag i en soffa i ett hus jag efter 1 minut insåg att jag varit i flera gånger förrut. klockan var halv 8 på morgonen och sist jag tittade på klockan var det 6 så utvilad? nej. Drar på mig mina illaluktande kläder och börjar gå hemåt, efter 20 meter inser jag hur kallt det är och ringer taxibolaget. dom svarar med - vi kan inte skicka en bil för att köra dig 500m, det skulle ta längre tid att köra än för dig att ta dig hem. vilsen som jag är i mitt huvud inser jag att för att överleva denna resa måste jag underhålla mig själv, läser igenom gårdagens fylle sms och finner några av högklass. "Ska du eller jag knulla xxxxx morsa?" (morsan som förrövrigt har en av mina bästa vänner som dotter).. nu förstår jag varför jag vaknade upp i den soffa jag gjorde, närmast morsans säng 8-) .. Man kan kortfattat säga att jag bangade i sista sekund, frågan är nu om det var på gott eller ont.... Nu är det fest här i huset och butten är i min hand!..

 

Påska vidare nu era små kärringar =)!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

watoxz är totalt dyngrak. vi körde barrunrda ungefär hundra gånge, testade nån slags mint-mix eller vad det kallade som innebar en shot baileys sen blanda med lime osv i kjäften. helt omöjligt att få ner.

 

watz får verkligen inte fram riktiga ord just nu, han välte nyss massa flaskor och sprang och dödade växter, sen kom han inte bakvägen igen.

http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=121081

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VAFAAAAAAn, watoz tände eld på massa plast och yrar om att elda upp stället.

 

 

 

edit: det brann verkligen här inne. nu har han äntligen däckat, efter att varit i poolen ett tag. vi tror han klarar sig, men stället ser verkligen ut som ett bombnedslag. ligger omkullvälta stolrar och grejer överallt, krossat glas och godispapper. vi drog igen kuliserrna så grannarna inte ser in imorgon bitti. nu jäflar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan kan ju iten kröka längre. skulle supa ner personalen på tre kronor med massa shots men misslyckades lite halv då jag själv tog 1 lr 20 för många.

dom har nån klocka man kan ringa i å då lär man bjuda alla i baren på shots, tror jag satt å plinga på den hela kvällen. aja sånt som händer :-)

 

i morgon drar vi till koh phangan å half moon. är de lätt å fixa boende där nära stranden? nån som vet nått bara för en natt? sen drar vi phi phi island på onsdag å stannar där tills vi drar hem 20 april. nån som har nå schysst boende även där å rekomendera? så nära stranden som möjligt... vi tänkte även ta dyk cert där borta. nån som har gjort de där och kan berätta lite hur vi skall gå till väga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bakfull? Det har vi inte tid med. Får se hur vi mår när vi kommer hem istället, då tar vi den stora smällen.

 

 

Tro det eller ej, men idag blir det helnyktert för alla oss verkar det som. Vi var precis och körde go-kart. Självklart vann jag.

 

 

Ska försöka hitta grinden ikväll om jag orkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

va fan blir ni aldrig bakfulla eller ni är härdade ? :) Ni verkar ha skoj iaf :D

 

Klart vi blir bakis, men man vänjer sig

 

Idag ser f.ö. ut att bli min första nyktra dag idag(singapore räknas inte). Känner mig lite deppig över det...

 

 

ändrade nått, ni får aldrig veta vad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

någon vänlig själ som har någon aning om man får tillbaks några pengar om man avbeställer hemresan? vi har avbeställnisskydd men har fått höra av nån att de bara gäller vid speciella anledningar. de är malaysian airways de gäller. vi bokade ny resa hem idag, samma dag men ett direkt flyg ist.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skit i phiphi vila upp er istället så slipper ni komma hem och detoxa i fittvädret (snöade idag i sthlm t ex)

 

mm fy fan hörde att de hadde snöat idag, då blir man ännu gladare att man är här nere. ähh vi blir ju typ nyktra sista dagarna iaf när vi ska ta dyk cert, sen får vi väl stå ut med lite abstinens när vi komemr hem =).. de är vi definitvit värda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

någon vänlig själ som har någon aning om man får tillbaks några pengar om man avbeställer hemresan? vi har avbeställnisskydd men har fått höra av nån att de bara gäller vid speciella anledningar. de är malaysian airways de gäller. vi bokade ny resa hem idag, samma dag men ett direkt flyg ist.

 

sjukintyg från läkare brukar funka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skit i phiphi vila upp er istället så slipper ni komma hem och detoxa i fittvädret (snöade idag i sthlm t ex)

 

Tro det eller ej men de andra längtar faktiskt hem till sverige.. helt sjukt..

vi sitter bara i lägenheten nyktra hela dagarna och stirrar in i skärmarna.

 

blir inget koh phangan nu och jag tvivlar på att vi kommer lyckas ta dykcert innan hemresan. phi phi är dock 90%igt att bli av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VA! Inget halfmoon? Det borjar ju bubbla ordentligt har nu, jag tror det blir skitskoj ikvall. Your loss. Big time. O nu ar det riktigt bra stamning pa drop in igen, men de maste gora nanting at bestammelserna att sluta spela musik 02 snarast. Det dodar ju verksamheten for stackarna. Maa er over till halfmoon. Det racker att komma dit vid 1 typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nje de blir inge halfmoon för oss.. =/ vi är inge vidare festsugna.. bara ades.

och nu är de ett plan bokat til Phuket imorn bitti, sen bär de av till Phi phi å så är vi där resten.. dykcert tar vi där de sista dagarna då vi även tänkt hålla oss nyktra.

får se hur de blir med uppdateringar då vi förmodligen inte har med oss någon dator till phi phi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...