Gå till innehåll

Stoffe har blivit Pappa :D Bilder på sidan 38 [#570]


stoffe83

Recommended Posts

  • Svars 583
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har suttit och spelat nu! SnG vilel inte funka! Ruggiga utdragningar hela tiden!

Spelade 4st och fick iaf en andra plats!

Hade även ett NL50 bord igång! Ganska snabbt fick jag reloada $15, men lämnade bordet med $108 tror jag! Va upp på 130, men man kan bli galen på dom här som köper in för minsta och försöker dubbla hela tiden!

När jag satte mig så va jag redan $12 back, då flickan hade samma oflyt i 2st SnG!

 

Bankrulle cdpoker: $1028

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag har förstått saken rätt så har ni inte sådär jättestora marginaler när det gäller hushållsekonomin. Med tanke på det så skulle jag påstå att det är bäst att inte gå upp i nivå förrän du har en större rulle. Du plussar ju stadigt, så varför ta några risker? Bygg rulle ordentligt på NL20 först!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag har förstått saken rätt så har ni inte sådär jättestora marginaler när det gäller hushållsekonomin. Med tanke på det så skulle jag påstå att det är bäst att inte gå upp i nivå förrän du har en större rulle. Du plussar ju stadigt, så varför ta några risker? Bygg rulle ordentligt på NL20 först!

 

 

Du har förstått helt rätt!

Jag tänker inte "bosätta" mig på NL50 förens jag har 1500 (30 inköp) men jag hade sagt att vid 20 inköp an jag börja känna på det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varje gång jag känt tidigare så känner jag mig ruggigt obekväm med pengarna! Vågar inte satsa och spela somjag gör på NL20! Tips?

 

Gå upp å prova lite då och då. Går det bra en dag, prova slå upp nåt/några NL50. Funkar det inte, gå ner igen.

 

Håller på med samma sak jag med precis. Spelat på NL20 ett bra tag nu, men försöker ta mig upp på NL50. Var lika rädd för pengarna jag med i början, men det börjar släppa. Känns bra mkt bättre å vinna fyra inköp på NL50 än på NL20, men likadant suger det mer om man losar fyra inköp på NL50 :shock:

 

Gör dock inte samma misstag som mig. I vanliga fall lirar jag 8 bord samtidigt, men när jag gick upp i nivå så spelade jag "bara" fyra bord. Detta bidrog till att jag fick tråkigt, och spelade massa onödiga händer :roll:

 

GL med lirandet :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå upp å prova lite då och då. Går det bra en dag, prova slå upp nåt/några NL50. Funkar det inte, gå ner igen.

 

Håller på med samma sak jag med precis. Spelat på NL20 ett bra tag nu, men försöker ta mig upp på NL50. Var lika rädd för pengarna jag med i början, men det börjar släppa. Känns bra mkt bättre å vinna fyra inköp på NL50 än på NL20, men likadant suger det mer om man losar fyra inköp på NL50 :shock:

 

Gör dock inte samma misstag som mig. I vanliga fall lirar jag 8 bord samtidigt, men när jag gick upp i nivå så spelade jag "bara" fyra bord. Detta bidrog till att jag fick tråkigt, och spelade massa onödiga händer :roll:

 

GL med lirandet :-D

 

 

Tack så mkt! Jag spelar dock bara ett bord åt gången på NL50 ännu, men det funkar ganska bra! hehe känns mycket roligare att vinna inköp på NL50! :)

GL själv!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så där, då får kvällen vara över! Är inte så värst trött, men vill känna mig lite fräsh imorrn till intevjun :)

Har haft en toppen dag poker mässigt!

Både CG och SnG har funkat, men fortfarande ingen jackpot :twisted: Den steg för övrigt till $50 000 vid midnatt, så nu måste jag sätta den, innan den börjar om på $15K igen :lol:

 

Har fan plussat $213 idag :D:D:D

 

 

Bankrulle cdpoker: $1236

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat lite idag! Tyvärr så har cg gått fram o tillbaka, men jag ahr inte gått minus på det! Men det har varit så, att jag legat typ 25 plus och sen tappat det och sen vunnit lika mkt igen och sen tappat!

SnG har gått skapligt!

Inget stort plus, men plus är plus! :D

 

Nu är det dax att göra sig iordning för arbetsintervjun vid 16:00! Hoppas på klonk!

 

 

Bankrulle cdpoker: $1245

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då va man hemma från Stockholm! Jag fick btw jobbet om jag vill! Nån som har erfarenhet av http://www.vkg.se ?

Pokermässigt sen jag kom hem så har det varit upp o ner! Spelade 5st SnG utan itm! Cash game har jag legat typ 2 inköp upp och sen fått några ruggiga bad beat och tappat! Får bli sängen nu och smälta första minus dagen på ett tag! Nya tag imorrn!

 

Ska även tilläggas att Madde har krossat på SvS idag ;P Duktig!

 

 

Bankrulle cdpoker: $1210

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter tråkjobbet idag hamnade vi hos syrran o blev kvar där till straxt efter 21, så nu är första sessionen avklarad!

Lirade 2st SnG där jag kom 1:a och 2:a fast i omvänd ordning!

Hade även 2st NL50 bord uppe! Plussade även där! Skulle gärna suttit kvar där, då det fanns ett par personer som hade betalat duktig när jag väl träffar! men måste fixa andra grejer innan jag sätter igång igen!

 

Bankrulle cdpoker: $1271

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en session till, men inte som jag tänk mig!

I 2st SnG hamnade jag på 4:e plats!

Cash gamet blev jag utdrafen om vart annat! Blir bara så trött!

 

Bankrulle cdpoker: $1218

 

Imorrn ska rakebacken komma, men den lär juh vara försenad som vanligt! Men ska bli intressant att se vad den landar på nu när man gått upp i nivå, även om jag kanske inte spelat så mkt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat 2 sessioner nu ikväll! Har gått ganska bra! Skulel vara mer pluss om mina SnG:er ville börja funka igen :) Helt sinnessjuka motståndare! :evil:

 

Har inte fått min rakeback ännu, så det är bara vänta!

 

 

Bankrulle cdpoker: $1316

 

Med tanke på att flickan spela en SnG idag utan resultat så lyckades jag plussa $104 ikväll! :) Nöjd!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så jävla värdelös jag är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Plussade bra i början på cg och sen vet i fan va jag styrde med!

Spelade även en $5000 guaranteed freezout som kosta $10+1 och en $20 000 guaranteed där jag gjorde 2-3 re buys och en add on som kosta $10+1! Det var 752 respektive 960 startande i dom och itm 100! Jag åkte runt 150 på båda! Gick bäst i den största och jag får skylla mig själv som gjorde en move som inte gick hem!

Vet i fan om jag spelar mer ikväll!

 

Bankrulle cdpoker: $1225

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det fortsätter att gå piss! Jag träffar inte ett skit! Oavsett vad jag går in med så träffar jag inte! Satt med JJ och högsta kortet på brädan var 10. Då satt Fi moch slowplaya sitt floppade set i 6:or!

Idag åker vi till Stockholm igen! Hoppas jag hittar spelet där igen! Brukar funka och så finns Maddes brorsas mössa där! Klonkar friskt i den och jag ska ta med den hem tror jag :)

 

 

Bankrulle cdpoker: $1142

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har fortsatt att svänga på cdpoker och rullen ligger runt $1100!

 

Men dagens största och roligaste nyhet:

Jag blir från idag stejkad av Punkrock_kid med 30 inköp till NL50! Så i skrivande stund sitter jag o väntar på att Nordicbet ska få tummen ur ... och att $1500 ska komma in på mitt konto där! :D

 

Ser verkligen detta som en stor möjlighet att få komma någonstans! Jag kommer ändå behöva casha ut grymt mkt från cdpoker snart, så att kunna få ha en rulle på NL50 som är till för att växa o växa o växa, känns underbart!

 

Tycker vi har fått till en bra deal och våra städer ligger nära varandra (lixom bara fördelar)! Ser inte hur det här inte ska kunna bli lönande för oss båda! 8-)

 

Ska använda Poker Office flitigt varje gång jag använder laptopen (då det inte funkar på stationära)

 

Kanske går in och redigerar lite sen, men nu är jag spelsugen som aldrig förr! :twisted:

 

 

Bankrulle cdpoker: $1100

Bankrulle Prima: $1500

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...