Gå till innehåll

En änglabok går i graven.


Ängeln17

Recommended Posts

Usch. Hög puls bara? Ibland kan man få onormal hjärtklappning. Hur gammal är du? Passerat 35?

)

 

Han kommer gilla dig skarp för den åldersbedömningen. Snart 50 e rätt ålder.

(om jag hade kunnat göra sådana fina länkar som du, hade jag länkat till en tidigare post här i dagboken åt dig Cyntax).

 

Tyvärr så är han inlagd och det såg inte bra ut sa läkarn. Han har en hjärtfrekvens på 147. EKG-apparaten höll på att slå frivolter på HIV. De vet däremot inte vad det är. Han ska genomgå en ordentlig undersökning med röntgen å allt nu vid 12.

 

Själv bad han mig hälsa er att han e hemma till kvällen, men det betvivlar jag väldigt stark. Han mumla nått om bilder och dem har han fått på mailen från jobbet och han ville att jag skulle vidarebefodra dom till dig Cyntax. PMa mig din mailadress så kommer de ikväll när jag kommer hem från sjukhuset.

 

Återkommer med besked om min :heart: :heart: då med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Han kommer gilla dig skarp för den åldersbedömningen. Snart 50 e rätt ålder.

(om jag hade kunnat göra sådana fina länkar som du, hade jag länkat till en tidigare post här i dagboken åt dig Cyntax).

 

Tyvärr så är han inlagd och det såg inte bra ut sa läkarn. Han har en hjärtfrekvens på 147. EKG-apparaten höll på att slå frivolter på HIV. De vet däremot inte vad det är. Han ska genomgå en ordentlig undersökning med röntgen å allt nu vid 12.

 

Själv bad han mig hälsa er att han e hemma till kvällen, men det betvivlar jag väldigt stark. Han mumla nått om bilder och dem har han fått på mailen från jobbet och han ville att jag skulle vidarebefodra dom till dig Cyntax. PMa mig din mailadress så kommer de ikväll när jag kommer hem från sjukhuset.

 

Återkommer med besked om min :heart: :heart: då med.

Åh chit! Låter inte kul det dära. Vad ska man säga/skriva? Krya på dig!

 

Att göra länkar till något är lätt.

1. Markera den text du vill länka. Håll inne <shift> och flytta markören med piltangenterna eller markera med muspekaren. Texten "inverteras" lixom.

2. Klicka på den lilla jordgloben (under smileygubben där uppe i verktygsfältet). Nu får du fram en ruta där du ska skriva/kopiera in adressen du vill länka till. Gör så och klicka ok. Så var det klart!

 

Dom bilderna han mumlade om är bilder på Policeklockor. Ingen panik med dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

buk_3157_stor_2.jpg

800kr kostar denna på http://www.blommogram.se - vilka är på? Starta en ny tråd så fler ser det?

Vi är ju 32 (inkl Ängeln17 själv) som spelar "Klonkligan" Så 800/31=~26kr.

Låter det som en bra idé?

Jag ska kolla hur man betalar den bara...

 

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

 

Fn va ni e gulliga fick en :cry: i ögat.

 

Nu har de kollat gubben och som Max eller Blattan skrev inför op så: De är bara de goda som dör unga, så Ängeln kommer att fixa det. Å det stämmer nog nu med.

 

 

Har precis pratat med doktorn på telefon. De har fått ner frekvensen till 80, vilket är normalt. De hittade inget på röntgen. EKG visar nu normala värden. Och han säger att han mår ok.

Å idioten proppsar på att få åka hem :roll:.

Motiveringen va: -Kostar 80 pix å knoppa här. Hemma ere gratis.

Läkarn va väl inte överförtjust i den idén, så vi får väl se. Men om jag känner gubben rätt så kommer han att tjata ihjäl dem till han får som han vill.

 

Så ni behöver inte skramla till några blommor men omtanken va :heart: :heart: :heart: :heart:.

 

Ska åka upp till honom straxt för att höra med honom själv. Men blir inte förvånad om han ska med hem sedan.

 

Sen får det fn i mig va slut med de här akutintagen. Hmmm, undra om man kan köpa klippkort med rabatt till akuten ;-).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

 

Fn va ni e gulliga fick en :cry: i ögat.

 

Nu har de kollat gubben och som Max eller Blattan skrev inför op så: De är bara de goda som dör unga, så Ängeln kommer att fixa det. Å det stämmer nog nu med.

 

 

Har precis pratat med doktorn på telefon. De har fått ner frekvensen till 80, vilket är normalt. De hittade inget på röntgen. EKG visar nu normala värden. Och han säger att han mår ok.

