vafantroru Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2007 Tanka Crime Mob. Albumetet heter Hated on Mostly. Finns en låt som passande nog heter "Shine cause I grind"! Och snälla ignorera inte denna post bara för jag inte har 443543 posts, inte spelar 100-200 nl med phil ivey och inte har en fräsch avatar. Nå va tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2007 Tanka Crime Mob. Albumetet heter Hated on Mostly. Finns en låt som passande nog heter "Shine cause I grind"! Och snälla ignorera inte denna post bara för jag inte har 443543 posts, inte spelar 100-200 nl med phil ivey och inte har en fräsch avatar. Nå va tycks? hah, varför skulle nån ignorera? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2007 Tilläggas skall såklart att nerladdning av musik inte är tillåtet.. Så gå gärna ut och köp den musik som näms.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2007 Jay-z är ju en klassiker i gamet inom hiphop branschen,riktigt sjyssta beats med sjyssta refreänger mm. Kan även rekomendera $hamrock. Killen har en sjuk sjysst röst med sjuka flow och beats, hans album räknas släppas i slutet av året men man kan hitta ett par låtar av han på hans myspace sida.Du kan ju lyssna om det är nåt u gillar så har du nåt att vänta på..http://www.myspace.com/shamrockmusic Även Bone thugs n harmony senaste album är sjysst som fan, gillar den snabba southern style. Kan även rekomendera Da Muzicianz-Hush....http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=50077389 Pitbull-El Mariel...sjysst album. Carro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hose Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2007 Tilläggas skall såklart att nerladdning av musik inte är tillåtet..Så gå gärna ut och köp den musik som näms.... Det beror lite på var man tankar sin musik också. Om man t ex tankar från iTunes Store eller någon av de dussintals andra stora sajter som säljer musik så är det faktiskt helt lagligt. Skivaffärer har nog spelat ut sin roll lite idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2007 Det beror lite på var man tankar sin musik också. Om man t ex tankar från iTunes Store eller någon av de dussintals andra stora sajter som säljer musik så är det faktiskt helt lagligt. Skivaffärer har nog spelat ut sin roll lite idag. Jag håller självklart med dig i detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2007 Jay-z är ju en klassiker i gamet inom hiphop branschen,riktigt sjyssta beats med sjyssta refreänger mm. Kan även rekomendera $hamrock. Killen har en sjuk sjysst röst med sjuka flow och beats, hans album räknas släppas i slutet av året men man kan hitta ett par låtar av han på hans myspace sida.Du kan ju lyssna om det är nåt u gillar så har du nåt att vänta på..http://www.myspace.com/shamrockmusic Även Bone thugs n harmony senaste album är sjysst som fan, gillar den snabba southern style. Kan även rekomendera Da Muzicianz-Hush....http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=50077389 Pitbull-El Mariel...sjysst album. Carro Finns det folk som lyssnar på hiphop för att det låter bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2007 Finns det folk som lyssnar på hiphop för att det låter bra? Jag antar att "folk" lyssnar på hiphop för att det tycker det är bra. Jag kan förstå deras resonemang av att det är bra. Jag lyssnade oerhört mkt på punk för sådär.. ett hundrafemtio år sedan, och då tyckte jag det var bra. Antar att alla har sin egna smak på vad som är bra musik då det ofta är mkt bakomliggande känslor och andra "skumheter" som gör att musiken låter bra i ens öron. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2007 Jay-Z - dead presidents pt. 2. <- nötlåten. Jay-Z torde vara alla tiders highroller... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2007 Finns det folk som lyssnar på hiphop för att det låter bra? Självklart finns det folk som lyssnar på hiphop för det bra. Jag tycker det är viktigt med ett sjysst beats. Sen är jag inte mycket för den*gangstarap*:i kill u mama and i sell drugs to alla my bitches,then i get shot 15 times and survive: Eller ska inte säga så 2pac´s *Hit em up* är ju en klassiker jag fortfarande kan lyssna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cessan Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2007 lol va är detta? ok här får du ramz; fabolous ft. lil wayne - diamonds on my damn chain big boi ft. purple ribbon - im on it epdm ft. redman, method man and lady luck - symphony 2000 method man ft. lauren hill - things they say method man - release yo'delf så vill jag ha 25% i dig för du kommer va $miljonär efter årets ept:er med detta i lurarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2007 Geto Boys - G-Code *nöt* G-Unit - Wanna get to know you Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mordocai Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2007 Ghetto Boys - Damn it feels good to be a gangstah Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DogTheHunter Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2007 Eazy-E - Real Mothafuckin G's Där snackar vi Gangsta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2007 när det snakcas musik byter jag stil och säger death cab for cutie ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Så här mycket action har det inte varit i den här dagboken sen pojkbandsbilden på gnuf-pojkarna släpptes ut till allmänheten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_ekan_ Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Hur slutade 2k/4k limit gamet igår ramz? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 när det snakcas musik byter jag stil och säger death cab for cutie ftw! Äntligen någon med lite koll Men Amy Whinehouse och Ryan Adams nya plattor är ganska grymma dom också :=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kinky Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Westside Connection - King of the hill NWA - Fuck the police osv osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 NWA - Fuck the police En odödlig klassiker! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Hur slutade 2k/4k limit gamet igår ramz? Back 430k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 NWA - Fuck the police NWA - Chin Check är också jävligt fet med Snoop. Introt är lite sick dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Back 430k iskallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Back 430k Såg ut att gå bättre idag iaf, hur mkt tog du Loke på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Jay-Z torde vara alla tiders highroller... "what u call money I've paid more in taxes" Baller kallar vi det... :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts