Gå till innehåll

Högre nivåer


jello

Recommended Posts

Jag har skickat minst 3 mail till supporten om möjligheten att lägga till högre bord, men bara fått undvikande svar. I första hand pratar jag om 10/20 NL men gärna också 25/50 NL. Som väldigt frekvent spelare på 5/10 vet jag att det finns ett stort intresse för högre bord och jag vet att fler spelare skickat in önskemål om det. Så, var finns ert problem med det? Är ni rädda att förlorarna ska rejka för lite innan de blir av med allt? Newsflash: även 5/10 är väldigt högt för de allra flesta. Om ni verkligen vill att pengarna ska rejkas maximalt antal gånger ska ni nog skippa alla nivåer över 0,5/1.

 

Hoppas på ett riktigt bemötande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag vill spela högre mot fisk. Som det är nu spelar jag sjukt överrullad på 5/10 och har inte orkat byta sida för det är "tillräckligt" bra pengar. Snart blir det att byta för att de är så jävla ignoranta dock.

 

Och jag har fortfarande inte lyckats lista ut vem fasen du är, gdaily...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De flesta spelare på Everest Poker föredrar spel på lägre nivåer och det är på dessa nivåer som svenska spelare kan vinna pengar från fiskar;).

 

Vi är medvetna om att många spelare vill kunna spela på högre nivåer men samtidigt vill många spelare se fler bord på lägre nivåer. Vi gör dock vad vi kan för att möta våra spelares önskemål och tipsen som vi får in i detta pokerforum vidarebefordras till vår pokermanager.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De flesta spelare på Everest Poker föredrar spel på lägre nivåer och det är på dessa nivåer som svenska spelare kan vinna pengar från fiskar;).

 

Vi är medvetna om att många spelare vill kunna spela på högre nivåer men samtidigt vill många spelare se fler bord på lägre nivåer. Vi gör dock vad vi kan för att möta våra spelares önskemål och tipsen som vi får in i detta pokerforum vidarebefordras till vår pokermanager.

Det här är inget svar! Vari ligger motsättningen? Varför kan ni inte starta fler bord på lägre nivåer OCH nya, högre bord?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är inget svar! Vari ligger motsättningen? Varför kan ni inte starta fler bord på lägre nivåer OCH nya, högre bord?
En hög bordsspridning leder ju till färre välbesatta bord och därmed att folk spelar mindre. Angående highstakes har det mestadels marknadsföringsvärde för en site, och iom Full Tilt, Prima och Stars är det jäkligt svårt att konkurrera i den nischen.

 

Höga bord:

 

* Bra för de bästa spelarna med stor rulle.

* Bra för railbirds

* Dåligt för speltorskar

* Dåligt för mellangrindare

* Dåligt för siten

 

Så det kommer nog inte hända snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En hög bordsspridning leder ju till färre välbesatta bord och därmed att folk spelar mindre. Angående highstakes har det mestadels marknadsföringsvärde för en site, och iom Full Tilt, Prima och Stars är det jäkligt svårt att konkurrera i den nischen.

 

Höga bord:

 

* Bra för de bästa spelarna med stor rulle.

* Bra för railbirds

* Dåligt för speltorskar

* Dåligt för mellangrindare

* Dåligt för siten

 

Så det kommer nog inte hända snart.

Everest har så pass stort spelklientel på cash game att det varken skulle göra till eller från ifall de lade på 10/20 och 25/50 för övriga bord. Däremot tror jag att det skulle kunna locka till sig en hel del spelare från andra sajter eftersom Everest har fiskrykte. Full Tilts och de andras nisch är betydligt högre bord än vad ajg har efterfrågat. En småspelare som tar skott med några hundra dollar kommer att bli pank i princip lika snabbt på 5/10 som på 10/20. Jag menar att om man verkligen ska föra det resonemanget, så borde man ta bort även 5/10.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...