Juggler Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Jag ser ingen default-inställning. Däremot ser jag en orange rand som går över "sökningen tog x sekunder" på sökresultatsidan med blå inställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Nu är a+b+d+e fixat. c kvarstår, men det får vänta för dagen. a+b+d kommer att implementeras om några timmar (när vi slitit bort QoS från kylskåpet). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lumor_ Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Layouten ser förskräcklig ut. Jag tycker att det är väldigt svårt att få överblick och besvärligt att läsa inlägg. Erkänner villigt att jag inte ens orkat läsa en bråkdel av denna tråd innan jag skrev mitt inlägg. Har i stort sett slutat besöka forumet eftersom det ser så otympligt ut. När jag någon gång besöker forumet är det för att kolla om någon rättat till layouten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andrew_W Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Åh, jag som är lite konservativ tycker att forumet har blivit jättefint de senaste timmarna. Bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scouserandy Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Nu börjar vi gilla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
[ALC] Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Bra jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Jaaaaaaaa! Avatarer och annat till vämnster om inläggen. Äntligen! Fortfarande känns forumet lite för luftigt, men det är nästan lika bra som innan nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Mycket fint. Antar att den tjocka gula linjen som kommit fram när man tex går in på "nya inlägg" är ett litet misstag och snart är borta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spelgalen Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Jag börjar mer och mer älska det nya pf. Nu är det ju riktigt snyggt och t ex den nya funktionen "nya inlägg" är suverän. Kan bara spekulera i hur bra detta kommer bli när moderatorenerna är helt färdiga med nya plattformen. Tack för denna förbättring! /spelgalen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloge38 Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oscar Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Mega-snyggt!! Hatten av till er, användarnyttan ökar ju dag för dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Nu låser jag den här tråden, i och med att mycket av det som var barnsjukdomar är fixat. Jag startar en ny tråd om ny-nya layouten, posta gärna "fixar" i den... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts