Gå till innehåll

SAJT: BestPoker.com - Nu hos Ongame


QoS

Recommended Posts

  • Svars 345
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej!

 

Hela Ongame har bytt Player Point system. Vi som "skins" hade därför inget val än att följa samma Player Point System. Vi kommer även inom kort att modifiera våra bonusar så de passar våra spelare bättre. Detta kommer troligtvis under denna vecka, så håll ut! Glöm inte att ni även får VIP-shop och Auktion när ni använder en av våra bonusar. Poängen ni spelar in kan alltså även användas i vår VIP-shop.

 

Återkommer med ytterligare info inom kort.

 

mvh,

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Hela Ongame har bytt Player Point system. Vi som "skins" hade därför inget val än att följa samma Player Point System. Vi kommer även inom kort att modifiera våra bonusar så de passar våra spelare bättre. Detta kommer troligtvis under denna vecka, så håll ut! Glöm inte att ni även får VIP-shop och Auktion när ni använder en av våra bonusar. Poängen ni spelar in kan alltså även användas i vår VIP-shop.

 

Återkommer med ytterligare info inom kort.

 

mvh,

 

BestPoker

 

Kommer priserna i shoppen sänkas också eftersom det är svårare att få poäng?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spelade en timme på bestpoker, nivå 1/2 dollar och fick 7 poäng, ett värde av 0.7 dollar. jag bidrog med 6 dollar i rake. detta motsvarar då 11.7 % i rakeback. jag har spelat ihop 1000 poäng, värda 100 dollar men jag hinner inte få ihop resterande 1500 poäng. kan man få ut en mindre del av bonousen? det vore en fin gest av er från best poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

 

Bestpoker.

 

Kan du motivera varför du anser att eran site är skattefri för svenska spelare. Får det verkligen inte att gå ihop. Skatteverket verkar inte hålla med heller...

 

Tack / Christian

 

Hej Limmet,

 

BestPoker.com är registrerat på Cypern, dvs inom EU. Dock ligger Ongames server för närvarande i Kahnawake. Det är emellertid en tolkningsfråga hur man väljer att tolka de nuvarande oklara juridiska regler som finns.

 

mvh,

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer priserna i shoppen sänkas också eftersom det är svårare att få poäng?

 

Hej,

 

Ja, priserna i VIP-shopen kommer att ändras from. nästa vecka. Detta pga det nya player point systemet. Vårt mål är att priserna ska vara så lika som möjligt i förhållande till värdet av player points som förut. Det blir som det var förut helt enkelt, kanske tom lite bättre priser för er!

 

Även våra bonusar kommer att sänkas.

 

mvh,

 

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja sånt måste även ses över. Ser fram emot att du blir Platinum hos oss, vi har många events/fester som kommer nu i vår/sommar för våra Platinum medlemmar!

 

Bra, jag är nämligen platinum nu ;-) Men dock tycker jag det har blivit väsentligt mkt svårare att dra in points, så det vore shysst om ni sänkte gränserna lite så jag inte måste passa på festerna :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Limmet,

 

BestPoker.com är registrerat på Cypern, dvs inom EU. Dock ligger Ongames server för närvarande i Kahnawake. Det är emellertid en tolkningsfråga hur man väljer att tolka de nuvarande oklara juridiska regler som finns.

 

mvh,

 

BestPoker

Du skriver att sevrarna "för närvarande" står i Kahnawake.

Har Ongame planer på att flytta till en EU hemvist?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade innan playerpointsreduceringen ca 70000 pp och en apple-laptop 13.3tum kostade 70400 för platinum member.

Nu var mina playerpoints reducerade till 56000 men apple-laptopen kostar typ över 64000.

 

Hoppas ni bara glömt att uppdatera platinum priserna?

 

Hej,

 

Det stämmer att vissa varor blivit felaktigt beräknade tyvärr. Självklart åtgärdar vi detta så du inte förlorar någonting på förändringen. Vi är åter på kontoret på Tisdag.

 

mvh,

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...