Ängeln17 Postad 19 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Bra inlägg! Prioriteringar, helt enkelt. Är själv i valet och kvalet, samma turnering... hmm. Det är fasen inte lätt. Om jag ska gå efter min prioritering så stannar jag hemma . För mig finns inget viktigare än hon. Möjligen skulle jag välja mina barn och barnbarn före om det gällde livet. Vi har ju haft ett långt och lyckligt medans de bara är i början på sina. Skulle inte frugan oxå kuna snika till sig en inbjudan, hon är ju den som kan det där med kort i familjen;) Nu är det så att hon gillar inte livepoker och lirar bara för att få ihop till nästa par skor eller väska . Dessutom har vi svårt att bestämma nått så långt i förväg då hon aldrig vet hur hon mår när hon vaknar nästa dag. Då ska vi se om jag inte kan tippa vågskålen lite. massor av text.............. Det finns folk man känner att man skulle vilja träffa irl för att få se om ens bild av dom stämmer överens med den feeling man får framför tangentbordet. Hoppas att du kommer! Jag är killen som bjuder dig på en Leffe Tvivlar inte en sekund på att det va/kommer bli trevligt. Gillar oxå att träffa nya människor och få "ansikten" på dem. Det är inte det som är problemet, utan det är det som gör det till ett svårt val, som Dev skrev. Jaja hur som så har jag några dagar på mig att fundera. Tyvärr känns det som att hur jag än väljer så kommer det att bli fel . Edit: Det är egentligen inte pokern som lockar så mycket utan mer möjligheten att få träffa nya bekantskaper. Poker går att lira när som i princip. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jakobl Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 GRATTIS TILL BARNBARNET! Jag är väldigt glad för din skull och hoppas att hen kommer få det trevligt på jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 20090217 01.10 Välkommen till världen Melvin :h: Stort Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Grattis:heart: Btw, är inte Melvin samma namn som på Stefan Holms barn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 19 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Tack. Det vet jag inte. Den här steksynen va jag rätt nöjd med faktiskt. Men han hade visat upp donktendenser tidigare och en aggrofaktor på nästan 5. No-Limit Hold'em, $1.00 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com BB ($99.66) Hero (Button) ($384.19) SB ($135.52) UTG ($42.32) MP ($107.05) Preflop: Hero is Button with 10, 10 1 fold, MP calls $1, Hero raises $4.50, 2 folds, MP calls $3.50 Flop: ($10.50) 3, J, 7(2 players) MP bets $5.25, Hero calls $5.25 Turn: ($21) 6(2 players) MP bets $15.75, Hero calls $15.75 River: ($52.50) 2(2 players) MP bets $39.37, Hero calls $39.37 Total pot: $131.24 Results: Hero had 10, 10 (flush, Jack high). MP had 8, 9 (flush, Jack high). Outcome: Hero won $127.96 Sprang bra idag. $227+ på 251 händer och ca 2 timmars spel. Dessutom gick frugan 180BB plus på SvS 0,5/1. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 19 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Den här var väl inte lika bra No-Limit Hold'em, $1.00 BB (2 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com Hero (Button) ($216.07) SB ($59) Preflop: Hero is Button with 7, J Hero raises $3, SB calls $2.50 Flop: ($7) 9, 2, J(2 players) SB bets $5.25, Hero raises $15, SB raises $50.25 (All-In), Hero calls $40.50 Turn: ($118) 9(2 players, 1 all-in) River: ($118) 3(2 players, 1 all-in) Total pot: $118 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 20 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Älskling, jag tror jag kör Om ett skratt förlänger livet så blir jag nu 125 år, minst. Dessutom lyckades jag ju med en Youtublänk . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Älskling, jag tror jag kör Hets mot folkgrupp. Ban plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Folkgrupp? Skulle det vara bilförare då eller? Grattis Ängeln som fick till mer än en länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Folkgrupp? Skulle det vara bilförare då eller? Grattis Ängeln som fick till mer än en länk. female driver compilation Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 20 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Sanningen kan aldrig vara hets. Bara obekväm . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 21 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Tilt :evil:. Här har man suttit och sattelitat till SM (iofs utan framgång än) så säger frugan ikväll när jag tänkte lira satten 20.30 på betway: - Vad ska du det för? - Jamen det kan gå ju , svarar jag. - Jo det är möjligt men du kan ju ändå inte åka då. - Vaddådå?. - Du vi har ett bröllopp den veckan att planera och fixa till och själva bröllopet går ju av stapeln på lördagen. Fast du kanske hade tänkt att inte närvara (det sista med iskyla i rösten ). Så va det med det ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Klassisk TT. TOFFELTILT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 21 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Lirade istället en subsatte till finnkampen. Vi var två. Tio händer senare så hade man sprungit hem den . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Itmon Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Lirade istället en subsatte till finnkampen. Vi var två. Tio händer senare så hade man sprungit hem den. Skönt med lite plåster på såret. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 21 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Skönt med lite plåster på såret. JO visst. Ute ur frirullen på H5. JJ mot synare 64s som floppa tvåpar. Jaja. Nu myspys. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 22 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Puuuuust. Måste troligen byta hårddisk. Någon som vet hur man gör för att spara databasen från Holdem Manager för att sedan importera den när man installerar om det på den nya hårddisken? Orka tappa alla händer och info om mina fiskar . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Nu förväntar jag mig lite vishet. Rätt vad det är så knackar det på dörren. Utanför står en liten tjej som jag tror hör hemma i huset tvärs över gatan. 3 år gammal. Hon frågar om hon får komma in och leka med Ella, ena dottern, 2,5 år gammal. Jovisst, säger jag och hon går in och Ella blir såklart tokglad. Nu leker de för fullt på övervåningen. Men vad fan. Vi har bott här i snart tre månader. Jag har knappt sagt hej till hennes föräldrar och tvärtom. Jag tror inte att jag kommer att släppa iväg min dotter till några nyinflyttade som jag bara själv sett på avstånd. Minimum är väl att man går med över och säger hej, eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Kanske är läge att kolla så inte granndottern komit på den skojiga iden utan förlädrarnas vetskap. Låter lte oroligt så här års förvisso..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Ingen förälder släpper iväg sin treåring på det viset. Kolla du omg.med hennes föräldrar. Det kan ju vara en jobbig situation hos grannen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Visar sig att det var ok. Får sköta logistiken kring det här bättre i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 22 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Fan vad ni hetsar upp er för ingenting. Är väl inga problem att en kompis till dotra kommer och ringer på dörren om barna nu tydligen känner varandra. Egentligen ska man ju inte outa sina barnabarn men är man stolt som en kyrktupp i hönsgården så ........................... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Jättegulligt! Lite konstigt dock att ni har fullmåne redan i Linköping... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 ...och nu ser jag att vi ska fightas ikväll klockan åtta på Betway! Valterego är också reggad. Skojsigt! Säg till frugan att joina - alltid kul för oss andra att se dig få däng av HSB. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 22 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 ...och nu ser jag att vi ska fightas ikväll klockan åtta på Betway! Valterego är också reggad. Skojsigt! Säg till frugan att joina - alltid kul för oss andra att se dig få däng av HSB. Tack för påminnelsen. Hade glömt att det va ikväll jag kvalade till . Hon har inte tid. Hon ska lira cg på SvS för hon har sett några nya skor hon bara måste ha till bröllopet . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts