P*U*S*S Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Måste bara säga det var drygt 16k€ han vann förövrigt Citera
hajen Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Bra jobbat dawwe!. 2st NL10k buys 4st 5k, Pengar du inte hade. SKOTTA!!!!!!!! eller sätt på banken. Grinda inte med dem då finns risk för slaskvarning. Citera
pangela Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Runt $14~ k om man ska skatta och tjafsa... Bra jobbat iallafall, förhöjt spänningen på min helg... Citera
all_ur_horses Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 ja minst sagt, det var lite jobbigt där ett tag när man inte visste om man skulle behöva ta till snaran ikväll.. ja fy fan, jag hade just kastat repet över den starkaste bjälken i huset, och sen när jag skulle ta farväl på pokerforum.nu såg jag att han bustat.. saved by the bell! Citera
greywolf Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 vad har ni mot Dawwe då? ren och skär missunsamhet. Citera
JensNi Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 =/ skriver inte mkt i denna dagboken, men helt klart den jag följer mest... känns som mkt avundsjuka... aja gratts dawwe Citera
Verbal__Kint Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Absolut världsklass att casha i Europas största och mest prestigefyllda turnering! Sen att vissa tomtar missunnar Dawwe detta gör det hela ännu skönare... Citera
greywolf Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Absolut världsklass att casha i Europas största och mest prestigefyllda turnering! Sen att vissa tomtar missunnar Dawwe detta gör det hela ännu skönare... skadeglädje är denenda sanna glädjen. Glädjen när man vinner själv kan alldrig mätas med den indre frid som fyller en när man gläds åt andras misslyckanden Citera
gibbsson Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Fint jobbat! tungt att inte A8 får stå! grattis ändå även om det var högre du siktade! GG! Citera
MrGibson Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Grattis till placeringen! Bra kämpat! Citera
erik87 Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 =( Trist att du åkte ut, men fuck the haters, alla som har nån koll vet att det här bara är början på en grym karriär! Citera
Opteron Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 skadeglädje är denenda sanna glädjen. Glädjen när man vinner själv kan alldrig mätas med den indre frid som fyller en när man gläds åt andras misslyckanden Öhhh, jo? Testade att få bad beat jackpot haromdagen och den glädjen var bättre än någon skadeglädje jag känt hittils i mitt liv. Skulle försej kunna tänka mig att skadeglädje riktad till nån som våldtagit min lillasyster skulle kunna toppa den. Citera
joel747 Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 ja fy fan, jag hade just kastat repet över den starkaste bjälken i huset, och sen när jag skulle ta farväl på pokerforum.nu såg jag att han bustat.. saved by the bell! tråkigt att du måste använda den starkaste bjälken.. men övervikt är en sjukdom som kan botas.. men din mamma måste må dåligt av att se dig hänga i ditt pojkrum nästa år då dawwe klonkar WSOP. Jag kommer iaf inte sakna dig på pokerforum.. Sjukt bra jobbat dawwe, nkpg maffian for ever:) Citera
Okok Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 alla avundsjuka fiskar borde skjutas.. grattis till klonken dawwe! Citera
-PK- Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 alla avundsjuka fiskar borde skjutas.. grattis till klonken dawwe! Agree. Citera
All in Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Grattis! Bra jobbat. Vilken placering blev det? Citera
sturedenstore Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Sjukt starkt jobbat! De här är bara början på en lysande karriär Citera
hampulito Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Kan någon förklara vad alla dessa snaror, och eventuela självmord beror på? Citera
Alexander_____ Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Grattis, bra jobbat. Hade du vunnit hade du fått betala tillbaks för alla utdragningar du gjort på mig Citera
Recommended Posts