Å idioten proppsar på att få åka hem :roll:.

Motiveringen va: -Kostar 80 pix å knoppa här. Hemma ere gratis.

Läkarn va väl inte överförtjust i den idén, så vi får väl se. Men om jag känner gubben rätt så kommer han att tjata ihjäl dem till han får som han vill.

 

Så ni behöver inte skramla till några blommor men omtanken va :heart: :heart: :heart: :heart:.

 

Ska åka upp till honom straxt för att höra med honom själv. Men blir inte förvånad om han ska med hem sedan.

 

Sen får det fn i mig va slut med de här akutintagen. Hmmm, undra om man kan köpa klippkort med rabatt till akuten ;-).

Ööööh Va snål han är. Öööh 80 pix? Om det hänger på pixen så skramlar vi till dom också! Forumet fixar nog fram "pix" så det räcker att sova över där 4-5 dagar.

Har ni inga unga söta sjuksköterskor i Linköping? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BYTES

Finnes:

Bättre begagnad pump, årsmodell 59, i nyrenoverat skick. Mindre fel finnes.

 

Önskas:

Näst intill oanvänd pump, gärna årmodell 82-87, hellst oreparerad men fullt funktionsduglig.

 

Undrar om man kan sätta in den annonsen på Blocket 8-).

 

 

Fn, när gumman kom upp och tala om vad ni höll på med så fick man nått i ögat som irriterade så till den milda grad att det kom nån droppe i ögonvrån.

 

TACKför att ni bryr er.

 

Man fick tjata lite, å till slut orka de inte med å höra mig längre, så jag fick åka hem o knoppa men ska tillbaka för fler tester i morgonbitti. Men faktum är att jag mår oförtjänt bra. Har egentligen aldrig mått speciellt dåligt, va bara pumpen som skena. Å eftersom gubben börjar komma till åren så va de oroligare än jag var för att pumpen skulle "spränga sig", fn sa jag, e väl ingen självmordsbombare en bär på därinne heller. Man e ju försjutton gammal elitidrottare, van vid att ha puls på 140 vid hård träning 8-).

 

Blir nog inget lir ikväll, e lite sliten då jag inte sov nått i gårkväll. Va som å ha en djvla bongotrumma innanför revbenen. Men som sagt jag mår bra nu.

 

:heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag med såklart. Letade tråden Cyntax skulle skapa för skramling men hittade inte den??
Nä det verkar inte finnas nån. Snackar med Cyntax och hör av mig till dig om/när det blir dags...
Det blev ingen tråd (somnade visst). Ängeln17 är hemma igen, ska vi slå till på blommorna ändå?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man e ju försjutton gammal elitidrottare, van vid att ha puls på 140 vid hård träning 8-).

 

Hård träning vid 140??

Där är man ju aldrig förutom vid upp och nedvärmning:-D

När jag gjorde rökdykartestet otränad så hade 194, 194 och 196 de sista 3 30sek intervallerna.

Fast det var inte hård träning, det var tortyr:-D

 

EDIT:Skönt att du e hemma också. Det måste vara en himmla massa söta sköterskor på det där sjukhuset;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se nu till att du stannar hemma! :evil:

 

:heart:

 

Funderar på att skaffa klippkort. Måste bli billigare än cashgame varje gång.;-)

 

Hård träning vid 140??

Där är man ju aldrig förutom vid upp och nedvärmning:-D

När jag gjorde rökdykartestet otränad så hade 194, 194 och 196 de sista 3 30sek intervallerna.

Fast det var inte hård träning, det var tortyr:-D

 

EDIT:Skönt att du e hemma också. Det måste vara en himmla massa söta sköterskor på det där sjukhuset;-)

 

194, 195, 196 Beror på att jag är/var mer vältränad än vad du är/var 8-);-)

 

Gissa om 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trots att man knappt sovit nått på ett och ett halvt dygn så vaknar man efter 5-6 timmar klarvaken. Snacka om vansinne. Well, well, har faktiskt hunnit med ett par SnG nu på morgonen.

Verkar vara ute ur den värsta downswingen. 4 spelade 3 ITM 2-1-0. Korten va inte iskalla iaf.

Nu ska man upp till det stora vita huset med så många korridorer och rum att man går vilse om man inte har karta och kompass med sig. Haha, som att det skulle hjälpa. En annan är ju fullständigt värdelös när det gäller sådana prylar. En gång i lumpen blev vi utkörda 3 mil in i en skog och så fick vi en karta och en kompass och så sa löjtnanten. - Rakaste vägen hem är 3 mil. Vi förväntar oss att ni är hemma till middagen.

