Gå till innehåll

SAJT: TitanPoker.com


Titan Poker

Recommended Posts

  • Svars 496
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Här får du chansen att besvara en fråga, Titanpokerdaniel: Jag hade 400$ hos er som jag tänkte ta. Begär uttaget, och får då detta mejl av er:

 

Tack för att du spelar på Titan Poker.

 

Vi behandlar för närvarande din uttagsförfrågan.

 

Vår policy kräver att spelarna betygar deras insättning med vårt

pokerrum.

 

Nedan finner du en detaljerad lista på alla de insättningar du gjort.

Vänligen gå igenom detta dokument. Signera det sedan bredvid varje

insättning och faxa det till faxnumret du finner nedan. Du kan också

skriva ut det, signera, scanna eller ta ett foto och maila tillbaka till

oss. Se till att du skickar in HELA detta mail tillsammans med signaturer.

 

Förutom detta vill vi också be dig tillhandahålla följande kopior:

* ID-kort

* Bevis på den adress som du registrerat i ditt konto (t.ex.

el-/telefonräkning)

* Fram- och baksida av det kreditkort som är registrerat i ditt konto. Se

till att baksidan är signerad! OBS! Täck gärna över CVV-koden på

baksidan.

 

Seriöst, telefonräkningen??? Snacka om att ni bara vill försvåra uttagen... varför inte begära dessa uppgifter när man sätter in pengar? Nä, just det, då skulle ingen spela hos er. Uttaget är dessutom begärt till SAMMA kontokort jag satte in pengar med, så förklara gärna logiken... det enda logiska är att ni tagit dessa uppgifter vid insättningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här får du chansen att besvara en fråga, Titanpokerdaniel: Jag hade 400$ hos er som jag tänkte ta. Begär uttaget, och får då detta mejl av er:

 

 

 

Seriöst, telefonräkningen??? Snacka om att ni bara vill försvåra uttagen... varför inte begära dessa uppgifter när man sätter in pengar? Nä, just det, då skulle ingen spela hos er. Uttaget är dessutom begärt till SAMMA kontokort jag satte in pengar med, så förklara gärna logiken... det enda logiska är att ni tagit dessa uppgifter vid insättningen.

 

Kan vara för att skydda dej oxå. Det absolut billigaste för Titan, rent administrativt, hade naturligtvis varit att bara skicka iväg pengarna till första bästa konto som begär det.

 

Du kommer naturligtvis att få dina pengar. Dom vill bara vara seriösa å verkligen försäkra sej om att just DU får DINA pengar å ingen annan skojare som crackat ditt konto.

 

Åt andra hållet kan naturligtvis inget sådant hända (insättning). Eller hur?

 

Se det possetivt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan vara för att skydda dej oxå. Det absolut billigaste för Titan, rent administrativt, hade naturligtvis varit att bara skicka iväg pengarna till första bästa konto som begär det.

 

Ja, Titanpoker vill nog skydda mig... Konstigt att de inte ville skydda mig vid insättningen? Nä, i mina ögon är Titanpoker ena riktiga bluffmakare.

 

Varför skall de se min TELEFONRÄKNING?????? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe spelar också på titanpoker och tycker det är okej att de kräver att man skickar ett mail med: kopia på ID-kort, fram och baksida på kreditkortet men när de ska ha telefonräkning också? Har inte ens hunnit få några räkningar och de flesta räkningar betalar jag via e-faktura. Antar jag har något dokument som kan styrka att jag har köpt bostadsrätten iaf :).

 

*En fråga riktad till sajtrepresentanten: du nämnde tidigare om att det är en shop på gång. Något ungefärligt datum när denna tros anlända? Visst går det att växla sina poäng till dollar med ration 600pts=5dollar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, Titanpoker vill nog skydda mig... Konstigt att de inte ville skydda mig vid insättningen? Nä, i mina ögon är Titanpoker ena riktiga bluffmakare.

 

Varför skall de se min TELEFONRÄKNING?????? :shock:

 

Har du något emot om någon annan sätter in pengar på ditt pokerkonto:lol:?

 

Tekefonräkningen fattar jag dock inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom ihåg det, alla ni som funderar på att sätta in pengar hos Titanpoker:

 

För att göra ett uttag till ert VISA-kort så måste ni skicka in privata räkningar för att bevisa att ni bor på den adress ni uppgett! :shock:

 

Dessutom är det inte alls säkert att ett uttag till VISA-kortet genomförs ändå. Så här står det i Titanpokers användarvillkorl:

 

Vänligen observera att vi försöker att anpassa oss efter din önskan gällande betalningsmetod och valuta på ditt uttag. Men vi kan inte garantera detta och har rätt att betala ut pengar via vilken betalningsmetod som helst inkluderat alternativa betalningsmetoder, check eller banköverföring. Utöver detta har vi också rätt att använda vilken valuta som helst.

 

Känns väl tryggt att veta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja följde pfnu länken om det kom fram ett fönster där det stod att jag kunde använda koden pfnu100 också så det gjorde jag tänkte bara så att den också funkar då det inte står något om den i själva tråden på pfnuforum.

 

Edit:

1.Finns det något sätt att se mucked hands som i pstars ?

2. Kan man lägga till notes eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men däremot visade det sig att de $50 man fick extra för att man är medlem här måste clearas med 2500 rakeade händer. Jag trodde inte de va några krav alls på detta, men jag kanske inte läste villkoren ordentligt?!? Någon som kan upplysa mig om det är jag som har helt fel? :roll:

 

Vad krävs i SNG mått mätt för att "cleara" gratispengarna? 2500 SNGs låter lite saftigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är iallafall fortfarande väldigt nyfiken på när eventuell shop/nya möjligheter för att spendera sina bonuspoäng kommer. När man rejkat in över 2000 dollar så känns de som ju som man ska kunna ta del av något annat än överfulla vip turnerningar och dylik skit som erbjuds just nu :P.

 

Är ju till och med platina medlem nu. Vad tjänar jag på det? Joo jag får 20(!) dollar cashback per månad och jag får poäng snabbare... poäng som ska spenderas på vad? Monthly vip 2500 eller 5000? Inget värde alls i de turrarna när flera hundra är med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är iallafall fortfarande väldigt nyfiken på när eventuell shop/nya möjligheter för att spendera sina bonuspoäng kommer. När man rejkat in över 2000 dollar så känns de som ju som man ska kunna ta del av något annat än överfulla vip turnerningar och dylik skit som erbjuds just nu :P.

 

Är ju till och med platina medlem nu. Vad tjänar jag på det? Joo jag får 20(!) dollar cashback per månad och jag får poäng snabbare... poäng som ska spenderas på vad? Monthly vip 2500 eller 5000? Inget värde alls i de turrarna när flera hundra är med.

$80 va? Det fick då jag när det begav sej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan,

 

Denna vecka blir det ett väldigt kort nyhetsbrev.

 

Låt oss börja.

GÖR EN INSÄTTNING - VINN DIN DRÖMRESA!

Det är precis vad det låter som.

Öppna ett konto och bli en 1st real depositor så har DU chansen att vinna din alldeles egna drömresa.

 

När du har öppnat ett konto och satt in pengar för första gången så får du en inbjudan till "New Depositors Freeroll" som hålls varje vecka.

Varje New Depositors Freeroll turnering delar ut EN DRÖMRESA, till ett värde av $3,000.

 

För mer information klicka på länken:

http://titanpoker.com/sv/dream_vacation.html

 

Vi kan stolt även tillägga att vi nu kommer upp i över 20000 spelare på kvällar och helgen och iPoker nätverket

är nu det 4:e största i världen.

 

Det var alles för denna gång. Nu önskar vi er lycka till i jakten på mål och drömmar.

 

Mvh Jacob och Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj vilka fina "nyhetsbrev" ni ger oss... :roll:

 

Annars kan man kalla det för vad det är: Reklam

 

Att Titanpoker sen är en riktig scamsajt, och framförallt hur enormt riggat ipoker är, så har ni många anledningar att hålla er borta!

 

Glöm nu inte skandalen med AP, det kommer mer.

 

/Per

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...