Gå till innehåll

SAJT: TitanPoker.com


Titan Poker

Recommended Posts

Pratade med supporten idag. Jag frågade om Neteller fortfarande funkade, då sa hon att det tyvärr inte gjorde det. Jag frågade då varför jag fortfarande kan välja Neteller i cashieren.....då sa hon att så länge Neteller finns i MIN cashier så kan JAG använda Neteller....!?!?

 

...nu går det inte at välja Neteller längre :cry: ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 496
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad är det för fel på Titan? Jag har nog aldrig varit med om en sida som kraschar så ofta. Hur förväntar man sig att behålla några spelare när man inte bara behöver oroa sig för att bli utdragen utan även att siten skall sluta fungera. Jag har åtminstonde förlorat för mycket pengar för att spela vidare där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...men snälla nån, ligger inte framtiden i Moneybookers? Lägre avgifter, samma service, inga ägare som sitter i fängelse:-) ....eller? Var e haken?

 

Moneybookers har väl en avgift på varje insättning eller uttag till sajter?

Det som har varit så bra med Neteller är att man kan bolla runt pengarna mellan siter utan att betala ett ända cent i avgift.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Moneybookers har väl en avgift på varje insättning eller uttag till sajter?

Det som har varit så bra med Neteller är att man kan bolla runt pengarna mellan siter utan att betala ett ända cent i avgift.

 

Nä, jag tror inte dom har det, det är nog siterna som får betala det isåfall. Däremot kostar det ca:2.36US$ när du tar ut pengar till eget bankkonto från moneybookers. Vilket gör det billigare än Neteller så länge du gör en transaktion på mer än ca 125$. Transaktion till VISA är något dyrare, men även denna avgiften är fast å billigare än Neteller

 

Har öppnat konto nu i $US, verkar funka bra. Har man som jag NORDEA så funkar det helt suveränt, alla insättningar till Monebookers sker alaminute HELT GRATIS!!! :-)....dessutom till helt ok kurs, tillskillnad från Neteller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det för fel på Titan? Jag har nog aldrig varit med om en sida som kraschar så ofta. Hur förväntar man sig att behålla några spelare när man inte bara behöver oroa sig för att bli utdragen utan även att siten skall sluta fungera. Jag har åtminstonde förlorat för mycket pengar för att spela vidare där.

 

Senaste tiden tycker jag oxå siten har varit lite ostabil. Tror dock att detta e tillfälligt och beror på integreringen av Tain och Tribeca-klienterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Senaste tiden tycker jag oxå siten har varit lite ostabil. Tror dock att detta e tillfälligt och beror på integreringen av Tain och Tribeca-klienterna.

 

Lite ostabil är väl en underdrift.

 

Först får man som Svensk medborgare inte spela bara för att man råkar befinna sig i fel land.

Sen uppgraderar titan klienten till "Nya fräscha Titan, inte gamla stabila och pålitliga Titan utan nya slöa och processorkrävande Titan."

Det känns lite tvivelaktigt att dom inte tillfälligt stänger hela sidan. Det hade varit en smartare lösning än att låta folk bli utkastade från bord osv.

 

Nu gäller det bara att ta ut pengarna så fort det bara går och byta till någon av dom andra sidorna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet är inte hos titan som sida utan ipoker som nätverk.

 

Vad är det du vill säga? Att man inte kan ta ut pengarna på någon klient i Ipokernätverket? Tycker att du citerar väldigt konstigt.

 

Jag har haft problem med Titan under hela helgen, den tar c:a 100% cpu-kraft och ett par hundra MB ram. Dessutom blir man utknuffad från borden, det tar lång tid att logga in (om det nu går) korten kommer först, sedan ljudet och till sist så delas korten ut.

 

Enligt Online support, när det nu går att trycka in den knappen så vet de om att de har problem, de jobbar på det, ber mig logga ut och logga in om c:a två timmar igen. Då ska det förhoppningsvis vara löst.

I stället för att göra då som tyst skrev: -Man kan stänga ner när det är tillfälliga problem. Det känns lite mer kundvänligt.

 

Bra Titan, nu undrar jag med flera vad kompensationen för detta obehag och strul blir?

