Luap Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 Jag tror iofs att han snackade om kebabrulla som kom med dålig attityd och därför försökte förolämpa tillbaka genom att fråga om han haft en dålig dag på nl2 Det tror jag också. Anyway, vi hejjar på dig dawwe! Tokplussa nu! Det här kan låt jäävligt fjolligt, men du är lite av en förebild för mig. Sucky sucky five dollah? EDIT: det finns en ganska överhängande risk att jag kan bli mobbad för det här inlägget va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tim_linus Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 In i leken med en chang så ska du se att det vänder snabbt GL HF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Playboy Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 In i leken med en chang så ska du se att det vänder snabbt GL HF Chang beer är nöten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 Chang beer är nöten! lol, den smakar ju skit. Singha är nuts. one singhapoore beer pls! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 lol, den smakar ju skit. Singha är nuts. one singhapoore beer pls! ni båda har fel, tiger är det som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 Guinness. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 Canadian, or maybe not... anyway gl dawwwwwe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 Vad är det som är bättre med din "nya teknik" att börja som shortstack och sedan spela vanligt om du får ihop en stack? Är det inte bara så att du hade en good run första gångerna du spelade så du fått för dig att det är mycket bättre att spela så? Vet själv när jag testat nya grejer och det gått bra så tänker jag "Grymt, det här var ju jättelätt att plussa på", när det egentligen bara är varians. Ingen kritik eller så, bara nyfiken... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 Guinness. såja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tordi Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 jag och en kompis lirade pa loch palms golfbana idag, nan av er som lirar nan golf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 Jag har lirat där har jag för mig? Nice banor i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 jag och en kompis lirade pa loch palms golfbana idag, nan av er som lirar nan golf? Jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 jag och en kompis lirade pa loch palms golfbana idag, nan av er som lirar nan golf? Inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 Inte jag. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 Vad är det som är bättre med din "nya teknik" att börja som shortstack och sedan spela vanligt om du får ihop en stack? Är det inte bara så att du hade en good run första gångerna du spelade så du fått för dig att det är mycket bättre att spela så? Vet själv när jag testat nya grejer och det gått bra så tänker jag "Grymt, det här var ju jättelätt att plussa på", när det egentligen bara är varians. Ingen kritik eller så, bara nyfiken... Det kanske beror på att om han börjar med en shortstack och verkligen jobbar upp den så tar det emot mer att slaska bort den med stora bluffar eller hjältesyner vid senare tillfällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 6 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 April , 2007 Jag tror iofs att han snackade om kebabrulla som kom med dålig attityd och därför försökte förolämpa tillbaka genom att fråga om han haft en dålig dag på nl2 Aah, ganska uppenbart när jag tänker till lite hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 jag och en kompis lirade pa loch palms golfbana idag, nan av er som lirar nan golf? jag har 4 i handicap Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2007 Det tror jag också. Anyway, vi hejjar på dig dawwe! Tokplussa nu! Det här kan låt jäävligt fjolligt, men du är lite av en förebild för mig. Sucky sucky five dollah? EDIT: det finns en ganska överhängande risk att jag kan bli mobbad för det här inlägget va? Skönt att höra!! Ska göra mitt bästa nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2007 In i leken med en chang så ska du se att det vänder snabbt GL HF Changen är fan nuts! Skulle på det igår men det det blev aldrig så. Drog till bowlinghallen för att förfesta lite, blev två Singha sen somnade jag typ. Nya tag idag kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2007 Det kanske beror på att om han börjar med en shortstack och verkligen jobbar upp den så tar det emot mer att slaska bort den med stora bluffar eller hjältesyner vid senare tillfällen. Ganska exakt vad som är tanken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2007 Börjar precis lira en $1050sattelit till WSOP main. En på varje $11000 går vidare, ca 70 startande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 jag tror mrdawwe är lite av en förebild för oss alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 Jamie gold e min förebild Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2007 Började morgonen med att BACKA $7500 på prima/expekt.. Grindade tillbaka det hela på Party nu Det är vad dagen har bestått av. Hmm party tonight? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts