Gå till innehåll

Full tilt nere nu?


mgps

Recommended Posts

  • Svars 92
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skönt med pokerforum, inom tio minuter vet man om man är ensam med lagget eller inte. Betydligt bättre än supporten på spelsiternas hemsidor...

 

Ja, Full Tilt hävdar fortfarande med dårars envishet att "All systems are currently operational."

 

Och så tillägger de glatt: "Thanks for playing!" Jojo, sa Back-Erik när han inte fick något brännvin...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PS är igång igen, mina stålar fanns på plats vid omstart... :-D Lycka till med liret nu!!!

 

Kul att det finns bolag som sköter sig!

 

På Full Tilt verkar det tyvärr inte bara vara Pokerforumrepresentanten som sover, så mina pengar lyser med sin frånvaro tio timmar efter att de drog sladden ur väggen. :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjugotvå timmar efter att mina sng´s frös har jag nu fått någon slags respons från Full Tilt Poker.

 

Jag fick ett automatsänt mail som berättade att de inkompetenta idioterna satt in fem dollar på mitt konto. Varför just fem dollar förtäljer inte historien. Om de istället bemödat sig med att läsa mitt mail och följt sina egna regler borde de ha skickat mig inköpet i mina turneringar och de delar av de utslagna spelarnas inköp som jag har rätt till.

 

Jag börjar undra om Full Tilt Pokers hela arbetsstyrka består av en familj inavlade hillbillies i Texas och en sovande FTP-representant på Pokerforum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...