Gå till innehåll

SAJT: TitanPoker.com


Titan Poker

Recommended Posts

  • Svars 496
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej allihop,

 

Det var kul att en hel del var med från just pf.nu. Jag förstår att det var en himla tuff turnering. Men att vi hade en från forumet som kom på 15e plats är ju fint!

 

Tyvärr kunde inte de som inte reggat konto genom pf.nu vara med. Men det går fler tåg och det är en del nytt på gång mellan Titan Poker och pf...

 

Återkommer med mer info så fort det är klart.

 

Mvh,

Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej allihop,

 

Det var kul att en hel del var med från just pf.nu. Jag förstår att det var en himla tuff turnering. Men att vi hade en från forumet som kom på 15e plats är ju fint!

 

Tyvärr kunde inte de som inte reggat konto genom pf.nu vara med. Men det går fler tåg och det är en del nytt på gång mellan Titan Poker och pf...

 

Återkommer med mer info så fort det är klart.

 

Mvh,

Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Tjena,

 

Jag vill bara försäkra mig om att ni alla vet att ni som reggat eller kommer att regga genom pf.nu kan vara med i Titan Pokers Nordic Private Freeroll och Buy-in. Dessa turrar är restricted endast för speciellt utvalda annonsörer.

 

VARJE VECKA!

 

Läs mer om detta på:

http://pokerforum.nu/forum/erbjudanden-foer-forumet/27764-titan-poker-upp-till-550-i-bonus-och-oddskalkylator.html#post666590

 

Mvh,

Daniel, Titan Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla,

 

Tänkte bara visa att ni kan gå långt som Titan Pokerspelare!

 

Förra veckan gick pokerface eventet av stapeln i Vegas. Hade självklart varit bättre om någon av er kammat hem vinsten...

 

Detta var resultatet.

 

(PRWEB) May 19, 2007 -- Thirty-year-old Titan Poker player, Maik Andre Daehling from Germany, one of fifteen attending Titan Poker players, won the Pokerface 2007 Tournament, which took place at the Binion's Gambling Hall in Las Vegas, this week.

 

A Hamburg resident, Maik makes his living as a freelance journalist, working for a small daily in his own town. The excitement of the Pokerface 2007 Tournament was twofold for Maik, as it turned out to be both his very first trip to the U.S.A and his first live game ever. Gaining experience by his regular game play at Titan Poker, he finished first in Titan Poker's Pokerface Titanium Diamond Tournament that awarded him a seat at the Pokerface 2007 Main Event in Las Vegas.

 

Maik's first response after becoming the World's Best Poker Player, the titled bestowed on him by the organizers of Pokerface 2007, was: "Today has changed my life, I still can't believe it!" The Pokerface 2007 Main Event awarded Maik with a $200,000 professional poker player package including tournament buy-ins around the world in the sum of $100,000, travel expenses amounting to $30,000 and a salary of about $70,000.

 

Maik Daehling will represent Titan Poker at the upcoming World Series of Poker Tournament and when asked about his preparations for the big event, he said he'd watch pros on TV, practice at Titan Poker, and enjoy the sun.

 

 

Nästa gång hoppas jag på pf.nu!

 

Mvh,

Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NU är det nog dags att fixa eran tyvärr riktigt kassa klient.

 

Reggade mig pga ert schyssta bonuserbjudande, och under de senaste 2 timmarna har klienten hängt sig 4 ggr, varav 2 av dem mitt i stora potter vilket gjort att jag blev tvungen att boota om datorn och förlorat händerna.

 

Var vänder jag mig för kompensation?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena,

 

Jag vill att ni direkt slänger iväg ett mail till vår svenska support så fort ni har problem med klienten. Självklart kompenserar vi om du har blivit av med pengar eller dyligt.

 

maila: kundsupport@titanpoker.com

 

Jag kan ju nämna att Ipoker är i färd med att utöka serverutrymmet/kapaciteten avseevärt.

 

Detta skall nog kunna få klienten mycket mer stabil.

