AdslVerbe Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 Hur räknas titan pokerpoäng? http://www.titanpoker.com/en/vip_club.html Citera
PianoPer Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 Har du kunnat regga? Ja. Det gick utan problem! Citera
kungbohman Postad 2 Maj , 2007 Rapport Postad 2 Maj , 2007 Kan Man Sälja Platsen Om Man Vinner? Citera
Nicropoker Postad 2 Maj , 2007 Rapport Postad 2 Maj , 2007 Äsch kom 15/1000 A,10o mot AJ när det va rätt höga blinds. Trist att det inte höll ända fram men lite aggressivblindstruktur gjorde att det mest var trycka o blunda på slutet.. hade 4 BB när jag öste. Skoj ändå, najs prispott Titan P ! / "Stonethailand" Citera
SouthEast Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 Jag kunde aldrig regga mig, trots kontakt med Titans representant... Citera
Titan Poker Postad 7 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2007 Hej allihop, Det var kul att en hel del var med från just pf.nu. Jag förstår att det var en himla tuff turnering. Men att vi hade en från forumet som kom på 15e plats är ju fint! Tyvärr kunde inte de som inte reggat konto genom pf.nu vara med. Men det går fler tåg och det är en del nytt på gång mellan Titan Poker och pf... Återkommer med mer info så fort det är klart. Mvh, Daniel Citera
Titan Poker Postad 7 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2007 Hej allihop, Det var kul att en hel del var med från just pf.nu. Jag förstår att det var en himla tuff turnering. Men att vi hade en från forumet som kom på 15e plats är ju fint! Tyvärr kunde inte de som inte reggat konto genom pf.nu vara med. Men det går fler tåg och det är en del nytt på gång mellan Titan Poker och pf... Återkommer med mer info så fort det är klart. Mvh, Daniel Citera
Titan Poker Postad 17 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2007 Tjena, Jag vill bara försäkra mig om att ni alla vet att ni som reggat eller kommer att regga genom pf.nu kan vara med i Titan Pokers Nordic Private Freeroll och Buy-in. Dessa turrar är restricted endast för speciellt utvalda annonsörer. VARJE VECKA! Läs mer om detta på: http://pokerforum.nu/forum/erbjudanden-foer-forumet/27764-titan-poker-upp-till-550-i-bonus-och-oddskalkylator.html#post666590 Mvh, Daniel, Titan Poker Citera
Titan Poker Postad 21 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 21 Maj , 2007 Hej alla, Tänkte bara visa att ni kan gå långt som Titan Pokerspelare! Förra veckan gick pokerface eventet av stapeln i Vegas. Hade självklart varit bättre om någon av er kammat hem vinsten... Detta var resultatet. (PRWEB) May 19, 2007 -- Thirty-year-old Titan Poker player, Maik Andre Daehling from Germany, one of fifteen attending Titan Poker players, won the Pokerface 2007 Tournament, which took place at the Binion's Gambling Hall in Las Vegas, this week. A Hamburg resident, Maik makes his living as a freelance journalist, working for a small daily in his own town. The excitement of the Pokerface 2007 Tournament was twofold for Maik, as it turned out to be both his very first trip to the U.S.A and his first live game ever. Gaining experience by his regular game play at Titan Poker, he finished first in Titan Poker's Pokerface Titanium Diamond Tournament that awarded him a seat at the Pokerface 2007 Main Event in Las Vegas. Maik's first response after becoming the World's Best Poker Player, the titled bestowed on him by the organizers of Pokerface 2007, was: "Today has changed my life, I still can't believe it!" The Pokerface 2007 Main Event awarded Maik with a $200,000 professional poker player package including tournament buy-ins around the world in the sum of $100,000, travel expenses amounting to $30,000 and a salary of about $70,000. Maik Daehling will represent Titan Poker at the upcoming World Series of Poker Tournament and when asked about his preparations for the big event, he said he'd watch pros on TV, practice at Titan Poker, and enjoy the sun. Nästa gång hoppas jag på pf.nu! Mvh, Daniel Citera
Titan Poker Postad 22 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2007 Tjena gänget. Denna helg är det reload på Titan Poker, detta gäller: Läs mer under rätt tråd: http://pokerforum.nu/forum/erbjudanden-foer-forumet/27764-titan-poker-upp-till-550-i-bonus-och-oddskalkylator.html#post672577 Håll till godo! Citera
Ripperkof Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 NU är det nog dags att fixa eran tyvärr riktigt kassa klient. Reggade mig pga ert schyssta bonuserbjudande, och under de senaste 2 timmarna har klienten hängt sig 4 ggr, varav 2 av dem mitt i stora potter vilket gjort att jag blev tvungen att boota om datorn och förlorat händerna. Var vänder jag mig för kompensation? Citera
Titan Poker Postad 27 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2007 Tjena, Jag vill att ni direkt slänger iväg ett mail till vår svenska support så fort ni har problem med klienten. Självklart kompenserar vi om du har blivit av med pengar eller dyligt. maila: kundsupport@titanpoker.com Jag kan ju nämna att Ipoker är i färd med att utöka serverutrymmet/kapaciteten avseevärt. Detta skall nog kunna få klienten mycket mer stabil. Mvh, Daniel Citera