Tror supporten att det bara finns Titan att spela på och kommer det fortsätta att vara så här?

 

Vänta två timmar, ha!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Min första post blir en fråga ang. uttag från Titanpoker. Eftersom neteller inte längre funkar där, så har jag gjort ett uttag via post/bankväxel som skickas till mej... Strax efter att jag genomfört uttaget på klienten fick jag ett mail som sa att jag skulle skriva ut o signera en rad för min tidigare insättning, samt skicka en kopia av fram och baksida av mitt VISA-kort, kopia av mitt ID-kort, samt kopia på en räkning som bevis för adressen...

 

Lite misstänksam vart jag när mailets avsändare inte kunde verifieras genom avsändar-ID.. Nu är jag ju ingen datahacker på något vis, o vet väl egentligen inte va avsändar-ID är heller :oops: ... Men misstänksam blev jag som sagt... Är det någon som kan bekräfta att det ska gå till på det viset? Lr är de nån som försöker blåsa en hederlig medborgare?

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Min första post blir en fråga ang. uttag från Titanpoker. Eftersom neteller inte längre funkar där, så har jag gjort ett uttag via post/bankväxel som skickas till mej... Strax efter att jag genomfört uttaget på klienten fick jag ett mail som sa att jag skulle skriva ut o signera en rad för min tidigare insättning, samt skicka en kopia av fram och baksida av mitt VISA-kort, kopia av mitt ID-kort, samt kopia på en räkning som bevis för adressen...

 

Lite misstänksam vart jag när mailets avsändare inte kunde verifieras genom avsändar-ID.. Nu är jag ju ingen datahacker på något vis, o vet väl egentligen inte va avsändar-ID är heller :oops: ... Men misstänksam blev jag som sagt... Är det någon som kan bekräfta att det ska gå till på det viset? Lr är de nån som försöker blåsa en hederlig medborgare?

 

Tack på förhand!

 

 

Bekräftat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gör man för att välja bort avatarer ? Det finns en en rad i "Options" där man ska kunna välja om man vill ha eller inte ha avatarer, men den gå ju inte att ändra för mig. I gamla klienten fungerade det att välja bort dessa.

Tycker att det enbart är distraherande att se dessa och det räcker att se nicket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu förstår jag vad ni menar med problemen på Titan (hela nätverket?).

Har inte spelat på Titan på nån vecka eller två, men igår kväll blev jag oerhört besviken.

Blev utslängd från flera bord.

När jag var först i kö försvann jag ur kölistan på flera bord.

Satte mig på nytt i kö, när kön visade 2-3 personer före, men när jag satte mig ner, visade det sig vara 30-40st i kö.

Klienten tappade uppkoppling flera gånger.

Gav upp och stängde ner... då upptäckte jag att det saknade pengar i cashier. Uppdaterade lite och väntade på pengarna. De dök inte upp... Då kollade jag i lobbyn och upptäckte att jag satt vid ett bord tillsammans med 9st andra och alla hade pengar. Jag öppnade bordet och där vart helt tomt.

 

Kanske dags att casha ut tills problemen är lösta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ett tag sedan.

 

Som ni vet sker det stora förändringar inom pokervärlden just nu. Ipoker integrerar Tain i detta nu. Det sker pokerrum för pokerrum. Det är helt otroligt att se hur spelarantalet bara ökar hela tiden i mjukvaran. Nu ligger vi redan väl över 10000 spelare från ca 1800 på kvällen!

 

Självklart skapar själva integrationen enorma belastnignar på systemet och mjukvaran har under senaste veckan krashat ett flertal gånger. Ingen idé att försöka ignorera detta. Det viktiga är att komma ihåg att vi gör denna integration för att skapa ett nätverk som är ännu bättre än tidigare. Vi kommer att kunna erbjuda er enormt mycket mer turneringar, olika cash tables med olika nivåer osv osv.

 

Men som ni alla vet skapar alltid förändringar en tid av oreda. Hoppas att ni har överseende!!!

 

Har ni erfarit problem med era konton eller turneringar måste ni kontakta kundsupporten så att vi får chansen att rätta till problemen.

 

Glöm inte att maila kundsupport@titanpoker.com för Svensk support!

 

Tat lugnt!

 

Mvh,

Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej ni,

 

Alltså antalet spelare på Ipoker är ju samma för alla klienter som tillhör detta nätverk. Om mjukvaran går ner drabbar detta självklart alla klienter.

 

Återigen, en liknande sammanslagning av olika pokerrum som sker i detta nu har aldrig tidigare gjorts, det är enormt svårt att göra detta smidigt.

 

Jag är säker på att Ipoker gör detta på bästa tänkbara sätt...

 

Tänk på resultatet! Kommer i slutändan att handla om ca 20.000 spelare live på kvällarna!!!

 

Mvh,

Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...fasen, otroligt vad extremt krävande och vilket fruktansvärt dåligt tålamod vi pokerspelare har:roll:...

 

Sannerligen... Tänkte nästan casha ut igår... Men igår funkade det att spela igen, inget bord hängde sig totalt. Några ggr frös borden 15-30sek för att sedan gå igång igen....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej ni,

 

Alltså antalet spelare på Ipoker är ju samma för alla klienter som tillhör detta nätverk. Om mjukvaran går ner drabbar detta självklart alla klienter.

 

 

Mvh,

Daniel

 

"de Facto", alltid ca 4000 mer spelare på Expect å Pokerducks vid samma tidpunkt än vad det är på Titan. I vart fall enligt klienternas räkneverk...

 

...man undrar varför?...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej ni,

 

Hoppas at ni alla har en skön helg. Jag kan bara hålla med om att det är struliga tider nu på Ipoker. Och det är sant att det är ca 4000 plus spelare på expekt idag. Detta är självklart något jag har bett playtech och Ipoker reda ut omedelbart. Känns ju rätt så orättvist eftersom det de facto inte är någon skillnad på spelarnatalet (kanske är det någon skillnad som jag inte känner till).

 

Jag återkommer med info så fort jag får svar från Ipoker.

 

Om ni är sugna kan jag nämna att jag för diskussioner om nästa frirulle för er med moderatorerna...

 

Mvh,

Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Om ni är sugna kan jag nämna att jag för diskussioner om nästa frirulle för er med moderatorerna...

 

Mvh,

Daniel

 

En fet reloadbonus hade suttit fint nu. Det är nog läge att slå vakt om Titankunderna. Jag menar, nu finns det ju mängder av iPoker klienter att "bonushora" hos om man vill det;-) ....eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag läste någonstans att nu kna man ha konton på samtliga sidor inom nätverket? Stämmer detta? Jag har signat upp på Titan men är tidigare kund på cdpoker jag hoppas att det inte är några problem?

 

 

Tack så länge!

 

...funkar fint, men du kan bara ha igång en klient åt gången....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Nu börjar integreringen av Tian och tribecca nå sitt slut. Jag måste säga att det varit struligt med många avbrott och problem. Men nu jäklar skall vi bli störst i världen.

 

En direkt konsekvens av sammanslagningen är att vi nu har dessa heads up bord på Titan Poker:

 

$25/$50

$50/$100

$100/$300

$200/$400

$300/$600

 

Den 28:e July kör vi en frirulle på $500,000. Antalet spelare är begränsat till endast 2 500. Använd dina Titan Poker poäng för att köpa in dig i någon av de två dagliga satelliterna, totalt står det 15 platser på spel dagligen.

 

För att läsa mer om våra event just nu kolla in: http://www.titanpoker.com/sv/promotions.html

 

OBS OM NI BLIR GRYMT SUGNA PÅ ATT REGGA KONTO PÅ TITAN POKER, GLÖM INTE ATT GÅ GENOM POKERFORUM.NU!

 

Jag tror att ni får svårt att hitta en bättre väg in i Ipoker än med Titan Poker, spana in dealen själva...

http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=27764

 

Mvh,

Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare!

 

Har ett litet problem med mjukvaran!

Är det någon som vet hur jag byter språk i Titan Poker har nu på Svenska men vill byta tillbaks till Engelska?

 

Måste jag installera om mjukvaran eller?

 

Tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...