RaMz Postad 2 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Såg ut att gå bättre idag iaf, hur mkt tog du Loke på? Alldeles för lite, undrar vad han gjort med resten av mina pengar? Jag vet att Jarde kör runt i en ny BMW tack vare mig, hoppas inte Loke tagit ut också... Citera
ulaf Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Jag trodde man lyssnade på hiphop för typ texterna. Och om inte det för att det var koolt eller nåt. Beaten känns rätt massproducerade och ostimulernade. Men ajja smaken e som baken... BRUN Citera
RaMz Postad 3 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Vad tycker ni LokeLupus ska köpa för bil med mina pengar, en porsche kanske? Citera
Pires Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Vackert Ramz. T6 off är underskattad Citera
stackbrat Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 E lokelupus Polisen? Isf en borde han dra till emd en Porsche Cayman. EDIT: eller en Fiat uno? Snygg vändning Ramz, hoppas det håller i sig. Citera
striker Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Hur slutade HU-matchen mot Polisen? Citera
stackbrat Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Först slutade de när Polisen hade 150k kvar då hade Ramz förvarnat han om att han skulle sova. Då bönade o bad Polisen om 10min till. Efter dessa 10min så hade han väl 70kish kvar o försökte övertala Ramz att stanna och "blacka" han. Sen vetifan om de fortsatte. Citera
stackbrat Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 E lokelupus Polisen? Isf en borde han dra till emd en Porsche Cayman. EDIT: eller en Fiat uno? Snygg vändning Ramz, hoppas det håller i sig. Hemmabyggd lådbil e mitt sista bud. Citera
striker Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Först slutade de när Polisen hade 150k kvar då hade Ramz förvarnat han om att han skulle sova. Då bönade o bad Polisen om 10min till. Efter dessa 10min så hade han väl 70kish kvar o försökte övertala Ramz att stanna och "blacka" han. Sen vetifan om de fortsatte. Ok, fin vändning med andra ord då! Citera
DontTilt76 Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Hugger in lite i denna tråden om det e ok .... Hade en hetsig diskussion igår med en polare om att IIIII är micka här på forumet.... kan någon av er som lirar mot honom/henne bekräfta det? Tack på förhand..... Citera
stackbrat Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Hugger in lite i denna tråden om det e ok .... Hade en hetsig diskussion igår med en polare om att IIIII är micka här på forumet.... kan någon av er som lirar mot honom/henne bekräfta det? Tack på förhand..... Hade också hört det ryktet men enligt ramzis internetnick hörna så skulle så ej vara fallet, klicka dig vidare o finn svaret. Typ nästsista sidan lr dyl. Citera
freddola Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Hugger in lite i denna tråden om det e ok .... Hade en hetsig diskussion igår med en polare om att IIIII är micka här på forumet.... kan någon av er som lirar mot honom/henne bekräfta det? Tack på förhand..... Snacka lite med Jagar1337 en gång o han sa det inte var hon. Citera
RaMz Postad 3 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Första gången i mitt liv som jag vunnit 500k på 2h och ändå är jättestuck, kul Var megamegamegaback ett tag igår, nu är d bara jätteback, så är skönt. Om ni inte ser det på spelstilen så är Polisen samma som Loke. Om |||| är Mikka vet jag ej, men jag tror inte det, fast vad vet jag. Citera
Juggler Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Blir det Barcelona för hela Team Gnuf? Citera
Morbo Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Japp, EPT Barca och WSOP Europe är de två närmaste turneringarna för hela teamet Citera
RaMz Postad 3 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2007 <---- Historiens yngsta bracelet vinnare? Ideer på oneliners jag kan säga i tv-intervjun direkt efter vinsten? Har hittills bara kommit på: Now thats how u play poker boys! Citera
Supertequila Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 I did it scandinavian style boys. Citera
MolleB Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Postad 5 Augusti , 2007 Jag tror många missade en jättehemmafest igår. Helt klart i klass med highschoolfilmernas fester då det var inhyrda palmer och hela trädgården va täckt med sand... egen bar och egen dj och en jäääävla massa folk. Jag lyckades få dit ramzi, peter korian, syltsimon, love mm. Litenfisk kom aldrig vafan? Citera
papiPope Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Postad 5 Augusti , 2007 Jag tror många missade en jättehemmafest igår. Helt klart i klass med highschoolfilmernas fester då det var inhyrda palmer och hela trädgården va täckt med sand... egen bar och egen dj och en jäääävla massa folk. Jag lyckades få dit ramzi, peter korian, syltsimon, love mm. Litenfisk kom aldrig vafan? Och här får man inte veta något.... Citera
Njursparven Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Tycker att BackDoorovic snålar lite med rebuysen. Citera
Morbo Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Normal du är Ramz, 100k efter rebuyperioden, måste vara nåt slags rekord för $100r åtminstone? Citera
Recommended Posts