mgps Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 jag kommer ej in på FTP, andra med samma problem? för övrigt har jag ofta connection-probme md full tilt men ej med andra siter... Citera
Juggler Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 The system is currently down for maintenance. Please check back soon! Står det på hemsidan. Citera
mgps Postad 2 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2007 The system is currently down for maintenance. Please check back soon! Står det på hemsidan. hur lång tid brukar det ta? Citera
limpanwe Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 hur lång tid brukar det ta? Det skulle ta 3h sa de...de skulle gå igenom schemat elle något sånt....de började kl 12:00 så det är väl klart 15:00 Citera
dafgaard Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Samma här. Disc från 4st sng´s, precis när 88 stod mot AQ på semibubblan med. orka. Samma hände i 4st sng´s på Stars för en h sen med. lol Citera
Doubleofaces Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Dör lagom precis utanför itm satelliten till $400k gtd med 2x avg. Citera
mgps Postad 4 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2007 samma för mig, för i helvete ligger jättebra till i en turnering... jävla skitklient verkligen. tappar connection jätteofta trots att jag aldrig har problem emd andra siter. Citera
Penguin Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 sitter på en fin 2:a plats i en sattelit och över medel på en MTT, känns ju lagomt kul att få det sabbat Citera
K4lle Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Puta med, satt i en turre med en fin markerstapel.. Citera
Odrike Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Tokcrash. Inte ens deras hemsida funkar ju:shock: :evil: Citera
eloge38 Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 vad händer om man deltar i en turnering, pallar inte sitta och vänta hur länge som helst, splittas prispotten? Citera
mgps Postad 4 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2007 för i h-e blir så lack. när någon kommer in hoppas jag ni skriver här så man inte råkar missa det... Citera
oskarpoker Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 det brukar vara så att de delar ut prispotten till alla som är kvar i turneringarna beroende på hur mycket marker man har kvar. Alltså har man 90 % av markerna får man 90 % av prispengarna som är kvar. Citera
Nyrre Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Någon erfaren FT-lirare som vet hur lång tid ett sånt här avbrott brukar ta? Loggar de händerna så man får agera i den situation man var i när det låste sig? Citera
Odrike Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Deras hemsida funkar nu.... Inte klienten dock.. Edit: funkar dåligt Citera
mgps Postad 4 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2007 det brukar vara så att de delar ut prispotten till alla som är kvar i turneringarna beroende på hur mycket marker man har kvar. Alltså har man 90 % av markerna får man 90 % av prispengarna som är kvar. hur lång tid tar det innan de gör så? alltså hur långt ska avbrottet vara? om det är nere 20min? 1h? man vill ju inte sitta och vänta bara kan ju ta 3h som i fredags...iofs ett planerat avbrott då (tror jag). Citera
Tikkster Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Är det någon som har lyckats komma in igen??? Det här suger hårt... :evil: Citera
Recommended Posts