 

Mvh,

Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kära Pf.are,

 

Ville passa på att påminna er alla som reggat konto på Titan Poker genom pf.nu att ni imorgon kan vara med i en frirulle på $200. Idag är det endast 26 anmälda, vilket borde kunna bli några fler om ni anmäler er...Det handlar alltså inte om en frirulle med elva tusen polacker och tjecker. OBS jag har självklart ingenting emot varken polacker eller tjecker, men ofta blir ju frirullar fulla med dessa, vilket gör det att värdet på turneringarna blir kasst.

 

Var - Titan Poker

Namn - Nordic Private Freeroll

Typ - Holdem NL

När - 20.20 klient tid

Datum - 300507

 

Lycka till!

 

Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har mailat er men frågar här också. Har samlat ihop 400 k poäng nu snart, men jag har ingen användning for dom, då era poäng turneringar har for små inköp.

 

Finns det något annat man kan göra med dom? Någon möjlighet att casha ut dom till pengar, köpa saker i en framtida shop eller skicka till någon kompis som lirar på lägre nivåer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena,

 

Självklart skall du ha användning för dina Titan Poker poäng. Det är mycket på G nu vad gäller vårt loyalty program. I framtiden kommer vi att ha tex en VIP shop. Jag vågar idag inte svara på när i tiden den kan vara klar...

 

Du kan läsa om vad du kan få ut för dina poäng idag under:

http://www.titanpoker.com/sv/vip_club.html

 

Men som sagt allt detta håller vi på att uppdatera hela tiden.

 

Jag tänkte idag posta lite nyheter om vad som är på g på Titan Poker under vår officiella tråd... Titta gärna där för nyheter.

 

Dessa 4 stora grejer är på g:

WPS Costa Rica Poker Showdown

W.S.O.P. Europe Main Event

World Series of Poker 2007

$250,000 Garanterat

 

Läs mer under:

http://pokerforum.nu/forum/erbjudanden-foer-forumet/27764-titan-poker-upp-till-550-i-bonus-och-oddskalkylator.html

 

Mvh,

Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Hej,

 

Som sagt kommer jag att hålla ett öga på denna tråd och besvara så gott jag kan.

 

Rake på Ipoker.

Ipoker har under ett par olika tillfällen erbjudit rakeback till ALLA spelare. Vi gjorde ett försök i slutet på 2006 men var tvungna att avsluta rakeback eftersom det skapar så många problem. Alla som signade upp under de olika perioderna när vi haft rakeback får naturligtvis det även i fortsättningen. Men idag får INGEN officiellt rakeback på Ipoker. De klienter som fortfarande erbjuder detta bryter mot Ipokers officiella överenskommerlse. Tyvärr är det vissa sajter som tydligen inte bryr sig om våra klagomål och ger spelare rakeback ur egen ficka. OBS detta är olagligt och vi kommer att såsmåningom att lyckas stävja detta. Anledningen till att Ipoker avbröt rakeback är för att det var omöjligt att hålla redan på alla olika erbjudanden och det blev vilda western med sajter som bråt mot rakeback lagarna. Alla seriösa klienter i alla seriösa nätverk går mot att avlsuta rakeback.

 

Amerikaner på Titan.

Inga Amerikaner får spela på Ipoker!

 

Visa.

Jag kommer här med det tråkiga svaret att jag ber er skicka frågor om alla typer av betalningar etc till kundsupport@titanpoker.com

Det är bättre att de svarar på dessa frågot eftersom jag jobbar mer med rekrytering av nya spelare (lika bra att vara ärlig). Som tröst kan jag nämna att vi anställt två underbara Svenskar som lär sig allt om support i detta nu. Vi kommer att ha den bästa Svenska supporten inom nätpoker inom kort!

 

Tack för visat intresse!

 

Mvh,

Daniel, Titan Poker

 

Daniel, hört något om detta gäller eller om iPoker redan stoppat detta?

http://pokerforum.nu/forum/poker-off-topic/37430-expekt-ringer.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Exempel tack? Öppna ditt hjärta! När? Var? Hur?

 

Titan har en dålig HH så jag kan inte kopiera.

 

Förlorar med AA mot stege, och nästa hand QQ mot stege, får triss på floppen, ställer in, han synar, klonkar färg vid river, färg vid river färg vid river, färg vid river... ska jag upprepa? färg vid river... 24/7

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...