Gå till innehåll

Flickproblem-hjälp!


adde_snoppskalle

Recommended Posts

ändrade planer. vi ska på en fest på annan ort, en kompis åt mig som fyller 20. Hur ska jag agera? Hon känner ett par av de som är där, och har legat med ett par av killarna där förut. Dessa är väldigt bra kompisar till mig, men har kanske inte alltid behandlat henne så bra. hur ska jag agera?

 

Självklart kommer jag att fokusera på henne först och främst, men detta är kanske sista chansen att träffa de gamla kompisarna också. vi gick på en liten gymnasieskola, dä vi alla bodde på annan ort, och har således knutit ganska starka band. Alla tips och goda råd är varmt välkomna!

 

det kommer att vara ca 60 pers på festen, och vi ska sova över.

 

Mitt tips, gå inte dit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 149
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Alltså, ska ni ha reunion så ska du gå dit för att träffa polarna och du ska gå dit för att ha kul, avslappnat och ha skoj.

 

Skit i att gå dit för att limma på henne... eller iaf lägga henne fokus på festen Är hon intresserad så kommer hon inte göra något med nån annan, gör hon nått med nån annan så var hon ändå fel för dig.

Du kommer ha kul med dina polare och hon kommer ha kul med sina polare på festen så se för guds skull till att inte bli svartis om hon skrattar med andra eller dansar med någon annan. Att vara lite svartsjuk är bra men du får inte visa att du inte kan hantera det.

 

Ni kommer garanterat stöta på varandra ändå. När ni då gör det så fortsätt vara avslappnad. Jag tycker inte du bör ta upp något av era planer ni haft innan festen... om du nu gör det så använd en charmig/busig infallsvinkel

 

Lycka till :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant att hitta en sån här tråd i det här forumet. Kul att för en gångs skull se att folket här faktiskt kan vara vänliga och inte bara kasta skit på varandra. :-)

 

Till adde - Matteprofs råd låter i mina öron som en god idé. Försök ha kul på festen. Fokusera eller limma inte på henne men ignorera inte henne heller. Försök inte bli svartsjuk heller. Ta det hela som en kul fest med polarna och se vad som händer.

 

Vad gäller situationen i det stora hela så kan jag förstå vad du menar med att hon har nåt speciellt som du fastnat för. Du verkar vara en sund kille för din ålder. Du har redan en del svar själv på dina frågor. Mitt enda egentliga råd till dig är att vara försiktig. Det är en risk att du kommer att bli sårad.

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för alla goda råd. Dock sket sig det hela när hon börjar strula med en annan snubbe och senare följer med honom hem. Blev en ganska dyster stämning i bilen hem. Fick iaf reda på att hon gillar mig, konstigt sätt att visa det på.

 

Gissade att det här skulle hända efter att du skrev ditt sista inlägg.

 

Sorry man.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gissade att det här skulle hända efter att du skrev ditt sista inlägg.

 

Sorry man.

 

Är väl inte så förvånad själv...tragiskt nog. Nu vill hon snacka ut om alltihopa, men jag har lärt mig av mina misstag nu. En tjej som kan stå och hångla med en annan när man själv sitter 3 meter ifrån är inget flickvänsmaterial. Är dock stolt över mig själv för att jag hanterade det så lugnt som jag gjorde. Drack kanske lite väl mycket efter det, men jag skämde då inte ut mig iaf.

 

Så vad ska jag göra nu då? Jo nu ska jag sätta på henne och sen glömma bort henne. Lär inte bli några större problem med nån av sakerna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Så vad ska jag göra nu då? Jo nu ska jag sätta på henne och sen glömma bort henne. Lär inte bli några större problem med nån av sakerna

 

Tänker inte dra några tankar om detta, varken för eller emot. Lycka till och använd kondom. Känns som ett case där man skall vara extra försiktig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänker inte dra några tankar om detta, varken för eller emot. Lycka till och använd kondom. Känns som ett case där man skall vara extra försiktig?

 

Har hunnit tänka om. Jag vill inte nedlåta mig till att ligga med henne. Ska bli intressant nu att se om hon hör av sig och ber om ursäkt, tackar för alkoholen, tackar för skjutsen. Ska säga henne ett sanningens ord då

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har hunnit tänka om. Jag vill inte nedlåta mig till att ligga med henne. Ska bli intressant nu att se om hon hör av sig och ber om ursäkt, tackar för alkoholen, tackar för skjutsen. Ska säga henne ett sanningens ord då

 

Ta slampan på alla fyra, lägg satsen på ryggen, fäst en tjugolapp på den och begär växel.

 

Så läxar vi upp slampor i Göteborg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså helt ärligt. Du verkar ha att göra med någon slags attentionwhore remix. Skit i henne fullständigt och gå vidare.

 

Jotack jag vet. Jag kommer inte att involvera mig nånting med henne. Är inte det minsta intresserad efter detta. Men det ska bli intressant att se vad hon gör av detta, om hon har nån skam i kroppen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jotack jag vet. Jag kommer inte att involvera mig nånting med henne. Är inte det minsta intresserad efter detta. Men det ska bli intressant att se vad hon gör av detta, om hon har nån skam i kroppen.

 

nej den där typen av kvinnor har ingen skam i kroppen..eventuellt en form av falsk låtsas skam som kan infinna sig under veckan..men som garanterat är som bortblåst till helgen då ny fyllla och nya killar väntar..

 

hennes ångest och skamkänsla kan dock infinna sig när hon blir 25+..är singel..skabbigt jobb..och inser att hon måste byta stad och liv..för att kunna hitta en kille som är intresserad av ett längre förhållande med henne

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte det minsta intresserad efter detta. Men det ska bli intressant att se vad hon gör av detta, om hon har nån skam i kroppen.
Vad tycker du att hon är skyldig dig?

 

Du visste, eller borde vetat, exakt vad du gav dig in på. Lite löjligt att bli upprörd när hon fortsätter att bete sig exakt som hon alltid betett sig de senaste åren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tycker du att hon är skyldig dig?

 

Du visste, eller borde vetat, exakt vad du gav dig in på. Lite löjligt att bli upprörd när hon fortsätter att bete sig exakt som hon alltid betett sig de senaste åren.

 

 

Vad hon är skyldig mig? Ett tack för skjuts/bensin. 34 mil tur och retur. Ett tack för alkoholen, som jag inte hade tänkt betala själv. En ursäkt. Hon visste vad jag kände för henne, och hon erkände att hon gillade mig. Då gör man inte så.

 

Jag vet att jag haft fel om henne, men jag tycker alla är värda en andra chans. Det här var hennes andra chans. Att hon agerat lite konstigt förut är inget hon behöver be om ursäkt för, hon var osäker, och är det fortfarande. Det säger jag inget om.

 

Skit samma att hon låg med en annan, även om det skulle ha blivit nånting mellan oss så förväntar jag mig ett tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad hon är skyldig mig? Ett tack för skjuts/bensin. 34 mil tur och retur. Ett tack för alkoholen, som jag inte hade tänkt betala själv. En ursäkt. Hon visste vad jag kände för henne, och hon erkände att hon gillade mig. Då gör man inte så.

 

Jag vet att jag haft fel om henne, men jag tycker alla är värda en andra chans. Det här var hennes andra chans. Att hon agerat lite konstigt förut är inget hon behöver be om ursäkt för, hon var osäker, och är det fortfarande. Det säger jag inget om.

 

Skit samma att hon låg med en annan, även om det skulle ha blivit nånting mellan oss så förväntar jag mig ett tack.

 

Tjejer blir konstant bjudna på saker, förvänta dig inte allt för mkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...