jaha81 Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 kan nån matcha detta då? Computional speed: 0% lol jag fick iaf 123 Citera
Ceritus Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 103 High pair och mitt ständiga all-in lir förstörde de hela. Var mer aggro än 94% av test deltagarna Citera
listig Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 132 här också. Halvlöjligt test, tycker bla att det saknades viktig info i ett par händer. Citera
Hmmm Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 .......snacka om jobbigt orkade med att svara på första och läsa den andra sen slut..... Citera
goosty Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 101, borde kanske foldad lite mera Citera
Wiznakh Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 91.. äh, jag spelade händerna som jag gör i SNGs, allin jämt när jag har ngt. CG suger. Citera
Lionclaw Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Ett riktigt IQ-test ska vara uppbyggt så att den mäter intelligensen, inte hur bra kunskaper man har. Det betyder att om man tar ett test exemelvis vid 20 års ålder och sedan vid 40 års ålder så ska man vara lika bra bägge gångerna (möjligen med en liten minskning pga att hjärnan blir lite svampigare med åren). Det här testet däremot innehåller frågor som huvudsakligen har med erfarenhet att göra. Om man gör testet efter att ha spelat 10.000 händer och sedan gör om det efter att ha spelat 100.000 händer bör man få betydligt bättre resultat andra gången (om nu inte hjärnan blivit svampigare av allt pokerspel). --- Sedan verkar det som om den utförliga analysen man får är direkt tagen från en vanlig IQ-test och så har de bytt ut några meningar här och där så att det stämmer med pokertestet. Känns lite krystat det hela. Citera
Pokershark Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Helt sjukt att jag fick så hög score när många hålkort fattades så att jag fick gissa. Sämst fick jag på turneringsbiten och snabbheten att göra testet. Poker IQ Score Your Poker IQ Score of 134 shows how able your mind is in general. Anyone with a Poker IQ Score this high is considered to be gifted. This score is better than 95.22% of all persons taking this test. Virtually all occupations can be comprehended with a Poker IQ this high. You should be able to handle almost all academic challenges. En liten rolig del av testet: Your Betting Patterns score of 95% is exceptionally higher than your average percentile score.This score is better than 99.87% of all persons taking this test. Tydligen så kan jag läsa bettingsmönstret i teorin. Nu gäller det bara att lyckas i praktiken också Citera
Waggho Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Poker IQ Score Your Poker IQ Score of 134 shows how able your mind is in general. Anyone with a Poker IQ Score this high is considered to be gifted. This score is better than 95.22% of all persons taking this test. Virtually all occupations can be comprehended with a Poker IQ this high. You should be able to handle almost all academic challenges. Alltså... om de hade velat göra ett seriöst Poker-IQ-test, varför saxa bedömningarna från ett vanligt IQ-test? Citera
KraxTheCrow Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Fick 136. Försökte vara så ärlig mot mig själv som jag kunde. Citera
johan246 Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 122 poäng 0% i Computional speed jag med =P - Peace. Citera
jaha81 Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 122 poäng0% i Computional speed jag med =P - Peace. lol trodde jag var ensam om det här.. undrar hur mycket det påverkade poängen Citera
edsf Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 fick 132. Kan computational speed spela in tro? Synd för mig att testet var oseriöst Citera
hampulito Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 128 fick jag. Nollade också på speeden, var väll för man satt på jobbet och snackade i telefon samtidigt. tog nog närmare en timme. Citera
johan246 Postad 20 Januari , 2007 Rapport Postad 20 Januari , 2007 nej tror inte att det spelar in på resultatet...Hoppas inte det i alla fall Citera
P.amen Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Om kapten ger dig order att raka alla som inte rakar sig själva, ska du raka dig då? Citera
manshora Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 118.. konstiga frågor.. såom att det fanns med möjliheten till fold med A9an, när foldar man den där? Citera
Jerico Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 129. Mycket fold, passar mig bra. Citera
manshora Postad 3 Februari , 2007 Rapport Postad 3 Februari , 2007 alltså, man fattar ju att dom vill att man ska folda mycket, men kan inte säga att jag atagligen hadde spelat så i vanliga fall liksom, man vinner ju kanske 9/10 fall i vissa fall dom visar där, o att just göra den rätta folden är ju rätt svårt Citera
Mazak14 Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 sista frågan var iaf lättast jag fick 117 och mitt sämsta område var turneringspoker Citera
Macroman Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 124 Suger på donkaments obv. Spetsade låga-/mellanpar obv. Citera
boil42 Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 118.. konstiga frågor.. såom att det fanns med möjliheten till fold med A9an, när foldar man den där? Om du menar sista frågan så är det väl alla dagar i veckan? Visserligen saknades infon om Teddy åt upp sin kaka, men det hade ju inte varit så filmiskt om han inte haft två ess där. (Visst är det väl poker-IQ att ha memorerat Rounders?) Citera
Grymme Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 hehe...får ju känna mig rätt nöjd med mina 132 då. Kanske man är grym ändå. Sedan känns det som om jag verkligen hade varit med i matchen om jag faktiskt spelat några turneringar... fick 55%. hmmff... Sedan kändes det mest som om man satt och foldade om jag ska vara ärlig. Citera
Miami Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 109, sämst på donkaments och speed, tydligen kan jag inte lira höga pockets heller. Allround rätt dålig mao. =) Min tjej sitter och kör testet nu, ska se vad hon får, hon har ställt några frågor, vad är limpa och vad är sb? lol, får ju aldrig hörs slutet på det här om hon får högre än jag! EDIT: Helena klonka in 76, puh! Citera
Recommended Posts