Gå till innehåll

Stoffe har blivit Pappa :D Bilder på sidan 38 [#570]


stoffe83

Recommended Posts

  • Svars 583
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ska det bli ett uselt slut på månaden!??

Innan syrran, så spelade jag en session till och jobba upp till $578 igen!

 

Sen satte jag mig nu på kvällskvisten och jobbade upp till $605! Sen började korttorka, tillsammans med utdragningar, bommar osv!

Va mycket tilt nu innan jag stängde ner! Ligger bara + $9 för dagen nu! Tappade alltså hur mycket som helst!

 

Bankrulle cdpoker: $541

Har fortfarande inte fått rakebacken som ska komma onsdagar! men den dyker la upp imorrn som vanligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tar och sammanställer nu! Kanske spelar nåt mer, men då får det gå på mars, eftersom klockan ändå är över 12 :)

 

Började månaden med $286

Jobbade upp till $634

Va tvungen att ta ut $334

Hade då kvar $300

Jobbade upp till $541

-----------------------------

RESULTAT +$589

 

 

Tror det ska vara rätt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade en SnG igår kväll för att se om lyckan var där istället! Jag fick EN ända hand som var värd att spela och det var KJoff!

Provat lite idag på CG, men självförtroendet fick en ordentlig törn efter gårdagskvällens stjärnsmäll!

Vet i sjutton om jag ska spela nåt ikväll! Kanske ladda om lite :)

Har fortfarande inte fått rakebacken och jag borde å en slant då jag har klättrat 2 nivåer på VIP leveln, men inte blivit uppgraderad!

 

Bankrulle cdpoker: $530

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så där ja! Jag tänkte väl att inget hade förändrats!

Jag sitter med AT och floppen visar AA7 och Fi har 77!

Jag floppar färg och fi floppar högre färg!

AJs står inte mot A6off!

Höjer upp en pot med 6bb pre med 56s och får 2 syn! Floppen visa 356 och Fi satt med 42!

och sen är det en jävla massa jävla idiot cp händer där man är stor favorit och dom lyckas pricka allt möjligt lustigt!

 

Bankrulle cdpoker: $489

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelade lite igår och fick upp rullen till $496 mest med SnG! CG verkar inte funka för tillfället!

Satte mig och fortsatte med SnG idag, men inte ett skit håller!

QQ vs AJ brädan visar 2345J

AK vs A8 floppen innehåller 2st 8:or!

Får jag pp så har någon högre pp!

Varje gång jag får en hyffsad hand exempelvis KJ så har någon AJ!

Inte en jävla hor coinflip går min väg! Inte en ända!

Nu hade jag KQ och Fi JT floppen 6JK turn X och river J

 

Jag har fortfarande inte fått den där jävla rakebacken!

 

Ruggigt frustrerad och tiltad just nu! Rullen krymper fort och säkert!

 

Bankrulle cdpoker: $435

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får ta och skriva ner lite nu är jag inte uppfaterat här på 3 dagar! Måste nästan vara rekord!

Kom hem sent igår från Stockholm! Skönt att komma bort!

Har spelat väldigt mycket även där uppe och rullen har svängt ruggigt mycket!

Spelade senast en session nu på morgonen som resulterade i några minus dollar! Mitt cash game är svängigt och jag får väldigt mycket kalla kort! När jag väl får kort, så träffar jag helt galet, medans fi till största delen träffar som dom ska, vilket gör att bluffarna blir svåra!

En jobbig från helgen, var i en 3 vägs pot där jag på river får in min kåk, som är ganska dold! Det jobbiga var att båda synar och ena fi lyckdes rivra straight flush, vilket oxå var ganska dolt!

Har spelat mycket jackpot sit n go! Den gick förövrigt upp till $46 500 igår!

Jag fixade 5st top2 placeringar i söndags, så jag borde få in $200 idag! :) Tyvärr är cdpoker ruggigt sega, sedan dom gick ihop med tain och tribeca! Fick min rakeback igår (skulle kommit i onsdags) men det var $41 iaf och duktigt välkommet!

 

Bankrulle cdpoker: $513 (+$200)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Från sist jag skrev har det fortsatt att gå upp o ner! Idag när jag börja, så var jag nere på $460! Har inte spelat cg idag!

Jag SKA SKA SKA SKA SKA vinna den där jackpoten! Har suttit till nu och ögonen känns suddiga! Även tjejen har spelat framgångsrikt!

 

Vi har tillsammans idag fixat +$159 på enbart $5+1 SnG!

 

Tidigare idag så meddelade även cdpoker att mina $200 kommer inom 24 timmar!

 

Bankrulle cdpoker: $619 (+$200)= $819

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade 4st till igår utan nåt bra resultat så jag avsluta med rulle på $799! Spelade sen lite idag och slutade på $800 prick!

Nu kom ett mail om att jag fått rakeback $28, vilket är uppskattat!

 

Vi har föresten kommit upp till Stockholm igen! Jag ska på en arbetsintervju på måndag, så vi åkte upp redan idag, då jag inte får jobba på mitt jobb mer denna vecka! Hoppas kunna klonka friskt här uppe nu! :)

 

Bankrulle cdpoker: $828

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cash game.... Vad gör ni om det ligger 5 hjärter på bordet och du har A7 i hjärter på hand och fi har synat hela vägen...efter river är poten 4,60. Då ställer han! Till saken hör att det på bordet ligger 89JQ.

Jag folda...rätt eller fel?

 

Har varit mkt fram o tillbaka under kvällen! Inget spel man är direkt stolt över!

 

Bankrulle cdpoker: $872

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat 5st SnG idag och enbart fått en 3:e plats! Har åkt på en del nasty utdraningar och haft allmän korttorka!

Cash gamet har sett till att rullen varit någolunda balanserad iaf! Ligger bara på -$10 för dagen!

 

Lyckades även att få min första Royal Staright Flush på cdpoker idag! Min tredje i livet :D

 

Bankrulle cdpoker: $862

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Startade upp 2st SnG:er och 2st CG bord! Lyckades få 2st Straight flush på cg, med samma kort båda gångerna! Plussade ganska bra på cg:et och slutade 3:a i båda SnG:erna, så det måste väl vara ett tecken på att det kommer klonkas friskt idag ;)

 

Bankrulle cdpoker: $906

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cash game.... Vad gör ni om det ligger 5 hjärter på bordet och du har A7 i hjärter på hand och fi har synat hela vägen...efter river är poten 4,60. Då ställer han! Till saken hör att det på bordet ligger 89JQ.

Jag folda...rätt eller fel?

 

Har varit mkt fram o tillbaka under kvällen! Inget spel man är direkt stolt över!

 

Bankrulle cdpoker: $872

 

Beror väl på hur mkt han ställer med? :mrgreen: Folden är nog rätt här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då va dagens första session avklarad! Va väldigt mycket fram o tillbaka!

På cg:et så torska jag en stor allin! Tror poten va på $47! Jag satt med QQ och Fi KK och floppen va XQK! Svårt att komma ifrån eller vad säger ni!

 

Bankrulle cdpoker: $1003

 

FAN VA UNDERBART ATT SPRÄNGA $1000 strecket!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...