stenarn Postad 18 Mars , 2007 Rapport Postad 18 Mars , 2007 Dvs om man spelar 6-handat eller LAG påverkas man inte nämnvärt av de nya bonusreglerna? Citera
Prizonic Postad 18 Mars , 2007 Rapport Postad 18 Mars , 2007 Nej jag tänker inte lämna bara för att ni inte kan kannibalisera på min rake längre . Citera
savage28 Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 ja nu blev bonusarna totalt värdelösa. vad är det för tomtar som har beslutat om contributed hands? jävla skit nu flyttar jag till ett annat nätverk Citera
DaPine87 Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 Bara gött för alla bra spelare för då sticker alla tighta äckliga bonushoror som förstör Citera
Bestpoker Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 Hej! Hela Ongame har bytt Player Point system. Vi som "skins" hade därför inget val än att följa samma Player Point System. Vi kommer även inom kort att modifiera våra bonusar så de passar våra spelare bättre. Detta kommer troligtvis under denna vecka, så håll ut! Glöm inte att ni även får VIP-shop och Auktion när ni använder en av våra bonusar. Poängen ni spelar in kan alltså även användas i vår VIP-shop. Återkommer med ytterligare info inom kort. mvh, BestPoker Citera
FraXioN Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 Hej! Hela Ongame har bytt Player Point system. Vi som "skins" hade därför inget val än att följa samma Player Point System. Vi kommer även inom kort att modifiera våra bonusar så de passar våra spelare bättre. Detta kommer troligtvis under denna vecka, så håll ut! Glöm inte att ni även får VIP-shop och Auktion när ni använder en av våra bonusar. Poängen ni spelar in kan alltså även användas i vår VIP-shop. Återkommer med ytterligare info inom kort. mvh, BestPoker Kommer priserna i shoppen sänkas också eftersom det är svårare att få poäng? Citera
rouchier Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Vafan? Jag kommer varken in på klienten eller eran hemsida Nån mer som har probs med detta? Citera
Limmet Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Hej. Bestpoker. Kan du motivera varför du anser att eran site är skattefri för svenska spelare. Får det verkligen inte att gå ihop. Skatteverket verkar inte hålla med heller... Tack / Christian Citera
becknish Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 spelade en timme på bestpoker, nivå 1/2 dollar och fick 7 poäng, ett värde av 0.7 dollar. jag bidrog med 6 dollar i rake. detta motsvarar då 11.7 % i rakeback. jag har spelat ihop 1000 poäng, värda 100 dollar men jag hinner inte få ihop resterande 1500 poäng. kan man få ut en mindre del av bonousen? det vore en fin gest av er från best poker Citera
Limmet Postad 27 Mars , 2007 Rapport Postad 27 Mars , 2007 Ger ett bra intryckt när siteansvarige inte ens bryr sig om att besvara frågorna... Citera
Bestpoker Postad 27 Mars , 2007 Rapport Postad 27 Mars , 2007 Hej. Bestpoker. Kan du motivera varför du anser att eran site är skattefri för svenska spelare. Får det verkligen inte att gå ihop. Skatteverket verkar inte hålla med heller... Tack / Christian Hej Limmet, BestPoker.com är registrerat på Cypern, dvs inom EU. Dock ligger Ongames server för närvarande i Kahnawake. Det är emellertid en tolkningsfråga hur man väljer att tolka de nuvarande oklara juridiska regler som finns. mvh, BestPoker Citera
r3mix Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Vad är det för regler som gäller om det ska vara skattefritt? Citera
FraXioN Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Vad är det för regler som gäller om det ska vara skattefritt? Kolla skattefri-tråden här på forumet. Citera
Bestpoker Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Kommer priserna i shoppen sänkas också eftersom det är svårare att få poäng? Hej, Ja, priserna i VIP-shopen kommer att ändras from. nästa vecka. Detta pga det nya player point systemet. Vårt mål är att priserna ska vara så lika som möjligt i förhållande till värdet av player points som förut. Det blir som det var förut helt enkelt, kanske tom lite bättre priser för er! Även våra bonusar kommer att sänkas. mvh, BestPoker Citera
ea_0707 Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Visst sänker ni kraven på att bibehålla sin status som platina också ? Citera
Bestpoker Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Visst sänker ni kraven på att bibehålla sin status som platina också ? Ja sånt måste även ses över. Ser fram emot att du blir Platinum hos oss, vi har många events/fester som kommer nu i vår/sommar för våra Platinum medlemmar! Citera
ea_0707 Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Ja sånt måste även ses över. Ser fram emot att du blir Platinum hos oss, vi har många events/fester som kommer nu i vår/sommar för våra Platinum medlemmar! Bra, jag är nämligen platinum nu Men dock tycker jag det har blivit väsentligt mkt svårare att dra in points, så det vore shysst om ni sänkte gränserna lite så jag inte måste passa på festerna Citera
cd_Gothenburg Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Hej Limmet, BestPoker.com är registrerat på Cypern, dvs inom EU. Dock ligger Ongames server för närvarande i Kahnawake. Det är emellertid en tolkningsfråga hur man väljer att tolka de nuvarande oklara juridiska regler som finns. mvh, BestPoker Du skriver att sevrarna "för närvarande" står i Kahnawake. Har Ongame planer på att flytta till en EU hemvist? Citera
Bestpoker Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Du skriver att sevrarna "för närvarande" står i Kahnawake.Har Ongame planer på att flytta till en EU hemvist? Vi har blivit informerade att så är fallet JA. Vi håller er uppdaterade exakt när det händer. Citera
modoiten Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 kan ni förklara hur priserna kan bli bättre då ni sänker priset på ps3 med 4500 pp (Gold Club) samtidigt som mina pp reducerast med ca 6000:evil: Citera
wingman Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Hade innan playerpointsreduceringen ca 70000 pp och en apple-laptop 13.3tum kostade 70400 för platinum member. Nu var mina playerpoints reducerade till 56000 men apple-laptopen kostar typ över 64000. Hoppas ni bara glömt att uppdatera platinum priserna? Citera
Bestpoker Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Hade innan playerpointsreduceringen ca 70000 pp och en apple-laptop 13.3tum kostade 70400 för platinum member.Nu var mina playerpoints reducerade till 56000 men apple-laptopen kostar typ över 64000. Hoppas ni bara glömt att uppdatera platinum priserna? Hej, Det stämmer att vissa varor blivit felaktigt beräknade tyvärr. Självklart åtgärdar vi detta så du inte förlorar någonting på förändringen. Vi är åter på kontoret på Tisdag. mvh, BestPoker Citera
mariani Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Hur funkar det med platinummedlem, står att man får låna bil osv? Får man vip-kort så man kmr in direkt på stureplan ? Citera
Bestpoker Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Hur funkar det med platinummedlem, står att man får låna bil osv?Får man vip-kort så man kmr in direkt på stureplan ? Ja våra platinum går in VIP på de flesta krogar på Stureplan, självklart. Citera
espinola Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Ja våra platinum går in VIP på de flesta krogar på Stureplan, självklart. Sluta ljug. Provade igår på alla ställen i hela stan och blev nekad varje gång. Citera
Recommended Posts