Gå till innehåll

Resedagboken för Team Gnuf


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ok dags för söndagsmisär igen! Då kör vi...redan bustat warmup med toppar mot topset, tror aldrig jag klarat första pausen i den där turneringen.

 

Jag spelade 320 freeze och 100r igår på stars också och lyckades komma 8a och 22a, vann ett snaskigt k! Skulle va kul att få ha lite medrigg nån gång gång så man kan få komma top3 i nåt iaf. Kanske kommer idag? glglgl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok dags för söndagsmisär igen! Då kör vi...redan bustat warmup med toppar mot topset, tror aldrig jag klarat första pausen i den där turneringen.

 

Jag spelade 320 freeze och 100r igår på stars också och lyckades komma 8a och 22a, vann ett snaskigt k! Skulle va kul att få ha lite medrigg nån gång gång så man kan få komma top3 i nåt iaf. Kanske kommer idag? glglgl

 

Dom där söndags tuneringar slår man nytt rekord varje vecka denna var man ute i både stars och part efter en kvart

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

chip2a i 100r efter rebuyperioden slut, har som vanligt mkt marker. Sen spelade jag 2 händer. AK all in vs iremats qq, hink. Sen 18k kvar och hitta KK vs AA vs TT, normale bust.

 

Jag hatar 100r, jag hatar pokerstars, jag hatar söndagar. Tur att sebbe spelar bra musik så man håller humöret uppe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Torskade en pot där emellan med 82 mot AT när jag var tvungen att ställa in mot en liten stack. Det är som sagt kul att man kommer långt i stora turneringar, men det här börjar bli löjligt ju...

 

Torskade KK all in preflop mot TT innan också. Enda gången jag drog ut i hela turren var i början när jag va all in med AK mot TT preflop.

 

Poker poker its all fun....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gick det mot loke i natt/morse ramz ?

såg du var upp kanske 400k runt 3 tiden i natt om du nu började med 100k

såg ni fortfarande spelade i morse kl 11 :) långa sessions

hoppas du plussade nu

 

Yes, mkt poker just nu, hinner knappt sova. Det gick ok inatt för en gångs skull i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ramz, är det din farsa som fick kicken från gif damerna?

 

Yes, men har inte pratat med honom om det än. Han var antagligen för bra tränare för dom. Tjejer brukar ha svårt att ha hårda och brutalt ärliga tränare. Men jag vet att pappa får erbjudanden av andra klubbar hela tiden så d är nog ingen big deal för honom. Det är ju bara hans hobby och han gillar fotboll som fan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade lite artiklar om saken:

 

http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=604347

 

http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=604347

 

http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=604453

 

Låter ungefär som jag trodde:

 

"Spelarna har väl haft prestationsångest, men det handlar både om spelare och ledare. Hedi är otroligt tävlingsinriktad."

 

Jag tror han e lite för hård och alla tar d inte på rätt sätt, men tycker att div1 spelare bör kunna vara professionella och ta det, men det är såklart inte sant för alla. Jag tror han passar bättre som tränare för herrar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bustade nu som 132a med AQs mot KK. Kändes svårt o släppa för d börja närma sig bubbla och han som stoppa in hade typ samma stack som mig så det var skitbra moveläge för honom att plocka upp 5k genom att gå all in för ca 20k. Så kändes svårfoldat när det är shorthanded turnering. Riggitzering får vi skylla den på...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ramz, tänkt på vad du och dina fi på 2000/4000 har rakat bort? räknade på det lite... e ju bisarra summor om ni skulle lira lika mkt under t.ex en månad :) vi snackar statsministerlön.

borde ju gå att få ner raken lite?

 

Tror d är svårt, men ska ringa dom och be att få snacka med någon vettig person. Brukar ringa och skälla ut supporten för alla buggar som siten har, dom verkar ha sjukt dålig kompetens.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick in och kollade vad raken är för olika bord på svs och det är 5kr capp på Hu borden på limiten. Men på 5-handade är d capp på 15kr. Det sjuka är att det finns inga HU bord på 2-4k så rejken blir 3 ggr högre än på tex 1-2k där det finns hu bord.

 

Borde inte vara nåt problem att få dom att lägga upp ett 2-4k hu bord väl?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick in och kollade vad raken är för olika bord på svs och det är 5kr capp på Hu borden på limiten. Men på 5-handade är d capp på 15kr. Det sjuka är att det finns inga HU bord på 2-4k så rejken blir 3 ggr högre än på tex 1-2k där det finns hu bord.

 

Borde inte vara nåt problem att få dom att lägga upp ett 2-4k hu bord väl?

 

Ring eller maila supporten. Borde vara löst på ett par sekunder!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ramz, ponera att du lirar homegame med icke pokervänner(dvs de saknar pengar), skulle du kunna lira typ 100kr buy ins då eller kommer storhets med pengarna?

 

bara en undran, måste ju kännas löjligt, eller klarar du av att hålla en någorlunda fokusering ?

 

Jag spelar inte poker med mina vänner på fritiden. Men om jag hade gjort det så hade det inte spelat någon roll vilka pengar d hade handlat om för man spelar för skojs skull.

 

Helt annan sak, obv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...