mrdawwe Postad 7 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2007 Lirade en lång session till nu på Party.. +$8500 efter att ha backat $5k på tilt mot slutet.. måste ha sömn nu Dagsresultatet blev alltså fina +$8500 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minucci Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 Lirade en lång session till nu på Party..+$8500 efter att ha backat $5k på tilt mot slutet.. måste ha sömn nu Dagsresultatet blev alltså fina +$8500 The King of swings. Äter du prosac för att orka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oggeking Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 The King of swings. Äter du prosac för att orka? Han kakar Thai frukt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 8 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2007 Hehe, Thaifrukten gör susen! Kan ju nämn en sak som LÄR påverka. 20 längder i poolen kan fan inte ersättas. Igår efter att jag hade backat $7500 ville jag dränka mig i poolen men kom inte så långt utan jag tog 20 längder istället. Efter det spikrakt uppåt. Plussade 23 inköp på NL1000 som mest (backade efter det så dagsresultatet blev tyvärr inte så bra men men). Har inte tagit det på så mkt allvar men det har gått bra tidigare också när jag har gjort det. Kan det bero på att man får upp syre i hjärnan när man rör på sig? Nu Partygrind innan kvällens party. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kometen Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 Party innan party LOLOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 "Plussade 23 inköp på NL1000 som mest (backade efter det så dagsresultatet blev tyvärr inte så bra men men)." sick, för mig känns det som att jag max kan vinna/förlora 2-3 inköp på en dag på NL1000.. hur många händer spelar du per dag egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 8 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2007 Det kan kanske bli ca 5000 när jag grindar mkt. Sjukaste sessionen på länge slutade +$250. Allin pre med bl.a. händer som QT och A5. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 8 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2007 -$5k på fylletiiiiiiiiiiiiiiiiiilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tim_linus Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 -$5k på fylletiiiiiiiiiiiiiiiiiilt TILT det e juh LIXOM 7000 CHANG på 7even sluta hälla i dig singha nu så blir nog allt bra !!! och säg till bruden att att du måste killa ut en snabbis så glider du till lolitas om det finns där. CHANG + LOLITAS = den ultimata NÖTEN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bajsmannen Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 -$5k på fylletiiiiiiiiiiiiiiiiiilt nähä..bra det forsätt så. Den dagen du bustar åker finaste skumpan fram!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 nähä..bra det forsätt så. Den dagen du bustar åker finaste skumpan fram!!! men snälla dö din avundsjuka idiot! Vad lirar du? NL50? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bajsmannen Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 garanterat högre än både dig och dawwe. HU? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grindvalen Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 HEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 garanterat högre än både dig och dawwe. HU? lol, mindre troligt att du skulle ställa upp men annars skulle gärna raila den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 garanterat högre än både dig och dawwe. HU? Det finns förmodligen inget som är mer patetiskt än att utmana folk att spela HU när man tiltar på någon. Förresten, om du nu inte tycker om Dawwe så varför ens läsa den här dagboken? Ärligt talat, tror de flesta skiter fullständigt i huruvida du tycker om / inte tycker om Dawwe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cessan Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 Lite sen men snyggt jobbat i MC, grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 9 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2007 Lite sen men snyggt jobbat i MC, grattis. Blir lika glad hur sent det än är. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 9 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2007 garanterat högre än både dig och dawwe. HU? Hur kan jag vara sen att anta en utmaning från nån som uttrycker sig på det där sättet? När, var? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grindvalen Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 HEJ tja/grindvalen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_Jeeppe_ Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 Jag vet vem bajsmannen är.... hm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 Hur kan jag vara sen att anta en utmaning från nån som uttrycker sig på det där sättet? När, var? Man riktigt hör "Rocky temat" i bakgrunden medans vår hjälte skuggboxas lite framför spegeln innan han tok-krossar denna infernaliskt korkade bajsman. Säg till när det blir så man får raila lite. Dawwe FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 9 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2007 Man riktigt hör "Rocky temat" i bakgrunden medans vår hjälte skuggboxas lite framför spegeln innan han tok-krossar denna infernaliskt korkade bajsman. Säg till när det blir så man får raila lite.Dawwe FTW! Hahahaha skönaste inlägget på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 9 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2007 tja/grindvalen Tjenare!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 9 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2007 Jag vet vem bajsmannen är.... hm Hmm vem är det då? Nyfiken ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 Man riktigt hör "Rocky temat" i bakgrunden medans vår hjälte skuggboxas lite framför spegeln innan han tok-krossar denna infernaliskt korkade bajsman. Säg till när det blir så man får raila lite.Dawwe FTW! hahahahaha klockrent Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts