Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Är det bara jag som inbillar mig detta eller är det så att det har blivit helt klart mindre fisk på everest? Jag har spelat 025 05 och 05 1 på everest under en väldigt lång tid och minusdagat har varit mycket sällsynta, men nu helt plötsligt under den senaste månaden och lite längre tillbaka har det gått ooeerhört segt och det känns som att fiskarna som förr alltid var villiga att betala en är som bortblåsta. Trodde aldrig att jag skulle behöva lämna detta fiskparadis men nu ser det tyvär inte ljusare ut, eftersom det heller inte finns någon rb så håller inte siten så länge spelarna inte är DÅLIGA.

någon som upplever samma sak?

• Svars 60
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

hmm.. började på everest NL100 igår, och jag fick betala några dollars för att komma underfun med hur folk spelade där.. och jag tyckte det var väldigt fiskigt.. men man måste anpassa sin spelstil lite, vet inte om det varit fiskigare innan.. men det var fiskigt nu med enligt mig..

Postad

Vet inte om det är midre fisk, men det är helt klart fler grinders. För någon månad sen kunde jag sitta på 8 bord och inte ha samma spelare på ett enda bord. Idag har ser jag minst en till multitablare på varje bord.

Postad

Utan att ha några siffror att stödja mig på har jag en känsla av att de flesta nätverk håler på att bli söndergrindade. Åtminstone på NL 2/4 och uppåt. Skulle inte förvåna mig om det snart dyker upp en aktör som endast tillåter spel på ett bord. Ungefär som gamla goda Pacific. Det var tider det.

Postad

hehe fattar inte riktigt vad som e tipset bara. spelar sjalv pa sajten o d stammer nog inte riktigt att fisken har dott ut men kanske att d kommit lite fler grinders.. inte riktiigt saker dock, inte lirat tillrackligt mkt d sista.

Postad
Ett tips är ju att flertablande TAG grinders har stora problem med duktiga LAG spelare som nänts i en annan tråd, mot såna spelare blir ju TAG:arna fisken.

var hittar man duktiga LAG-lirare? jag har nog inte sett en i hela mitt liv :/

Postad
var hittar man duktiga LAG-lirare? jag har nog inte sett en i hela mitt liv :/

Samoleus på 2p2, förutom honom vetifan ;-)

Nej, men du vet väl själv vilka dut ycker är jobbigast att möta?

den tighta förutsägbara eller den irriterande nissen som slår om dig på varje turn o skrämselkort?

Postad

nl200 har blivit rätt grindigt. är ett gäng regulars som inte har överbra stats men som sitter och sänker värdet på alla sina 6-8bord. fisken är jobbigare också än på andra siter. klickar på potknappen hela tiden. visst är ju inte så svårt att exploatera men satan vilka swings man får när det går dåligt.

• 3 weeks later...