Gå till innehåll

Nya layouten


Janoh

Recommended Posts

  • Svars 112
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Örrrk, usch, WTF! Det ser kasst ut! Att raderna ändras efter fönstret är helt OK, men vafan texten... liten? konstig font? Något är fel i alla fall.

 

Kan inte beställa nytt lösen heller, den sidan fungerar inte. Och inte fungerar browserns minne. Men ett nytt lösen måste man väl kunna beställa???

 

Och sist men inte minst... var är "de tio senaste inläggen" någonstans? Har jag missat de? Säg INTE att den funktionen är borta!!!!

 

Pokemonn...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

min första reaktion när ja logga in idag var, va i helvete?!?!

 

va har hänt med mitt favoritforum. Jag vill absolut ha tillbaka den gamla layouten eller nått liknande iaf, ja står inte ut med den här. Förlåt om ja är gnällig för ja vet hur mycke tid moderatorerna lägger på forumet, men ja vill bara säga min åsikt så de blir så bra som möjligt =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men sick alltså, vad är det som är så jävla hemskt? Det är ju så sjukt mycket en vanesak bara, kan svära på att man tycker det är hur soft som helst efter en vecka eller två. Förstår verkligen inte hysterin här?

 

Måste hålla med, vad är de alla är så fruktasvärt upprörda över?

 

Konservativa människor de finns asså... Jag gillar den nya layouten, green as money, man blir ju tagad av att spela enbart pga de :)

 

Sen så känns allt mycket fräshare, inte så gammalt och tråkigt som den förra. Tycker forumet behövde en renovering, sen tror jag att många grafiska saker kommer att trimas allt eftersom och i slutändan så blir nog allt jätte bra för alla.

 

En annan sak (om jag har förstått saker och ting rätt) är väl att forumet kommer att bli så mycket bättre med den nya plattformen. Enklare för moderatorer, mer funktioner, etc. De är också väldigt posetivt IMO.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker forumet behövde en renovering, sen tror jag att många grafiska saker kommer att trimas allt eftersom och i slutändan så blir nog allt jätte bra för alla.

 

En annan sak (om jag har förstått saker och ting rätt) är väl att forumet kommer att bli så mycket bättre med den nya plattformen. Enklare för moderatorer, mer funktioner, etc. De är också väldigt posetivt IMO.

Trevligt att vissa förstår varför vi gör det här samt att det finns folk som jobbar med att finslipa det hela.

 

Ha tålamod!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...