Gå till innehåll

Stoffe har blivit Pappa :D Bilder på sidan 38 [#570]


stoffe83

Recommended Posts

Masnhora: Jag funderade på NETeller, men när man läser den tråden osv så verkar det jäkligt krångligt och som om det tar lång tid innan man kan använda det! Jag hoppas baa att Moneybooke funkar nu :)

 

 

 

Igår kväll blev det en session! Men som vanligt efter att jag cashat ut så känner man sig osäker och som om lite självförtroende har försvunnit! Var väldigt mycket fram o tillbaka! Slutade ca $3-4 upp tror jag!

 

Hann dock med en session imorse som gick desto bättre. Förlorade nån större pot framåt slutet, men ändå över ett inköp upp!

 

 

Bankrulle cdpoker: $315

 

nja.. jag tyckte det va väldigt lätt :D

som o registrera en hotmail eller vad som helst, men för att kunnda gör bank tranföreringar, dvs för att kunna föra pengar från neteller direkt till ditt bankonto så måsste man registrera bankontot, vilket man gör igenom att dom sätter in ett belopp på ditt konto, typ 0.10-0.50 kr eller nått sånt, osso kollar du hur mycket dom satt in, berättar det för dom osso äre klart. och som sagt har alla sidor (alla jag varit på iaf) stöd för neteller, och brukar gå på 1 dag att ta ut pengar till neteller.

 

men prova mooneybooker du, jag har aldrig testat det så kan inte utrycka mig i saken men, funkar det bra så finns det ju ingen anledning att byta

 

lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 583
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Blev inget lir igårkväll! Åkte ut till pappa o dom direkt efter jobbet för att hämta videokameran till ultraljudetpå onsdag! Kom dit runt 19:00 och åkte runt 00:00, så va för seg!

Spelade en session nu, innan man ska iväg till syrran o fika! Blev plus, men det var svängit!

 

Angående moneybooker så har pengarna gått från siten till moneybooker och där har jag valt att göra uttag till mitt visa kort, men har inte fått in pengarna där ännu, men jag vet inte om det komme rpå månda om det lixom inte funkar under helgen!? Någon som vet?

 

Bankrulle cdpoker: $332

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då har man lirat dagens första session! Var länge +-0 då jag vann några poter, men samtidigt torska på en del bord och fick reloada hela tiden!

Men till slut lyckades jag spela så jag fick med dom och fick till ett plus :)

Känner mig nästan ortskämd med + sessioner ;)

 

Bankrulle cdpoker: $371

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat 2 sessioner till nu! Första blev minus och rullen va då på $358.

 

Sen spelade jag en $5K guaranteed rebuy som kosta $5! Gjorde 2st rebuy, men gav upp sen! Totalt utdragen!

Hade 3st cg bord igång under tiden och efter turren blev det 4st! Gick riktigt bra och jag hae rullen upp på nästan $385 trots över $15 på turren! Men Fick sen mega pisk av AQ som rivra färg mot min AK! Vet inte hur han hitta synen hela vägen fram men men!

 

Bankrulle cdpoker: $361

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va mkt fram o tillbaka igår! Slutade tyvärr på minus! Försökte spela, men var okoncentrerad och ofukuserad pga andra händelser.

Sen kostar det när man setar par i 6: or och efer river så finns varken stegdrag eller färgdrag och Fi har floppat set i 10: or.

 

Bankrulle cdpoker: $346

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då har man spelat dagens första session och det gick riktigt bra! Spelade ca 200 händer under 40-45 minuter! Var riktigt aggresiv, och det gav betalt och ibland kostade det! Ett exempel:

 

Jag sitter med Q8s. Floppen visar 4J8 rainbow. Fi betar pot och jag synar (låter honom ta leda spelet fast jag vet han är lös) Turn visar 8. Min kicker känns stark. Fi betar ordentligt och jag synar. River visar 3. Han betar och jag slår om! Han ställer och jag synar! Han visar 83off.

men men!

 

Bankrulle cdpoker: $388 Varav $5 är från min $150 bonus! Får 5$ för varje 600 cdpoints!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

! Ett exempel:

 

Jag sitter med Q8s. Floppen visar 4J8 rainbow. Fi betar pot och jag synar (låter honom ta leda spelet fast jag vet han är lös) Turn visar 8. Min kicker känns stark. Fi betar ordentligt och jag synar. River visar 3. Han betar och jag slår om! Han ställer och jag synar! Han visar 83off.

men men!

 

Kan folda flop där med gott samvete.

 

Vilket kort vill du träffa på turn? Q?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår blev det inget spel! Efter jobbet for vi ner till Valdemarsvik, där jag fick min farfars bil! Så hälsa vi på ett par vänner och sen ut o lämna tillbaka pappas o deras bil o så blev vi fast där!

