Gå till innehåll

Poll: Vad tycker du om den nya layouten?


Bluwajt

Vad tycker du om Forumets nya utseende?  

226 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad tycker du om Forumets nya utseende?

    • Perfekt, har länge längtat efter detta byte.
      10
    • Sådär, men det blir säkert bättre med tiden.
      89
    • Sämsta PF kunde göra, byt tillbaka.
      127


Recommended Posts

  • Svars 55
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Att grafiken är jätteful och att forumet är plottrigt går ju att ändra. Kom med konstruktiva förslag på hur.

 

Funktionaliteten i VB är ofantligt mycket bättre än i phpBB och det kommer göra forumet mer lättnavigerat, mer intressant och helt enkelt en bättre plats att vara på. Ge det lite tid bara. Det är ingen liten grej att byta plattform i ett forum med drygt 30.000 användare och en jäkla massa påkopplat lull-lull (ranking osv).

 

Fortsätt komma med synpunkter på designen och funktionaliteten, så de som har pillat på den kan snygga till det.

 

Jag är övertygad om att nästan ingen kommer tycka att det var bättre förr när forumet är färdigtweakat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker det är dåligt att 10 senaste postningarna inte finns längre. utseendet är det inget fel på ..

 

Man känner sig verkligen vilsen när man ej ser de 10 sista posterna, jag menar vart ska man ta vägen ??

 

Det är ju inte direkt så att man loggar in för att man är sugen att gå in under tex onlineturneringar och kollar om någon har skrivit något intressant om just det.

 

Jag gillar inte att varje inlägg ser så jäkla plottrigt ut, samt att varje inlägg blir så stort och lämnar mycket tomrum. Sen 10 senaste, måste tillbaka snabbt.

 

Jag saknar verkligen att man inte ser de 10 senaste postningarna! Känns som folk kommer skriva mycket mindre när man inte ser dem... Jobbigare att hitta de aktuella trådarna.

 

Håller VERKLIGEN med om att ta bort de 10 postningarna var ett nerköp.

 

Stämmer in med många andra om att det är kass att man inte kan se 10senaste inläggen...

 

Funktionen är på G. Håll ut och använd den förträffliga "Nya Inlägg" tills vidare. I mina ögon är det en ofantligt mycket bättre/smidigare funktion, efterom det ofta är betydligt fler än tio nya inlägg skrivna när man tittar in i forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funktionen är på G. Håll ut och använd den förträffliga "Nya Inlägg" tills vidare. I mina ögon är det en ofantligt mycket bättre/smidigare funktion, efterom det ofta är betydligt fler än tio nya inlägg skrivna när man tittar in i forumet.

 

Varför fixar ni inte en funktion där man kan lista alla inlägg för en valbar period, ex. senaste X dagarna?

 

Det är ganska ofta det blir time-out på inloggningen när man tar en paus och då har man tappat "nya inlägg"-listan när man loggar in på nytt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför fixar ni inte en funktion där man kan lista alla inlägg för en valbar period, ex. senaste X dagarna?

 

Det är ganska ofta det blir time-out på inloggningen när man tar en paus och då har man tappat "nya inlägg"-listan när man loggar in på nytt.

 

Vet inte om det går att ställa om tiden, men det finns i alla fall en funktion under snabblänkar för att kolla på dagens inlägg, dvs alla inlägg som skrivits sedan midnatt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fixa namn och avtar till vänster som det var förr.

Antar att det är tillfälligt ni slarvat bort "moderator" mm.

Gör det lättare att använda smiles och ändra färg och storlek på texten.

Gör så det går att klicka på tiden för senaste inlägg och man hoppar dit som förr.

Se till att länkarna i mailen är korrekta.

Och snälla gör nåt åt den gräsliga gröna färgen. Blått?

 

Annars så tycker jag att dom nya funktinerna verkar bra.

Tar ett tag att lära sig, men det går nog till slut.

 

EDIT: Min avtar gör sig bäst på svart bakgrund. Men det fixar ni väl...?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...