Gå till innehåll

SAJT: BestPoker.com - Nu hos Ongame


QoS

Recommended Posts

  • Svars 345
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej jag ska snart beställa ett ps3 i vipshopen och undrar hur det funkar med garanti på saker i shopen om de skulle gå sönder. Ska ni inte skaffa fler ps3 spel i shopen ?

 

Vi har kvitton och därmed garantier, så skulle nåt gå sönder så är det bara att kontakta oss. Vilka ps3 spel vill du få upp, nämn ett par så lägger vi upp dessa redan idag!

 

mvh,

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har kvitton och därmed garantier, så skulle nåt gå sönder så är det bara att kontakta oss. Vilka ps3 spel vill du få upp, nämn ett par så lägger vi upp dessa redan idag!

 

mvh,

 

BestPoker

 

Jag skulle inte klaga på ett par 360 spel extra heller 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på en grej som jag definitivt tycker ni bör ta upp angående vip-shoppen.

 

Varför inte slänga in lite dvdboxar elle liknande? Visst är tv-spel underbart att tilta ned med, men filmer är nästan bättre. Jag vet dessutom hur många pokerlirare som helst som iglar framför alla dessa serier som går.

 

Kan man inte slänga in en kategori med dvdboxar från dagens populära serier såsom lost, prison break etc etc? Sedan kanske man kan fylla ut med lite dvdboxar från filmer dessutom? Bond, Alien, Starwars, LOTR och Gudfader boxarna är ju ett par bra exempel på vad alla filmälskare bör ha i sin hylla.

 

Bara in idé från mig mitt i natten.

 

MVH, Odlaris

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller på med pf100 bonusen och undrar om man får den automatiskt när man klarat den, eller måste man maila supporten?

I bonustråden står det att man ska ha 1000p för att få hela bonusen, betyder det att jag får ut den del av bonusen jag skrapat ihop även om jag inte når upp till 1000p?

 

Det enda jag saknar på Bestpoker är 6 seats SnG som tex Betway har. Ni har 5 seats, men med 6 platser får både 1:an och 2:an bra med pengar.

 

Annars är jag mycket nöjd med Best Poker ,på 0.25-0.5 och 0.5-1.0 är motståndet fruktansvärt dåligt och det finns alltid många spelare inloggade dygnet runt, kan inte bli bättre, har redan tredubblat min insättning :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på en grej som jag definitivt tycker ni bör ta upp angående vip-shoppen.

 

Varför inte slänga in lite dvdboxar elle liknande? Visst är tv-spel underbart att tilta ned med, men filmer är nästan bättre. Jag vet dessutom hur många pokerlirare som helst som iglar framför alla dessa serier som går.

 

Kan man inte slänga in en kategori med dvdboxar från dagens populära serier såsom lost, prison break etc etc? Sedan kanske man kan fylla ut med lite dvdboxar från filmer dessutom? Bond, Alien, Starwars, LOTR och Gudfader boxarna är ju ett par bra exempel på vad alla filmälskare bör ha i sin hylla.

 

Bara in idé från mig mitt i natten.

 

MVH, Odlaris

 

Mkt bra idé uppskattas! Ska se till att det kommer upp ett par boxar inom kort!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller på med pf100 bonusen och undrar om man får den automatiskt när man klarat den, eller måste man maila supporten?

I bonustråden står det att man ska ha 1000p för att få hela bonusen, betyder det att jag får ut den del av bonusen jag skrapat ihop även om jag inte når upp till 1000p?

 

Det enda jag saknar på Bestpoker är 6 seats SnG som tex Betway har. Ni har 5 seats, men med 6 platser får både 1:an och 2:an bra med pengar.

 

Annars är jag mycket nöjd med Best Poker ,på 0.25-0.5 och 0.5-1.0 är motståndet fruktansvärt dåligt och det finns alltid många spelare inloggade dygnet runt, kan inte bli bättre, har redan tredubblat min insättning :)

 

Det hela beror på hur mkt du satt in. Om du satt in tex. $50 så får du $50 efter 500pp och då måste du uppfylla 500pp för att få nån bonus överhuvudtaget. Om du satt in $100 så får du $100 efter 1000pp. Bonusen betalas ut så fort den hela är klar.

 

Håller med om att det vore najs med fler shorthanded sit and goes, detta är dock upp till ongame men ska framföra detta.

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret, bonusen är clearad och det tog 1 sek så var pengarna på kontot. En liten fråga, kommer man inom en snar framtid att kunna använda moneybookers för att sätta in pengar? Jag har lite kosing på moneybookerskontot som ligger och skräpar nämligen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret, bonusen är clearad och det tog 1 sek så var pengarna på kontot. En liten fråga, kommer man inom en snar framtid att kunna använda moneybookers för att sätta in pengar? Jag har lite kosing på moneybookerskontot som ligger och skräpar nämligen :)

 

Vi tittar på moneybookers samt ett par fler betallösningar, så det är på gång!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skaffa lite fler reloadbonusar!!!!!. Vip shopen är inte tillräcklig för att konkurerra med andra sajter, den motsvarar i princip 5% rakeback ju (om man jämför hur mycket man betalar till sajten jämfört med original priserna på produkterna). Med fler reload bonusar skulle ni kunna locka till er fler spelare som byter p.g.a att de inte får någon bonus. Det är ju en absurd tanke att lira hos er när man kan få 50% rakeback på andra ongames siter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...