All in Postad 7 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2007 ÖÖÖH,Allt det där är från mig , gretko. Lägg inte all skuld på all in nu, han är faktiskt oskyldig.
pimpout Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 Nan som OD:at dietpills o typ inte kakat pa tre dygn? Och ingen av er som drog over till fullmoon?
All in Postad 7 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2007 Nan som OD:at dietpills o typ inte kakat pa tre dygn? Och ingen av er som drog over till fullmoon? nope ingen har käkat dietpiller. men goolarn är sugen, funkar dom bra? =) jo på fullmoon var vi allihopa.
heltok Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 nope ingen har käkat dietpiller. men goolarn är sugen, funkar dom bra? =) jo på fullmoon var vi allihopa. Not a MD or prescribing any medication but Xenical is mainly used for cholestrol reduction. Costs about 55 baht. Available at private hospital pharmacies or larger pharmacies without prescription. A generic Thai compareable to xenical is 5 baht. fördelar: man går ner i vikt/går ner mer i vikt/går upp mindre i vikt nackdelar: man skiter matolja.
All in Postad 7 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2007 Fi är duktig och hade trebettat friskt mot mig och jag mot han.. han 4betar ganska lite här och jag bör ha en hel del FE.. dessutom är ju T7 lite av en nöthand. Standardspel? Texas Hold'em $6-$6 NL (Real Money), Seat 3: LAdyboy ($609.50 in chips) Seat 10: SaveGymSlusk ($664.30 in chips) ANTES/BLINDS SaveGymSlusk posts blind ($3), LAdyboy posts blind ($6). PRE-FLOP SaveGymSlusk bets $15, LAdyboy bets $59, SaveGymSlusk bets $150, LAdyboy bets $544.50 and is all-in, SaveGymSlusk calls $441.50. FLOP [board cards 5S,7D,7S ] TURN [board cards 5S,7D,7S,8C ] RIVER [board cards 5S,7D,7S,8C,JC ] SHOWDOWN LAdyboy shows [ 7C,10D ] SaveGymSlusk shows [ QS,QD ] LAdyboy wins $1,218.
Watoz Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 Texas Hold'em $4-$4 NL (Real Money), #20,829,500 Table Santa Cruz, 7 Mar 2007 5:39 AM ET Seat 1: colinas ($731.60 in chips) Seat 3: Vegaspro2207 ($111.40 in chips) Seat 4: watoz ($749.90 in chips) Seat 5: skendeloff ($248.60 in chips) Seat 8: DapplePanza ($416.30 in chips) ANTES/BLINDS DapplePanza posts blind ($2), colinas posts blind ($4). PRE-FLOP Vegaspro2207 folds, watoz bets $15, skendeloff bets $40, DapplePanza folds, colinas calls $36, watoz calls $25. FLOP [board cards JH,QH,10C ] colinas checks, watoz checks, skendeloff bets $80, colinas calls $80, watoz bets $200, skendeloff folds, colinas calls $120. TURN [board cards JH,QH,10C,4H ] colinas checks, watoz checks. RIVER [board cards JH,QH,10C,4H,5C ] colinas checks, watoz checks. SHOWDOWN colinas shows [ 9H,QC ] watoz shows [ JS,QS ] watoz wins $599. SUMMARY Dealer: skendeloff Pot: $602, (including rake: $3) colinas, loses $240 Vegaspro2207, loses $0 watoz, bets $240, collects $599, net $359 skendeloff, loses $120 DapplePanza, loses $2 de roliga med den här handen att internet hoppa(som vanligt) precis när jag checkraisa floppen, så vart hyfsat chockad när jag kom tillbaka å såg attt jag vann handen trots att han syna ...
Jeppann Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 Bara jag som tkr raisen är alldeles för liten?
Watoz Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 ikväll blir de en chill grind kväll. så de har laddats upp med massa nyttig mat.
benknackan Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 Bara jag som tkr raisen är alldeles för liten? nej håller med borde vara typ 300 $ imho eftersom det är två spelare kvar ...
Watoz Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 Bara jag som tkr raisen är alldeles för liten? mm du har nog rätt där, men ville inte comitta mig för hårt och lätt kunna vika om colinas ställde.
GG Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 Idag blir det chill, jag lyckades få feber nu efter min lilla utekväll. Nån som vet om nån könssjukdom börjar med feber?
