Gå till innehåll

"Poker-IQ-test"


Gyre

Recommended Posts

  • Svars 97
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

109 lol vilket skämt

 

Jag gillar det här.

 

Your Tournament Play score of 24% is significantly lower than your average percentile score.This score is better than 4.15% of all persons taking this test.

 

Det rimmar dåligt med mina data som jag la in i min dagbok idag. Jag får nog lägga av. :(

 

Den här gillad jag också.

 

Spatial Skill

Understanding what changes will occur when conditions vary is a deep and powerful ability of the mind. All invention and creativity of every sort is based upon this ability. Although test problems usually involve manipulation of objects in space, persons with a stronger ability to spatially manipulate can also be expected to use this ability to be able to better predict how social and psychological situations would change due to variation.

 

Your Blinds score of 33% is significantly lower than your average percentile score.This score is better than 12.85% of all persons taking this test

 

 

Förutom en massa vanliga IQ test har jag gjort renodlade tests just för Spatial IQ och tillhör de bästa 2 %.

 

Uppenbarligen några donks som utvecklat testet. lol

 

Jag kan reka http://www.psychtests.com/ om ni vill göra lite seriösare tester, även de får tas med en stor skopa salt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

127.

 

Edit: Fan, jag har ju en fullkomligt överlägsen ledning just nu. Eller hur Gyre? ;)

 

Hmm, jag hade tydligen inte IQ nog att hålla reda på mitt eget resultat... Jag hade 128, inte 127. Dessutom var jag för korkad för att haja att man kunde få fram en mer detaljerad analys av sitt test, utan att betala för det. Men det gick ju tydligen att få fram i efterhand...

 

graph.php?uid=736b697474696c6c6672756b6f7374406d61696c696e61746f722e636f6d-341-1168036068

 

Hmm det gick visst inte att lägga in bilder..? :sad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då seglar jag upp i ledningen med 130. Tydligen en fena på floptextur, logik och bettingpatterns med 82, 85 resp 88. Turneringsmässigt är jag katastrof, 51.

 

Det var en hård kamp mellan att svara vad man trodde var bästa spelet och vad testet ville höra.

 

Överlag så var det ett riktigt pisstest imo som naturligtvis inte säger ett smack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

128

 

vissa frågor tog emot att svara ärligt på då de ofta är fel man gör, svårt o folda när man e slagen ibland.

 

sen var ju vissa frågor lite svårrättade, hoppas dem viktade dem lite med 3p-2p-0p osv. intressant ide med hela som jag haft själv, men hade behövt lite fler bra frågor o lite färre frågor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...