Titan Poker Postad 29 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2007 Kära Pf.are, Ville passa på att påminna er alla som reggat konto på Titan Poker genom pf.nu att ni imorgon kan vara med i en frirulle på $200. Idag är det endast 26 anmälda, vilket borde kunna bli några fler om ni anmäler er...Det handlar alltså inte om en frirulle med elva tusen polacker och tjecker. OBS jag har självklart ingenting emot varken polacker eller tjecker, men ofta blir ju frirullar fulla med dessa, vilket gör det att värdet på turneringarna blir kasst. Var - Titan Poker Namn - Nordic Private Freeroll Typ - Holdem NL När - 20.20 klient tid Datum - 300507 Lycka till! Daniel Citera
kossa_mu Postad 4 Juni , 2007 Rapport Postad 4 Juni , 2007 Har mailat er men frågar här också. Har samlat ihop 400 k poäng nu snart, men jag har ingen användning for dom, då era poäng turneringar har for små inköp. Finns det något annat man kan göra med dom? Någon möjlighet att casha ut dom till pengar, köpa saker i en framtida shop eller skicka till någon kompis som lirar på lägre nivåer? Citera
Titan Poker Postad 6 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2007 Tjena, Självklart skall du ha användning för dina Titan Poker poäng. Det är mycket på G nu vad gäller vårt loyalty program. I framtiden kommer vi att ha tex en VIP shop. Jag vågar idag inte svara på när i tiden den kan vara klar... Du kan läsa om vad du kan få ut för dina poäng idag under: http://www.titanpoker.com/sv/vip_club.html Men som sagt allt detta håller vi på att uppdatera hela tiden. Jag tänkte idag posta lite nyheter om vad som är på g på Titan Poker under vår officiella tråd... Titta gärna där för nyheter. Dessa 4 stora grejer är på g: WPS Costa Rica Poker Showdown W.S.O.P. Europe Main Event World Series of Poker 2007 $250,000 Garanterat Läs mer under: http://pokerforum.nu/forum/erbjudanden-foer-forumet/27764-titan-poker-upp-till-550-i-bonus-och-oddskalkylator.html Mvh, Daniel Citera
MORR_o.O Postad 16 Juni , 2007 Rapport Postad 16 Juni , 2007 Man slipper skatta för vinsten om man är svensk va? Citera
FordPrefect Postad 16 Juni , 2007 Rapport Postad 16 Juni , 2007 Titanpoker är väl inte skattefritt? Citera
willy787 Postad 20 Juni , 2007 Rapport Postad 20 Juni , 2007 Hej, Som sagt kommer jag att hålla ett öga på denna tråd och besvara så gott jag kan. Rake på Ipoker. Ipoker har under ett par olika tillfällen erbjudit rakeback till ALLA spelare. Vi gjorde ett försök i slutet på 2006 men var tvungna att avsluta rakeback eftersom det skapar så många problem. Alla som signade upp under de olika perioderna när vi haft rakeback får naturligtvis det även i fortsättningen. Men idag får INGEN officiellt rakeback på Ipoker. De klienter som fortfarande erbjuder detta bryter mot Ipokers officiella överenskommerlse. Tyvärr är det vissa sajter som tydligen inte bryr sig om våra klagomål och ger spelare rakeback ur egen ficka. OBS detta är olagligt och vi kommer att såsmåningom att lyckas stävja detta. Anledningen till att Ipoker avbröt rakeback är för att det var omöjligt att hålla redan på alla olika erbjudanden och det blev vilda western med sajter som bråt mot rakeback lagarna. Alla seriösa klienter i alla seriösa nätverk går mot att avlsuta rakeback. Amerikaner på Titan. Inga Amerikaner får spela på Ipoker! Visa. Jag kommer här med det tråkiga svaret att jag ber er skicka frågor om alla typer av betalningar etc till kundsupport@titanpoker.com Det är bättre att de svarar på dessa frågot eftersom jag jobbar mer med rekrytering av nya spelare (lika bra att vara ärlig). Som tröst kan jag nämna att vi anställt två underbara Svenskar som lär sig allt om support i detta nu. Vi kommer att ha den bästa Svenska supporten inom nätpoker inom kort! Tack för visat intresse! Mvh, Daniel, Titan Poker Daniel, hört något om detta gäller eller om iPoker redan stoppat detta? http://pokerforum.nu/forum/poker-off-topic/37430-expekt-ringer.html Citera
Pfoskariot Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Spela inte på titanpoker, den mest riggade sajten. Fy fan. Citera
AdslVerbe Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Spela inte på titanpoker, den mest riggade sajten. Fy fan. Exempel tack? Öppna ditt hjärta! När? Var? Hur? Citera
Pfoskariot Postad 22 Juni , 2007 Rapport Postad 22 Juni , 2007 Exempel tack? Öppna ditt hjärta! När? Var? Hur? Titan har en dålig HH så jag kan inte kopiera. Förlorar med AA mot stege, och nästa hand QQ mot stege, får triss på floppen, ställer in, han synar, klonkar färg vid river, färg vid river färg vid river, färg vid river... ska jag upprepa? färg vid river... 24/7 Citera
Pfoskariot Postad 22 Juni , 2007 Rapport Postad 22 Juni , 2007 Och de resten ska ha så fruktansvärt dåliga kort när jag får triss/kåk på floppen, räcker inte med att smygspela, alla foldar efter en 0.10 höjning.. Citera
Nimzowich Postad 22 Juni , 2007 Rapport Postad 22 Juni , 2007 Vad är det du inte förstår? AA betyder inte att du vinner, Citera
Pfoskariot Postad 22 Juni , 2007 Rapport Postad 22 Juni , 2007 Vad är det du inte förstår? AA betyder inte att du vinner, Normalt o losa med alla AA jag haft i titan? Minst 10/10 och det är för fan 80 % att jag vinner med AA! Citera
Bubbla Postad 22 Juni , 2007 Rapport Postad 22 Juni , 2007 Normalt o losa med alla AA jag haft i titan? Minst 10/10 och det är för fan 80 % att jag vinner med AA! Det beror ju på hur du spelar dom. Citera
Recommended Posts