heltok Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 Idag blir det chill, jag lyckades få feber nu efter min lilla utekväll. Nån som vet om nån könssjukdom börjar med feber? Early Signs and Symptoms of HIV AIDS Some people experience signs and symptoms of HIV (Human Immunodeficiency Virus), as soon as they become infected, others do not. Signs and symptoms are often mistaken for flu or a mild viral infection. The person appears to recover, usually between a week to month later. Signs and symptoms include; # Fever # Headache # Tiredness # Nausea # Diarrhea # Enlarged lymph nodes (neck, armpits and groin). As you can see, the signs and symptoms are similar to many different viral infections and diseases. The only way to know if you are infected with HIV is to be tested. Many people infected with HIV do not have any signs and symptoms for many years. Later Signs and Symptoms of HIV/AIDS The Center for Disease Control (CDC), gives the following signs and symptoms that may be warning signs of infection with HIV. They are: # rapid weight loss # dry cough # recurring fever or profuse night sweats # profound and unexplained fatigue # swollen lymph glands in the armpits, groin, or neck # diarrhea that lasts for more than a week # white spots or unusual blemishes on the tongue, in the mouth, or in the throat # pneumonia # red, brown, pink, or purplish blotches on or under the skin or inside the mouth, nose, or eyelids # memory loss, depression, and other neurological disorders
Watoz Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 Early Signs and Symptoms of HIV AIDSSome people experience signs and symptoms of HIV (Human Immunodeficiency Virus), as soon as they become infected, others do not. Signs and symptoms are often mistaken for flu or a mild viral infection. The person appears to recover, usually between a week to month later. Signs and symptoms include; # Fever # Headache # Tiredness # Nausea # Diarrhea # Enlarged lymph nodes (neck, armpits and groin). As you can see, the signs and symptoms are similar to many different viral infections and diseases. The only way to know if you are infected with HIV is to be tested. Many people infected with HIV do not have any signs and symptoms for many years. Later Signs and Symptoms of HIV/AIDS The Center for Disease Control (CDC), gives the following signs and symptoms that may be warning signs of infection with HIV. They are: # rapid weight loss # dry cough # recurring fever or profuse night sweats # profound and unexplained fatigue # swollen lymph glands in the armpits, groin, or neck # diarrhea that lasts for more than a week # white spots or unusual blemishes on the tongue, in the mouth, or in the throat # pneumonia # red, brown, pink, or purplish blotches on or under the skin or inside the mouth, nose, or eyelids # memory loss, depression, and other neurological disorders haha va fan tack för den, nu fick jag alla symtom som visar hiv.
DaPine87 Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 när vi ändå är inne på sjukdomar nån som vet vad det kan vara om man är trött typ hela dagarna, småförkyld hela tiden och nu har jag fått svullna lymfkörtlar under käken. Alltså har varit såhär i 2.5 månader nu
Djens Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 Hur kunde jag veta att den här dagboken skulle flippa ur?
Kollikock Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 när vi ändå är inne på sjukdomar nån som vet vad det kan vara om man är trött typ hela dagarna, småförkyld hela tiden och nu har jag fått svullna lymfkörtlar under käken. Alltså har varit såhär i 2.5 månader nu Att sova med AC. Köp en luftfuktare.
DaPine87 Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 Att sova med AC. Köp en luftfuktare. har senaste veckorna sovit med ACn av, bara fläkten på, har blivit bättre sen dess men går aldrig över helt
Macroman Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 när vi ändå är inne på sjukdomar nån som vet vad det kan vara om man är trött typ hela dagarna, småförkyld hela tiden och nu har jag fått svullna lymfkörtlar under käken. Alltså har varit såhär i 2.5 månader nu Se heltoks post strax ovanför din...
heltok Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 när vi ändå är inne på sjukdomar nån som vet vad det kan vara om man är trött typ hela dagarna, småförkyld hela tiden och nu har jag fått svullna lymfkörtlar under käken. Alltså har varit såhär i 2.5 månader nu prova kosttillskott mot tröttheten. men rent allmänt brukar det beror på att man super varje dag och inte sover. kul läsning: http://www.manligt.net/viewtopic.php?p=307548 du säger att du sover utan AC... sover du med fläkt? sånt brukar ju gå på halsen rätt illa. jag har en fullösning på problemet, lägg en sarong över halsen. annars får du väl helt enkelt sluta ge BJ åt alla preops.
Kollikock Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 annars får du väl helt enkelt sluta ge BJ åt alla preops. Antagligen bästa rådet hittills...
DaPine87 Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 prova kosttillskott mot tröttheten. men rent allmänt brukar det beror på att man super varje dag och inte sover. kul läsning:http://www.manligt.net/viewtopic.php?p=307548 du säger att du sover utan AC... sover du med fläkt? sånt brukar ju gå på halsen rätt illa. jag har en fullösning på problemet, lägg en sarong över halsen. annars får du väl helt enkelt sluta ge BJ åt alla preops. Har tänkt köpa nått sånt, finns det i apotekena här tro? Japp fläkten sover jag me, kan alltså va den som är boven då Alltså var såhär redan i Sverige men kanske det som gör att det inte går över då. vad är preops?
heltok Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 vad är preops? funderade länge på hur jag skulle svara. tror att ett litet pokerspel blir bäst: http://www.flashgames.it/game.php?icona=michelle.strip.poker&msg=ok
Djens Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 Några fler klardrömmare på forumet? dock brukar jag alltid hetsa upp mig så fort jag inser att jag är i drömmen så då brukar jag vakna
Recommended Posts