När klockan var åtta på kvällen så kom de ut och börja leta efter mig och min kamrat. När de hitta oss var närmaste vägen hem 4,5 mil. :shock: Duktigt Ängeln :roll: .

 

Ja,ja, idag ska man väl hita till undersökningsrummet iaf. Vi hörs lite senare ikväll då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trots att man knappt sovit nått på ett och ett halvt dygn så vaknar man efter 5-6 timmar klarvaken. Snacka om vansinne. Well, well, har faktiskt hunnit med ett par SnG nu på morgonen.

Verkar vara ute ur den värsta downswingen. 4 spelade 3 ITM 2-1-0. Korten va inte iskalla iaf.

Nu ska man upp till det stora vita huset med så många korridorer och rum att man går vilse om man inte har karta och kompass med sig. Haha, som att det skulle hjälpa. En annan är ju fullständigt värdelös när det gäller sådana prylar. En gång i lumpen blev vi utkörda 3 mil in i en skog och så fick vi en karta och en kompass och så sa löjtnanten. - Rakaste vägen hem är 3 mil. Vi förväntar oss att ni är hemma till middagen.

När klockan var åtta på kvällen så kom de ut och börja leta efter mig och min kamrat. När de hitta oss var närmaste vägen hem 4,5 mil. :shock: Duktigt Ängeln :roll: .

 

Ja,ja, idag ska man väl hita till undersökningsrummet iaf. Vi hörs lite senare ikväll då.

 

Se till att sköta om dig nu.

 

Appropå lumpen och springa vilse, så var jag också duktig på det.

Till slut fick man syn på ett annat gäng som visste vad det gjorde och hängde på dem, tur man hade bäst kondis....

Lyckades också gå vilse från T-banan på Östermalm när jag skulle på en kurs för några år sen... :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se till att sköta om dig nu.

 

Appropå lumpen och springa vilse, så var jag också duktig på det.

Till slut fick man syn på ett annat gäng som visste vad det gjorde och hängde på dem, tur man hade bäst kondis....

Lyckades också gå vilse från T-banan på Östermalm när jag skulle på en kurs för några år sen... :oops:

 

TY, ska försöka.

 

Alltså, kör man bil på Östermalm så är det ok att köra vilse, eftersom de haft enkelriktningsnojja där. Missa en gata du ska svänga på så hamnar du nästan på djurgården innan du kan vända ;-) . Men att promenera vilse, det är det klass på det.

 

Inte konstigt att man problem med pumpen och blodtryck och fn vet vad. Datorfan la av idag på em. Köpte ny i början av dec med stor skärm, trådlöst och processor av guds nåde och internminne blattenblutt och romoson devicer abvtra, osv. Fattade inte hälften av vad den hade, men det va det bästa de kunde prestera sa de i datorbutiken. FIN, DEN TAR JAG.

Kom hem slet som det tekniskaodjur jag är med att koppla ihop den, högtalare, subwofer, skrivare, skärm trådlöst tangentbord och mus etc. Höll på i 3 timmar innan "teknikern" :roll: Ängeln va klar.

 

Push på on, upp på skärmen kommer Windows startar........., efter 3 minuter börjar man lite lätt fundera på om det ska händ nått mer. Kollar datorn, jorå den jobbar, väntar lite till då. Nä, händer inget. Stäng av - starta om.

Windows startar........., HÄNDER INTE ETT SKIT. Va fn, provar en gång till samma sak. "Lätt" :evil: irriterad åker man till butiken innan jobbet och lämnar in skiten och säger: -Jag hämtar den efter jobbet se till att den funkar då. Vid 14 ringer de och säger att de får inte fart på skiten. - Ge mig en ny då. - Vadå ingen hemma. - Vadå utgått :shock: . Igår va det den mordernaste jag kunde skaffa (snacka snabb utveckling). Okey, beställ en ny som jag får i övermorgon.

För att göra en lång historia lite kortare. Den va paj den med. FUJITSU, kvalitet, jojo. De fick skaffa fram det senaste från HP som jag alltid haft tidigare. Tog nån vecka in på nyåret. Och nu har den fan lagt av.

 

Tur en har behållit den bärbara.

 

BTW: Fick göra ett arbetsprov idag. Va inga problemas sa elD. Pft, hade jag kunnat tala om för honom. Verkar som om pumpen bara tyckte det va kul att slå frivolter ett tag. Funderar på att se om man inte kan börja jobba lite lätt, några timmar om dan hemmifrån. man behöver ju inte berätta för elD. Det man inte vet, det mår man inte illa av.

 

Nu blir det lira av. Nån MTT och lite SnG och ev lite CG oxå. Händer kommer om nått intressant inträffar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...