Va ganska trött när vi kom hem så det blev käk o sen bädden, då vi skulle upp tidigt idag och åka på ultraljud :D Jätte söt bebis! Köpte 3 bilder av dom :D Sen va det babyshopping och lunch med flickan!

 

Har spelat en session nu och den gick bra! Spelade ungefär 30 minuter! Vi ska tydligen till ikea nu (eller först är det en arbetsintervju för tjejen) men sen blir det Linköping! Fick presentkort där i julklapp! Bäst att utnyttja ;)

 

Bankrulle cdpoker: $434

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så där ja då va ikea avklarat! Blev bara 44:- över presentkortet o massa nyttiga saker till bebisen :)

Har spelat en session till nu!

Körde en $5 freezout där jag åkte i mitten! Synade en allin efter floppen med färgdraget (A högt) men missade!

Cash gamet gick trögt i början och tappa ett inköp, men fick till slut ordning på spelet!

 

Bankrulle cdpoker: $451

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om jag räknat riktigt rätt nu men tror det :)

cdpoker:

 

Den 2/1 hade jag $350

Den 25/1 hade jag $743

Den 25/1 tog jag ut $457

Har då $286 kvar

Den 31/1 har jag $457

 

Borde innebära att jag plussat $564 på cdpoker! Över 28 inköp!

 

På Everest har jag tagit ut, men det blev +$93

 

$558+$93= $651

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat nån timme till nu, så jag får ta och redigera resultat delen!

Det var svängigt som bara den och jag fick reloada flera gånger på några bord, men lyckades hitta ett litet plus iaf! Skönt att avsluta månaden med runt +$60 för dagen!

Imorgon är jag ledig, så då blir det grind och tjäna ihop pengar på det sättet :D

 

Bankrulle cdpoker: $457

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte mycket som funkar just nu! Spelat en session med 4 bord nu i ca 45 minuter! Till o börja med så registrerade bara PO 3 bord, vilket inte är nån höjdare, då jag och ZizziRoger kör en liten tävling/kval!

Den av oss som har bäst BB/100hands när februari är slut, får ha dubbel så mkt startmarker när vi möts HU! :D

En av de sista händerna jag lira nyss så vann jag en pot på mellan 15-20 dollar, men hamnar ändå på minus!

Ett exempel:

Jag: KTs

Flopp 4K6 rainbow

Turn 5

River 7

Fi visar upp K3off

 

 

Bankrulle cdpoker: $428

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då va man tillbaka efter en helg i Stockholm! Bland annat har vi beställt en barnvagn! Får se när den kommer, då det kunde vara upp till 12 veckors leveranstid!

Inte spelat ett dugg i helgen, så va riktigt sugen på att dra igång imorse när jag skulle vara ledig o allt!

Men har bara sprungit på runner runner stege och runner runner färg! Har jag floppat färg har det kommit 2 par på brädan och givetvis givit dem kåk!

Satt med AA och brädan får 2st J på floppen och det har dom givetvis! Satt oxå med AT och brädan visa 7T5 och fi har juh T5off!

Spelade en $5 sit n go och en $3 mtt när jag åkte i mitten på båda!

Är reggad till en $1 turre lite senare!

 

Bankrulle cdpoker: $400

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vilket jävla helvete! Började backa igen! Tighta till mig och lyckades faktsikt vinna upp mig så rullen låg runt 445 vilket skulle varit plus för dagen! Tycket jag läste motståndarna bra på borden nu, så jag ville inte sluta!

Då började utdragningarna igen! Så in i helvete! Och inköp efter inköp försvann!

I turren gjorde jag en re buy och en add on men åkte i miten efte att ha ställt pre med QQ då det var 4 limpare men en av dom hade juh AA, så då åkte jag!

 

Bankrulle cdpoker: $375

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade ca 100 händer till nu och hittade ett stim och fick bra betalt! Kände att det va bäst at sluta så jag inte gör som tidigare idag! Plus att sängen börjar kalla! Börjar jobba 7 imorrn :(

Har blivit mellan 1000-1100 händer idag och en jäkla berg o dalbana!

Vet inte hur mkt det blir imorrn! Ska till Valdemarsvik efter jobbet och rensa farmors rum åt farfar!

Men ruggigt skönt att lyckas vända skitdagen till en plus dag :D

Som värst va jag -$53 och lyckades vända det nu till +$14

 

Bankrulle cdpoker: $442

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har aldrig varit med om nåt liknande! Spelade inget igår och satte mig ner nu och va duktigt sugen! 3st cg bord och 1 $5 mtt!

30 minuter senare är man back $70!

AA vs KK fi träffar K på floppen!

AA vs 96off fi synar med hela vägen o drar 2par på river

QQ vs AK fi synar ner o träffar K på river!

 

o så va det massa annan skit jag inte kommer ihåg pga frustration! Stängt ner cg nu och ska fan idiotklonka hem turren!

 

Bankrulle cdpoker: $370

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...