mgps Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 skattefritt eller ej? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Går det att kopiera sina "classify player"-bollar och playernotes från en annan ongame site? /Balobas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ah_derka Postad 5 Mars , 2007 Rapport Share Postad 5 Mars , 2007 Är det möjligt att utnyttja fler än 1 st reloadbonus? Har svårt att bestämma vad jag skall köra på.. // ah Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestpoker Postad 6 Mars , 2007 Rapport Share Postad 6 Mars , 2007 Är det möjligt att utnyttja fler än 1 st reloadbonus? Har svårt att bestämma vad jag skall köra på.. // ah Hej ah_derka! Nej det är inte möjligt men vi kommer ha fler kampanjer där vi ger ut reload bonusar till er spelare. MVH BestPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 Hur är det med skatten hos er? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simpkiller Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 Hur är det med skatten hos er? Dom har sin spellicens på malta läste jag nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 Dom har sin spellicens på malta läste jag nånstans. Som betyder att det inte är skattefritt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fluffkorv Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 Går det att göra borden mindre, isåfall hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 Som betyder att det inte är skattefritt eller? B2B har väl på Malta ?, dom är skattefria så tror dom är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Megadeth Postad 14 Mars , 2007 Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 Nu är jag trött på cc++ runtime errror och "ett oväntat fel har uppstått" på bestpoker och ongame-nätverket... Har ju varit så här hur länge som helst och för mig blir det så här nästan varje gång. Sjukt dålig att aldrig fixa detta! Hejdå ongame Hej ipoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mysiskatten Postad 14 Mars , 2007 Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 Satt och spelade 3 bord när det hänger sig?! Nu kan jag inte logga in heller?? Någon annan som råkat ut för detta kl11.10 Idag Onsdag........ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 14 Mars , 2007 Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 Satt och spelade 3 bord när det hänger sig?! Nu kan jag inte logga in heller?? Någon annan som råkat ut för detta kl11.10 Idag Onsdag........ Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 14 Mars , 2007 Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 samma här. trodde de va nå fel me thailändska nätet.. fixa det. jag är tokback och måste vinna tillbaks. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mysiskatten Postad 14 Mars , 2007 Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 Ongame har server problem enligt livechat supporten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 16 Mars , 2007 Rapport Share Postad 16 Mars , 2007 Kommer Bestpoker, precis som många andra på Ongame, gå över till contributed playerpoints? Dvs att man måste vara med i handen för att få playerpoints. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mannen Postad 16 Mars , 2007 Rapport Share Postad 16 Mars , 2007 Kommer Bestpoker, precis som många andra på Ongame, gå över till contributed playerpoints? Dvs att man måste vara med i handen för att få playerpoints. Tror att alla ongame har bytt till det krävs att ni byter ner bonusarna betydligt i mängd pp annars blire svenska spel för mig i alla fall...har blivit helt sämst ongames bonusar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 16 Mars , 2007 Rapport Share Postad 16 Mars , 2007 Tror att alla ongame har bytt till detkrävs att ni byter ner bonusarna betydligt i mängd pp annars blire svenska spel för mig i alla fall...har blivit helt sämst ongames bonusar nu Okok, för står fortfarande gammal info på bestpokers hemsida. Jo bonusarna kommer bli helt värdelösa för FR-spelare. Hade tänkt börja spela på OnGame men nu ska jag nog inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
becknish Postad 16 Mars , 2007 Rapport Share Postad 16 Mars , 2007 ja det e helt värdelöst, varför gör de så? dem kommer ju förlora massa kunder. jag har verkligen tyckt om att spela på ongame men nu känns det inte lika roligt längre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mannen Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 ja det e helt värdelöst, varför gör de så? dem kommer ju förlora massa kunder. jag har verkligen tyckt om att spela på ongame men nu känns det inte lika roligt längre Tjäna mer pengar är nog enda anledningen...de har ju dragit in alla rakeback å så också så det finns ju inte mycket för oss "medvetna" pokerspelare att hämta där längre....inte på de nivåerna där bonusen spelar roll i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
becknish Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 nej men jag har redan kommit halvvägs till en bonus. nu är frågan om man hinner. hur kan ni använda er av såna här maffiametoder? skäms ni inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 När ändras det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
modoiten Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 tror att det infördes i torsdags:evil: har åtminstone gått mycket segare för mig att dra in vip sedan dess Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
becknish Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 det går jävligt segt!! ongame är ju svensktägt och jag har alltid kunnat vara stolt över att vara svensk, nu kan jag inte det längre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Bara jag som tycker att det går som vanligt? Lirar NL400 f.ö. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
becknish Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 du kanske spelar shorthanded eller spelar väldigt lösaktigt. spelar du six-handed räcker det med att du lägger pengar i potten 4/6 gånger (inkl. blinds)approximate för att det ska jämna ut sig eller du kanske till och med tjänar på det. jag tycker dock ändå du ska vara solidarisk mot oss som inte gör det och lämna de där skurkarna, även om jag accepterar ditt beslut vad det än må bli Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts