gaffeln Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Grattis och lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Congrats Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Snyggt, bara att klonka turneringen kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Grattis Jimmy! Snyggt jobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
two_aces Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Stort grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 najs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Jag tänker inte säga grattis förrän jag ser dig klonka finalbordet på TV Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 härligt, grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oggeking Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Du har ju ändå ingen chans i WPT, för weak-tight!! gg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Very nice, grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Stort grattis! Se till att iaf klonka finalbordet på WPT nu också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Dubbelpost, men grattis igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiSoli* Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Finns bara en punkrock_kid congratz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RiverKlonk Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Tequila, du som är Lincoln Burrows? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steffow Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Kuung! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Bra jobbat mr. Bearnaise Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mowmow Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 congratz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Grattis! Klonka på nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 31 Maj , 2007 Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 Tequila, du som är Lincoln Burrows? LOL beror på vem det är som frågar. Är du tjej, 20-25 år, snygg o lättfotad? Då är svaret ja. Annars, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 31 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 Man får tacka för alla gratulationer och lyckönskningar, känns bra med ett så stort stöd:-D Man får hoppas att ni kommer ner till Barcelona och railar i Oktober också.. Jag har för en stund sedan anlänt till mrdawwe, det är tänkt att det blir grind under natten. Först så ska vi iväg och handla kebab innan det är dags att dra igång. Jag kommer förmodligen spela en del cashgame men också lite turneringar ifall jag hittar några intressanta. Uppdaterar lite senare hur det gått. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 31 Maj , 2007 Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 Grattis, och fortsatt lycka ^^/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 31 Maj , 2007 Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 Grattis till klonken!! Givetvis kommer du ITM i oktober.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 31 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 har nu under kvällen spelat enbart ett fåtal händer cashgame på 3/6 där jag kände att jag hade väldigt dålig flyt så jag valde att stänga ner borden. Ska spela en $150 turre på FullTilt nu så får vi se om jag kan avsluta denna månad med en bra klonk:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 3 Juni , 2007 Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 Ser att du är kvar i primaturren, hitta klonken idag då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts