sostlind Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 För oss som inte fått nåt nyhetsbrev, är det alltså 40 % och max 100 euro? Dvs man ska sätta in 250 euro för att få maxbonusen?Och det ska clearas på 10 dar? japp Citera
highbury90 Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Jag fick €10 gratis hos 24h här genom pf.nu kan jag ändå utnyttja sign up bonusen på 30% (X100SFD1)? Citera
sostlind Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Jag fick €10 gratis hos 24h här genom pf.nu kan jag ändå utnyttja sign up bonusen på 30% (X100SFD1)? Nä, men kör du 40% bonusen istället. Kod: NewClient40 mvh s Citera
Kollikock Postad 21 Februari , 2005 Rapport Postad 21 Februari , 2005 Kanske är dags att passa på att signa 24h nu när det är reload, men kan man stacka sign up och reloaden? Om jag måste cleara hela balletten på 10 dar blir det nog lite mastigt även för mig tror jag. Du samlar så att säga dubbeltmen bara en kod per insättning. /s Okay, så för att sammanfatta behöver jag alltså då 1000 VIP på 10 dar så får jag båda bonusarna efter 30 dagar? Nej då får du en efter 10 och en efter 30 dar om du gjort insättningarna samma dag. Jo, det låter mer logiskt ja, men 1000 VIP allt som allt iaf? Jag är i ungefär samma sits tror jag och jag har alltid undrat hur allt det här med bonusar och sånt fungerar. Stämmer följande? Jag har öppnat konto hos 24h, men aldrig gjort någon insättning. Jag öppnade det för att kunna få $50 (fast i € istället) från Pacific-signup-bonus-grejjen. Jag signade via pf så den första insättningskoden står fortfarande i bonusfältet och jag antar att den gäller fortfarande. Den skulle ge 30% på 30 dagar har jag för mig. Och nu kommer reloadbonusen på 40%. Jag har inget NETeller så jag har insättningsbegränsningar på 200€ per dag. Jag kan sätta in 200€ idag med insättningbonuskoden och få 60€ i bonus som betyder att jag ska generera 600 VIP-poäng över 30 dagar. Imorgon sätter jag in 200€ igen med reloadbonusen och får 80€ i bonus som betyder att jag måste spela in 800 VIP-poäng på 10 dagar. Men här kommer dubbelsamlingen in och det räcker med att samla in 800 VIP för att täcka båda bonusarna. Kruxet är att det ska ske på 10 dagar och då får jag reloadbonusen utbetald och efter ytterligare 20 dagar får jag insättningsbonusen utbetald. Dessutom så mailar jag supporten och ber dem öka min insättninggräns per dag så att jag kan maximera bonusarna. Eller är det lättare att pm:a sostlind? Stämmer allt detta? Citera
morberg Postad 21 Februari , 2005 Rapport Postad 21 Februari , 2005 Jag är i ungefär samma sits tror jag och jag har alltid undrat hur allt det här med bonusar och sånt fungerar. Jag sitter liknande till och ser fram emot svaret på Kollikocks fråga. Jag har dessutom följande undran: Jag fick min Pacific-bonus insatt från QoS till 24h i december och spelade då några händer. Eftersom detta var i början av min (fortfarande korta) pokerkarriär var nivåerna på 24h för höga för min BR och jag plockade ut pengarna för att bygga BR på lägre nivåer. Nu känner jag mig mogen att lira hos 24h (och min BR ska tåla det) och undrar om insättningsbonusen fortfarande går att använda, eller om det är reloaden som gäller för min del? Citera
cyanid Postad 21 Februari , 2005 Rapport Postad 21 Februari , 2005 om man itne har så stor rulle och spelar bara på 24h kan man ta ut 250 och sen föra in dom igen med reloadbonusen? Citera
NoSense Postad 21 Februari , 2005 Rapport Postad 21 Februari , 2005 om man itne har så stor rulle och spelar bara på 24h kan man ta ut 250 och sen föra in dom igen med reloadbonusen? Ehh vad TROR du själv? Citera
gdaily Postad 21 Februari , 2005 Rapport Postad 21 Februari , 2005 Jag är i ungefär samma sits tror jag och jag har alltid undrat hur allt det här med bonusar och sånt fungerar. Jag sitter liknande till och ser fram emot svaret på Kollikocks fråga. Jag har dessutom följande undran: Jag fick min Pacific-bonus insatt från QoS till 24h i december och spelade då några händer. Eftersom detta var i början av min (fortfarande korta) pokerkarriär var nivåerna på 24h för höga för min BR och jag plockade ut pengarna för att bygga BR på lägre nivåer. Nu känner jag mig mogen att lira hos 24h (och min BR ska tåla det) och undrar om insättningsbonusen fortfarande går att använda, eller om det är reloaden som gäller för min del? Reloaden. Citera
morberg Postad 21 Februari , 2005 Rapport Postad 21 Februari , 2005 om man itne har så stor rulle och spelar bara på 24h kan man ta ut 250 och sen föra in dom igen med reloadbonusen? Ehh vad TROR du själv? Det funkar hos Paradise, så svaret är inte uppenbart. Citera
sostlind Postad 21 Februari , 2005 Rapport Postad 21 Februari , 2005 om man itne har så stor rulle och spelar bara på 24h kan man ta ut 250 och sen föra in dom igen med reloadbonusen? nej, det är inte tillåtet. /s Citera
cyanid Postad 21 Februari , 2005 Rapport Postad 21 Februari , 2005 misstänkte det, men det var ju värt att fråga iaf Citera
frallan Postad 24 Februari , 2005 Rapport Postad 24 Februari , 2005 Jag undrar om det finns nån royalbonus på 24h???? Fick nämligen royal nyss Citera
gdaily Postad 24 Februari , 2005 Rapport Postad 24 Februari , 2005 Jag undrar om det finns nån royalbonus på 24h???? Fick nämligen royal nyss Nix Citera
Bikern Postad 24 Februari , 2005 Rapport Postad 24 Februari , 2005 Tycker det är tragiskt att ha en PF.nu giveaway bonus och sedan har man efter 3,5 vecka efter den är avslutad inte fått nån T-shirt än...klagade på mailen, fick detta som svar: ---------------------------------------------------------------------------- Hej! Det var fel i leveransen av t-shirts. De är tillbakaskickade och jag väntar på en ny leverans. Jag skickar en till dig så snart de kommer. Mvh Therése Nilsson ----------------------------------------------------------------------------- Så jag väntar och väntar.... Jag slet väldigt hårt i onödan för dem där 500VIP för o få en lusen T-shirt, känns kasst att ni då inte ger vad ni utlovat, och speciellt att ni inte förberett er bättre o hade allt klart för leverans den 31:a Jan!! Citera
sostlind Postad 24 Februari , 2005 Rapport Postad 24 Februari , 2005 Tycker det är tragiskt att ha en PF.nu giveaway bonus och sedan har man efter 3,5 vecka efter den är avslutad inte fått nån T-shirt än...klagade på mailen, fick detta som svar:---------------------------------------------------------------------------- Hej! Det var fel i leveransen av t-shirts. De är tillbakaskickade och jag väntar på en ny leverans. Jag skickar en till dig så snart de kommer. Mvh Therése Nilsson ----------------------------------------------------------------------------- Så jag väntar och väntar.... Jag slet väldigt hårt i onödan för dem där 500VIP för o få en lusen T-shirt, känns kasst att ni då inte ger vad ni utlovat, och speciellt att ni inte förberett er bättre o hade allt klart för leverans den 31:a Jan!! Ja, visst är det tråkigt. Vi fick leveransen så hade de tryckt en felaktig färg på det. Jag hoppas verkligen att det inte blir så i framtiden. Som kompensation lägger jag med en kortlek i alla giveawaybeställningar extra och hoppas det ursäktar leveransförseningen åtminstone lite grann. mvh stefan Citera
Bikern Postad 24 Februari , 2005 Rapport Postad 24 Februari , 2005 Det var ett mycket bra plåster på såret!! Citera
DalaKebab Postad 25 Februari , 2005 Rapport Postad 25 Februari , 2005 Jag har en fråga angående 40%-reloadbonusen som kan vara bra att ha koll på framöver. Exempel: Jag hade 400 VIP innan jag satte in mer pengar och har nu 800 VIP. Om jag nu tar ut en del av min vinst (räkningsdags snart) och använder 800 VIP som betalning för uttaget, kan jag då ändå tillgodoräkna mig de 400 VIP-poängen jag tjänat sen jag satte in pengarna för att cleara bonusen? Citera
Papa Kubo Postad 25 Februari , 2005 Rapport Postad 25 Februari , 2005 Om jag nu tar ut en del av min vinst (räkningsdags snart) och använder 800 VIP som betalning för uttaget, kan jag då ändå tillgodoräkna mig de 400 VIP-poängen jag tjänat sen jag satte in pengarna för att cleara bonusen? Ja. Citera
sooraw Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Det står att bonusen slutar idag, så om jag sätter in idag så får jag fortfarande reloadbonus? Citera
Papa Kubo Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Om jag inte räknar fel borde bonusen vara giltig fram till 05:59 imorgon bitti. Citera
inteillaalls Postad 4 Mars , 2005 Rapport Postad 4 Mars , 2005 Håller på 40%-reloadbonusen... Ser man på något sätt hur det ligger till med bonusen? Typ pending release bla bla... Jag ser ju att VIP-poängen tickar uppåt sakta men säkert, men jag trodde att det skulle rassla in $10-buntar på en pending-release-summa allt eftersom. Hur vet jag då att koden verkligen registrerades? /G Citera
Papa Kubo Postad 4 Mars , 2005 Rapport Postad 4 Mars , 2005 Om jag inte minns fel så ska du få ett meddelande i samband med insättningen att bonusen har registrerats... men jag minns säkert fel. Citera
PPN Postad 4 Mars , 2005 Rapport Postad 4 Mars , 2005 Bonusen kommer 10 dagar efter insättningen (iaf för mig ) Citera
Bikern Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Väntar tröstlöst fortfarande på både t-shirt och kortlek från PF.nu give away:en men verkar inte dyka upp nått!! Trött på tomma ord och löften...enda ljusglimten är väl att kapaciteten på siten ökar... Citera
lfx Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Jag är också förbannat trött Kommer inte min T-shirt/kortlek innan fredag byter jag permanent B2bsida till Staffpoker. Citera
Recommended Posts